mboost-dp1

Min lille hilsen til Debitel.

Gå til bund
Gravatar #1 - sKIDROw
10. dec. 2005 13:28
"Jeres debitelshop filtrere potentielle kunder bort, hvis de benytter andre browsere end Microsofts Internet Explorer. Under den ukorrekte påstand, at siden ikke understøttes af ens browser. Skal disse kunder handle andet steds?"

Måtte bruge deres irriterende kontaktformular, men det var vigtigere for mig, at få budskabet frem.

Til de nysgerrige, prøv at besøge debitelshop med f.eks Firefox.
Gravatar #2 - MetZger
10. dec. 2005 14:24
For dårligt... og siden ser faktisk fin ud i firefox hvis man bruger User Agent Switcher.
Gravatar #3 - sKIDROw
10. dec. 2005 14:29

Præcis!.
Derfor jeg omtaler det, som en ukorrekt påstand.
Men selvom det var sandt, så er den slags afvisninger af folk, da komplet uprofessionelt.
Gravatar #4 - Acro
10. dec. 2005 15:48
#1 sKIDROw:
Prøv istedet at rette din henvendelse til Shop4all, der leverer løsningen. Det er egentligt ret pudsigt, at man kan tillade sig at kalde det Shop4all, når det kun er til en begrænset gruppe. De leverer endda løsninger til mange virksomheder, så det er ret utroligt, at de ikke har brugt bare en smule penge på at udvikle det, som de tilbyder. I mine øjne er det i hvert fald uforståeligt, at man vælger dem som leverandør, hvis de ikke videreudvikler produktet.
Gravatar #5 - sKIDROw
10. dec. 2005 16:43
#4 Acro

Nok en udemærket ide.
Men hvis tilpas mange, skriver til Debitel:

"Nu har jeg lige købt ny telefon. Men siden jeres shop, afviste mig ved døren. Måtte jeg jo handle hos (Indsæt konkurrent) istedet."

Mon så ikke leverandøren, får en henvendelse fra dem?... ;)

Vil stadig opfordre alle dem som bruger non-IE browsere, eller af andre grunde finder sådan noget klamp anstødeligt. Til at kontakte, enten den ene eller dem begge. Og forklare dem at vi ikke bare, skifter browservalg for at kunne handle hos dem. Så hellere skifte butik. For stolte kvalitetsbevidste webdesignere, må det da også være beskæmmende at se på?.
Gravatar #6 - amokk
10. dec. 2005 18:21
Umiddelbart vil jeg nok ikke tro at dette er noget større problem for debitels omsætning, tvivler på at de har ret mange kunder som overhovedet ved hvad en browser er - De fleste af debitels kunder er nok folk som tror at MSIE=Internettet
Gravatar #7 - Acro
10. dec. 2005 19:13
#6 amokk:
De fleste af den type kunder handler sikkert, når de ser et tilbud i Bilka eller andre steder. De, der bevist tager et valg mht. deres browser, handler sikkert også langt mere på nettet. Jeg har da før set et godt tilbud hos debitel, hvor jeg har valgt det fra pga. deres inkompatibilitet.
Gravatar #8 - SKPFræser
11. dec. 2005 00:35
debitel er da også nogen klaphatte generelt, så det er da fint nok hvis hvis deres side også giver udtryk for det.
Gravatar #9 - amokk
11. dec. 2005 02:07
#8 er nogenlunde enig, omend jeg ville udtrykke det på en anden måde...

Men I og for sig er det jo heldigt nok at deres webshop forhindrer en vis del af de potentielle kunder i at blive taget i røven af debitel :-)

skidrow:

fandt en lille hilsen til dig her:
http://www.thedump.dk/?1565
Gravatar #10 - sKIDROw
11. dec. 2005 02:18
#9 amokk

Tjahh...
At folk hygger sig med at latterliggøre mig bag min ryg, kan nu ikke ødelægge min nattesøvn. Kender ingen af dem, og det kan vist tydeligvis, også være det samme.
Gravatar #11 - Kadann
11. dec. 2005 08:42
#9 -

Det var umiddelbart også min tanke, at shoppen er en god ting, da den forhindrer folk i at blive kunder hos det svindlerfirma. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login