mboost-dp1
Newz.dk cracked..
Ok synes vi skal fører det over i denne tråd så den anden ikke bliver spammet...
he re rhvad der pludselig stod i nyheden om Lukningen af siden The real world.
he re rhvad der pludselig stod i nyheden om Lukningen af siden The real world.
[27 Aug 2005 - 236] team gilmore girlz ownz newz
Kategori : newz.dk info
ja det var jo kun et spørgsmål om tid før det ville ske, TGG powered by dexofan har owned newz.dk. Vi har tænkt os at holde denne server til i klamme geeks fatter at alle og vi mener ALLE vil skide hul i jeres mening om det lort der bliver postet på dette lorte site. debat min bare røv i er en flok idioter der sidder og hiver i pikkemanden fordi der er en anden klam geek der gider læse det lort i skriver hahahahahha... get a fucking life og hvis du er en klam linux geek der bruger det meste af din fritid på newz.dk, så skal du vide at linux holocaust er startet og det kommer snart forbi din server!!!!111one
Hehe, glæder mig til at læse forklaringen på dette :) Sad og undrede mig lidt over denne tekst, mente det var en msule ringere skrevet end man normalt lsæer på newz.dk :)
"Team Gilmore Girls"
Nu er det vel ikke en af ham Kurt Discos projekter med bl.a Anne fan-siden der er blevet pissed over at hans side ikke fik de bedste udmærkelser herinde?!
Nu er det vel ikke en af ham Kurt Discos projekter med bl.a Anne fan-siden der er blevet pissed over at hans side ikke fik de bedste udmærkelser herinde?!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund