mboost-dp1
NEWZ fyrer folk i crew!!!. Design leaked! Truth by TGG!11!!!11
OMFGBRBBBQ!!!!11
De lede spader på newz har IKKE fundet os. FOR DET KAN DE IKKE. FUCK NEWZ[,] PREBEN[,] LINE[,] LASG OG ALLE ANDRE LORTE[.]
V[i] har læst hele deres crew-forum!!!! [D]e har ingen penge tilbage og vil fyre 3 admins[.]
[S]å nu fyrer de[,] de 3 der får færreste stemmer LOLOLOLOL[.]
Hvorfor tror [I][,] de lavede en poll om favorit crew måske[?] LOL[.]
[D]e 3 kan s[ø]ge job som tarmrenser[,] for sikkerhedskounsulent bliver de nok ikke[,] de spader[.]
[O]g ved [I] hvad tumper?
[V]i har set den nye udgave af newz f[ø]r [J]er andre!!!!
[D]et ligner lort fra polen som altid[:]
http://newz.dk/gfx/pictures/diverse/newz_spysnoop....
[V]i synes[,] der mangler billeder af preben med en pik i øret på det nye design[.]
TEAM GILMORE GIRLS
De lede spader på newz har IKKE fundet os. FOR DET KAN DE IKKE. FUCK NEWZ[,] PREBEN[,] LINE[,] LASG OG ALLE ANDRE LORTE[.]
V[i] har læst hele deres crew-forum!!!! [D]e har ingen penge tilbage og vil fyre 3 admins[.]
[S]å nu fyrer de[,] de 3 der får færreste stemmer LOLOLOLOL[.]
Hvorfor tror [I][,] de lavede en poll om favorit crew måske[?] LOL[.]
[D]e 3 kan s[ø]ge job som tarmrenser[,] for sikkerhedskounsulent bliver de nok ikke[,] de spader[.]
[O]g ved [I] hvad tumper?
[V]i har set den nye udgave af newz f[ø]r [J]er andre!!!!
[D]et ligner lort fra polen som altid[:]
http://newz.dk/gfx/pictures/diverse/newz_spysnoop....
[V]i synes[,] der mangler billeder af preben med en pik i øret på det nye design[.]
TEAM GILMORE GIRLS
Hva faen TGG?!
Var det ikke jer der skrev en mail til mig engang i efteråret? Noget med i vidste hvem jeg var og i var efter mig?
I er TOTALT ninja med at i fandt frem til min spamkonto! Jeg synes at det er SÅ blæret at i kan hacke jer frem til en konto jeg måske checker en gang om måneden... Men hey - i svarede aldrig på den besked jeg sendte tilbage? Fik i tudefjæs over at i faktisk ikke kunne så meget som ventet?
Men hey - slå lige på tråden, ikk? Sådan nogle seje hakkere som jer vil jo ikke have et problem med at gætte mit nummer vel?
Var det ikke jer der skrev en mail til mig engang i efteråret? Noget med i vidste hvem jeg var og i var efter mig?
I er TOTALT ninja med at i fandt frem til min spamkonto! Jeg synes at det er SÅ blæret at i kan hacke jer frem til en konto jeg måske checker en gang om måneden... Men hey - i svarede aldrig på den besked jeg sendte tilbage? Fik i tudefjæs over at i faktisk ikke kunne så meget som ventet?
Men hey - slå lige på tråden, ikk? Sådan nogle seje hakkere som jer vil jo ikke have et problem med at gætte mit nummer vel?
Det kan godt være at det bare er mig der er naiv - men de fleste fora drives af interesser og ikke penge... Jeg er selv admin på et forum, bevares - det kører med et minimalt underskud, men derfor bliver der da ikke fyret nogen, ligesom vi heller ikke får løn for vores arbejde...
@TGG:
http://lightsout.onestop.net/awclub.jpg
Andet har jeg ikke at sige...
@TGG:
http://lightsout.onestop.net/awclub.jpg
Andet har jeg ikke at sige...
Det ser ud som om at deres "Screenshot" er taget med at camera, hvor blitzen har blændet det meste af billedet. Hvad med at "hacke" en konto hos en eller anden fotograf-skole-ting, så kunne du lære noget.
Og så uskarpt det er, man skulle fandeme tro at det var taget med et polaroid kamera, og så scannet ind. Det virker meget useriøst og uproffesionelt på mig. Så er der måden der bliver skrevet på; Det minder om den måde 8-12 årige børn spammede på b.net i de gode gamle D-II LOD dage.
Til den type indlæg burde der være mulighed for at rate "endeløs idioti."
Og så uskarpt det er, man skulle fandeme tro at det var taget med et polaroid kamera, og så scannet ind. Det virker meget useriøst og uproffesionelt på mig. Så er der måden der bliver skrevet på; Det minder om den måde 8-12 årige børn spammede på b.net i de gode gamle D-II LOD dage.
Til den type indlæg burde der være mulighed for at rate "endeløs idioti."
#3, jeg tror jeg har fundet en tråd om TGG's officielle side. Med den billede "manipulations" teknik de fremviser, kunne de godt stå bag den side der er dokumenteret i mit link.. ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund