mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er jo dét!Riotfellow (902) skrev:#898
Du er muligvis allergisk overfor Jylland.
Nej, Rasmus, det er det ikke. Og jeg skal gerne forklare dig hvorfor.
Ser du, når jeg tager Metroen fra Nørreport station til København, så er Vanløse endestationen. En anden endestation er Køge (for S-toget). Endestationen Køge er ikke København, derfor kan endestationen Vanløse heller ikke være København.
QED.
Og her må jeg så komme dig i forkøbet: Nej, Nørreport er heller ikke København! Nu må du kraftedeme tage dig sammen.
Ser du, når jeg tager Metroen fra Nørreport station til København, så er Vanløse endestationen. En anden endestation er Køge (for S-toget). Endestationen Køge er ikke København, derfor kan endestationen Vanløse heller ikke være København.
QED.
Og her må jeg så komme dig i forkøbet: Nej, Nørreport er heller ikke København! Nu må du kraftedeme tage dig sammen.
LinguaIgnota (911) skrev:Nej, Rasmus, det er det ikke. Og jeg skal gerne forklare dig hvorfor.
QED.
Satans hippie.
Heh, jeg har selv stor griner på, når jeg forklarer, at folk fra Holte, Gladsaxe og Birkerød bor ligeså meget i provinsen, som jeg selv gør (Svendborg). Det får altid folks lokalpatriotisme helt op i farezonen, når de officielt er ligeså meget bonderøv som jeg selv - hvem er så ignoranten...
Storbyarrogance virker altså kun, når man selv bor i Hovedstaden, og det kan man ikke, når kan bruge Furesø som offentligt toilet.
Storbyarrogance virker altså kun, når man selv bor i Hovedstaden, og det kan man ikke, når kan bruge Furesø som offentligt toilet.
XDSystran (918) skrev:Fixed. Well done, dit syntaktiske imbecil!
Systran (918) skrev:Storbyarrogance virker altså kun, når man selv bor i Hovedstaden, og det gør man ikke, når kan bruge Furesø som offentligt toilet.
Skak2000 (917) skrev:#916
Du kommer vel med næste gang?
Går det bedre med foden?
Lidt bedre, de hev heldigvis ikke neglen af. :) Men skulle stadigvæk rykke en masse aftaler :/
Men planen er da hvertfald at jeg kommer næste gang... det skal bare lige planlægges lidt bedre for mig. :P
http://doodle.com/68d6vrmiezqctec3 <-- Doodle; alle weekender i vinteren som valgmuligheder. :-)
Det er alt for tidligt at svare på, jeg må lige se, hvad Universitet har i tankerne.
P.S.
Der skal flere mennesker og damer til. Der var rigeligt med nørder.
P.S.
Der skal flere mennesker og damer til. Der var rigeligt med nørder.
Rasmus064 (939) skrev:
Jeg kan personligt garantere dig for at Elskov og Caek har kvinde patter og derfor er kvinder.
Tak :3
Magten (943) skrev:Jeg vil vælge at tvivle indtil vi har set beviser herinde :)
http://newz.somethingevil.dk/gallery/Billeder/DSCN...
Hvor meget mere bevis skal du ha?!
Magten (947) skrev:Som minimum 95% bar hud.
myplacedk (949) skrev:Jeg mindes at have set et billede af din bare mave, og der var ingen hår på.
Det siger ikke så meget om din kvindelighed, men en RIGTIG mand er du i hvert fald ikke.
Her ? :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.