mboost-dp1

Million Siden

Gå til bund
Gravatar #1 - austbar
3. okt. 2005 17:05
Kald det viral marketing eller hvad du vil, men det at sælge sine pixels på millionsiden.dk er en tand for spøjst?? Hvordan kan det lade sig gøre gang på gang at se eksempler som folk der sælger toast der ligner Jomfru Maria, Biler som paven har kørt i osv? Folk må virkelig være desperate for at få trafik :) Gid jeg dog os snart ku få et slag i hovedet, så jeg fandt på noget rigtig underligt. Det må åbentbart være det masserne vil ha :/
Gravatar #2 - Ronson ⅍
3. okt. 2005 18:58
Hm.. Først en tråd på HOL, nu dette. Reklamerer du for ham eller hvordan?
Gravatar #3 - austbar
3. okt. 2005 20:17
heh.. svært spørgsmål at svare på. Ja, når jeg poster et link er det vel reklame - men nej, jeg reklamerer ikke for dem. Men det ku jo godt være jeg skulle sende dem mine forskellige tråde og forlange penge for "hot leads".
PS. tak for retskrivnings vejledning Ronson, personligt er jeg møgdårlig til nogen og nogle :D
Gravatar #4 - bjerh
4. okt. 2005 05:59
Men hvem vil da gå ind på den side, for at se på reklamer?? :O
Gravatar #5 - franke1
4. okt. 2005 09:18
ha ha... det er da verdens bedste ide han er kommet på der.

Tror jeg vil begynde at sælge splinter fra mit trægulv.! De er da vist ligeså meget værd!
Gravatar #6 - warren
4. okt. 2005 12:18
Det vil da komme til at se rimligt rodet ud, hvis han når at sælge det hele.

Jeg sad faktisk et kort øjeblik at overvejede at købe en lille bid af Danmark, men jeg tror det er klogest at lade vær' - håber ikke jeg kommer til at fortryde det...
Gravatar #7 - NFX
5. okt. 2005 12:28
Det er en sjov idé, men den der side er jo bare rip-off.

En nat i sidste uge, da jeg sad og grublede over en masse gode idéer til at lave en forretning, der skulle bygges på grundværdierne; historie, værdiskabelse og erkendelse, blev jeg godt og grundigt fanget af denne skøre idé. Jeg så hurtigt at der var stor interesse for den - så jeg besluttede mig for at hoppe ud i det. Mit mål er at lave en side - et grafisk mekka over Danmarks mest nytænkende og forudseende virksomheder - til evig skue for generationer i fremtiden - men kun for de få, der når at købe sig en plads på Millionsiden.

6. Hvordan kom du på at lave Millionsiden?

En mørk og tåget aften i september sad jeg og vred min hjerne for gode idéer, da jeg fandt denne idé med at sælge pixels. Jeg synes selv jeg er en meget kreativ person, men på trods af det skal man ikke være sky for at finde inspiration fra andre succesfulde koncepter, og slet ikke når man mener man kan tilføje et eksisterende koncept en ny dimension, en sjov historie og endnu mere merværdi for ens kunder!

Det korte af det lange er, at jeg efter min hjernevridning og inspirationssøgning på Internettet, blev inspireret til at lave Millionsiden, som fangede min fulde interesse med det samme.

Forresten:
http://www.milliondollarhomepage.com/
Gravatar #8 - elite
5. okt. 2005 12:40
#7: Haha, fuck en fusker!!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login