mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
skal også nok lige få kigge på at ligge nogen flere billeder op, plus jeg kan se at mit gamle gallery ikke virker så voldsomt godt som det burde
men inden alt dette kan ske skal jeg lige have samlet mit værelse igen efter det har været paket ned og været med i kolding til et eller andet LAN
men inden alt dette kan ske skal jeg lige have samlet mit værelse igen efter det har været paket ned og været med i kolding til et eller andet LAN
Umiddelbart virker det som om, at det eneste i har lavet på det her lan, er at bage en kage og tage et gruppebillede! :D
Prøv at tage dette billede
Billede 1 Alle 10 Personer
Billede 5 (Farve)
Billede 5 (Sort/hvid)
Udgave hvor jeg er med på
Billede 1 Alle 10 Personer
Billede 5 (Farve)
Billede 5 (Sort/hvid)
Udgave hvor jeg er med på
Did anyone say party?http://ing.dk/artikel/110569-ueksploderet-granat-fundet-i-hvalkranie?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=nyheder skrev:Det er tilsyneladende travle tider for ammunitionsrydderne. Der er nemlig også fundet en krysantemumbombe på en mark nær Kolding. Den er dog blevet sprængt uden problemer.
I feel so alone. Har ikke alle newz-lan-folkenes steam :(
Edit: eller måske har jeg. Hmm, jeg er forvirret
Edit: eller måske har jeg. Hmm, jeg er forvirret
#880 Ja jeg synes godt nok folks aktivitetsniveau faldt drastisk ved en 3-4 tiden. :P
Du var faktisk nummer 1 i friendly fire oftere. Faktisk krævede det en aktiv indsats fra min side for overgå dig.
Du var faktisk nummer 1 i friendly fire oftere. Faktisk krævede det en aktiv indsats fra min side for overgå dig.
Du glemte: + redeemer inde i midten ALLE gik efter når den endelig respawnede
Du glemte: + redeemer inde i midten ALLE gik efter når den endelig respawnede
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.