mboost-dp1
MIT / GPL / LGPL
Jeg mangler danske, og svenske, oversættelser af følgende licenser: MIT, GPL, LGPL
Efter at have googlet det, er dette det eneste jeg finder. Linket deri er så dødt at det er begyndt at lugte grimt ;-(
Efter at have googlet det, er dette det eneste jeg finder. Linket deri er så dødt at det er begyndt at lugte grimt ;-(
http://www.google.com/search?q=gpl%20danish giver følgende link som første mulighed... ;)
Jeg kan så umiddelbart ikke finde nogen af de andre, men de skal vel også være oversat af en advokat og ikke menigmand før de kan være gyldige?
Jeg kan så umiddelbart ikke finde nogen af de andre, men de skal vel også være oversat af en advokat og ikke menigmand før de kan være gyldige?
Det er også formålet, med det jeg skal bruge den til :-)
Og der hver den skal bruges, er det let nok at få den Engelske. Man skal bare vælge "English" i en menu, og så er det klaret ;-)
Det er også formålet, med det jeg skal bruge den til :-)
Og der hver den skal bruges, er det let nok at få den Engelske. Man skal bare vælge "English" i en menu, og så er det klaret ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund