mboost-dp1

MSN Messenger til mobilen

Gå til bund
Gravatar #1 - diesel02
30. mar. 2006 10:29
MSNPortal kan man downloade et program, så man kan bruge sin messengerkonto på mobilen.
Tjek det ud. Det koster kun taksten for én sms at hente programmet.
Gravatar #2 - dext3r
30. mar. 2006 14:11
Jeg har allerede msn på mobilen, da jeg har en Qtek 8100, Qtek kører med Windows mobile, og så har de allerede probbet det i den. Men jeg synes msn var meget forvirrende at finde ud af i starten på mobilen.
Gravatar #3 - amokk
30. mar. 2006 17:22
jeg brugte agile messenger på min N660i sin tid, og den gjorde jobbet rigtig godt... men så begyndte de at tage penge for den, så det droppede jeg hurtigt!

Det kan godt være den kun koster taksten for én SMS plus download, men når det er til et +61 nummer, bliver det jo dyrere!

foretrækker at downloade den slags selv, så jeg ved hvad jeg kommer til at betale for...
Gravatar #4 - Ronson ⅍
30. mar. 2006 18:28
Så skal man logge ind for at se siden, sikke noget tis

Man kan hente en bunke af de programmer (og en masse andre + spil) gratis og frit på
http://www.getjar.com

Selv har jeg i længere tid brugt eMSN og Jimm (ICQ).
Gravatar #5 - dext3r
31. mar. 2006 06:15
#3 På min tilefon med msn messenger, koster det stadig nada.
men jeg håber da ikke at de laver så man skal betale for det, så har jeg da ikke råd med det forbrug jeg har på det.
Gravatar #6 - amokk
31. mar. 2006 11:00
#5 det koster vel den GRPS trafik du bruger på beskederne?

du skal nok ikke være bange for at de tager gebyr pr besked, så får man MS på nakken hurtigt, fordi man tager penge for en service som de udbyder gratis. (det der skete for CBB)
Gravatar #7 - buch
31. mar. 2006 11:10
#6 Mindes ikke de tager et gebyr, det er jo et program der følger med windows mobile!
Gravatar #8 - amokk
31. mar. 2006 11:15
#7 hvordan vil du kommunikere med andre via mobilen, uden at det koster GPRS trafik? selvfølgelig betaler du for de data, som MSN klienten sender og modtager, medmindre din operatør har lavet en speciel ordning omkring dette
Gravatar #9 - buch
31. mar. 2006 11:17
#8 ja, man betaler for GPRS trafikken, men ikke det ovennævnte gebyr du omtalte.
Gravatar #10 - dext3r
31. mar. 2006 12:15
#6 Jeg går ud fra at det er gratis da jeg ikke har fået nogen regning for min gprs trafik og jeg ikke skal betale nogen form for ekstra gebyr.
Gravatar #11 - amokk
31. mar. 2006 13:54
#10 du betaler nok den GPRS-takst som din operatør tager... hvilket selskab er det?

#9 der var derfor jeg skrev "du skal nok ikke være bange for at de tager gebyr pr besked"
Gravatar #12 - Ronson ⅍
31. mar. 2006 14:01
Var der ikke et selskab der tillod gratis MSN? Anyway, det koster som regel 10 kr/mb for GPRS, og da man ikke bruger andet end 10-20 kb per session så er det begrænset hvad det løber op i.
Gravatar #13 - Simm
31. mar. 2006 21:25
Jeg kan også anbefale QuickIM. Den koster dog $10.

J2ME er helt klart en overset feature på mobiltelefoner, man kan faktisk finde fede midlets hvis man kigger sig omkring.
Gravatar #14 - amokk
1. apr. 2006 02:58
#13 og hvis man har taget sig sammen og købt en mobil der kører symbian fra start af, har man ENDNU flere muligheder mht. software...
Gravatar #15 - dext3r
4. apr. 2006 15:16
#11 selskabet er telia,
tror telia har klokket i det så med hensyn til mine regninger
Gravatar #16 - bjerh
4. apr. 2006 21:28
Jeg bruger Mig33.. Derfra kan man også sende sms'er fra. Til samme pris, som det koster at sende at sende de antal bytes man sender.

Og så kan man jo også logge på Yahoo. Og ens samtaler er i faneblade. :P Og så kører det med java..

og og og.. :D
Gravatar #17 - amokk
4. apr. 2006 22:38
#16 sender du så fra dit eget nummer når du sender gratis sms?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login