mboost-dp1
Newz.dk Fødselsdagsfest/efterårskomsammen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er ældre end jer begge, har fuldskæg og alt muligt?!..
Og det er ikke vægten jeg tænker på, min mave er bare ikke gode venner med flødekartofler -.-
Og Hånter, hvis du synes jeg ligner en på 13, så skal du give mig penge til min konfirmation om et halvt års tid ^_^
Og det er ikke vægten jeg tænker på, min mave er bare ikke gode venner med flødekartofler -.-
Og Hånter, hvis du synes jeg ligner en på 13, så skal du give mig penge til min konfirmation om et halvt års tid ^_^
Hånter (394) skrev:Elskov (393) skrev:Hvorfor ikke? Det smager pis'godt!
Flødekartofler + whiskeysovs = NO GO!
Jamen så drop fløden og smid bacon imellem kartoffellagene.
Problem solved.
Og så er der stadig plads til kød ved siden af (og whiskysovs), men med added bonus, bacon.
Edit:
Og toflerne bliver så meget bedre... Istedet for at blive bløde og fedtede, så bliver de kartoffelagtige og fedtede - men med lidt baconsmag.
Ej!
Flødekartofler med bacon.
Vi kan jo godt have flere forskellige slags retter. Så vi kan også have standard kartofler med whiskeysovs og frikadeller/kogt skinke/bøf/whatever ved siden af.
Flødekartofler med bacon.
Vi kan jo godt have flere forskellige slags retter. Så vi kan også have standard kartofler med whiskeysovs og frikadeller/kogt skinke/bøf/whatever ved siden af.
Frikadellerne SKAL være med rasp så!.. Jeg nægter fandme at spise 'deller med mel i >_<
Puh bvadr, Sønderjyske 'deller er nummer et!
Puh bvadr, Sønderjyske 'deller er nummer et!
Du har vist aldrig smagt sønderjyske 'deller ;)
De er 100 gange bedre end mel-deller, og JO - man kan smage forskel! (Hånter, Porre - a little help here!)
--
[quote=Ronson (46902)]...der uploader video for første gang i meget lang tid
Så er underholdningen sikret til Newz-Sommer-fødselsdags-meetup :D
Du har vist aldrig smagt sønderjyske 'deller ;)
De er 100 gange bedre end mel-deller, og JO - man kan smage forskel! (Hånter, Porre - a little help here!)
--
[quote=Ronson (46902)]...der uploader video for første gang i meget lang tid
Så er underholdningen sikret til Newz-Sommer-fødselsdags-meetup :D
(Jeg er ham) ... der synes bedre og bedre om ham SlettetBruger ... så mangler vi bare at han dukker på til Newz-Partay!
XorpiZ (415) skrev:Melen er jo bare for at binde farsen sammen. Selvfølgelig skal der mel i frikadeller.
BÅÅÅÅÅT
Wrong answer - Rasp klarer det job 100 gange bedre!
Havde det ikke været fordi at jeg ikke ved hvornår jeg kommer, grundet en brandøvelse - så skulle jeg satme nok lave rigtige frikadeller og stuvet hvidkål, jyde-style! :P
Thoroughbreed (413) skrev:(Jeg er ham) ... der synes bedre og bedre om ham SlettetBruger ... så mangler vi bare at han dukker på til Newz-Partay!
^^ Ærgeligt T-Diddy.
Men bolcherne er afskyelige.
Caek of Doom (440) skrev:Noget med bacon. Det er ikke avanceret.
Nu her hvor der er verdens-bredt mangel på bacon?
hakket oksekød + vand + bacon + chili + flåede tomater + bønner +
http://campbellsfi.virtualserver24.nebula.fi/uploa...
http://campbellsfi.virtualserver24.nebula.fi/uploa...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.