mboost-dp1

Musik

Gå til bund
Gravatar #1 - Cyrack
23. jan. 2006 19:02
Nogen der ved hvilken musik det er der bliver brugt i kanal 5s reklame for CSI?
Det eneste jeg kan høre er noget med "no day tomorrow"
Gravatar #2 - demiurgos
23. jan. 2006 19:30
Er dette hvad du leder efter? Jeg har ikke set den pågældende reklame, men jeg har set Donnie Darko, og det er en rar sang :)

Og hvad du hørte må være fra denne passage:
"Hide my head I wanna drown my sorrow,
no tomorrow, no tomorrow"
Gravatar #3 - Cyrack
23. jan. 2006 20:09
Wee!!! Takker, ja det er vist det der bliver sunget. Har bare kun hørt den én gang og jeg ville bare vildt gerne høre den uden en eller anden tosse af en speake :-)

Takker for hjælpen!
Gravatar #4 - tgr
24. jan. 2006 08:50
Jeg kan kraftigt anbefale Donnie darko, som den bliver brugt i. Hvis du engang skal se, så sørg for at få fat i Directors Cut edition.

Det var før Jack Gyllenhaal begyndte at spille gay cowboy :/
Gravatar #5 - demiurgos
24. jan. 2006 09:22
#4 Jeg vil da også anbefale Donnie Darko, men personligt ville jeg vælge at se den originale version først, og derpå Director's Cut. Sidstnævnte gør filmen noget lettere at forstå, men til gengæld mener jeg at originalen giver et emotionelt stærkere indtryk.
Gravatar #6 - tgr
25. jan. 2006 08:26
#5 Det er jo faktisk enig med dig i. Jeg husker bare lige da jeg så den første gang, gik bare og tænkte på den hele dagen og jeg måtte bare ind og læse mere om den på nettet.

Jeg husker også den lige så spændende hjemmeside(crappy dansk ord) der var til, som havde lige så meget mystik over sig som filmen og afslørede flere små detaljer. Måneden efter brugte jeg bare på at diskutere teorier i forskellige fora.

Savner virkelig film i den klasse.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login