mboost-dp1
Newz Sommerfest!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Omkring Kolding lyder ikke så ringe endda ... Meget længere gider jeg satme ikke!... Kan vi ikke bare holde det her?
Windcape (14) skrev:Fixed that for you.
Kolding ... Er ... Ikke ... I ... SØNDERJYLLAND!..
Bare spørg andre, som f.eks. Porre eller Hånter ;)
Ja, København er en del af udkantsdanmark, det rører jo nærmest ved grænsen.Chewy (16) skrev:KBH, udkantsdanmark?
Sønderborg ligger jo ikke engang i Jylland. Jeg er selv kørt forbi engang jeg skulle til jobsamtale i Nordborg.Qw_freak (20) skrev:Er sønderborg så Sønderjylland?
M910q - Hør,t de skulle komme til Esbjerg.
For tiden er gårdhaven ved min lejlighed fyldt med tøser - nogen mindre påklædt end andre - hvis vi går derned og skræmmer dem væk og tager nogen af de utallige grille som folk lader stå...
For tiden er gårdhaven ved min lejlighed fyldt med tøser - nogen mindre påklædt end andre - hvis vi går derned og skræmmer dem væk og tager nogen af de utallige grille som folk lader stå...
Colapusheren vil titte forbi i slutningen af Juni, har sendt en preliminær invite til M910q og overvejer lidt Vossen - men da hans kæreste ikke er interesseret i en trekant ser jeg ikke rigtig noget potentiale.
Du kommer bar ;D
#NoHomo
Du kommer bar ;D
#NoHomo
Jeg er glad for du ser potentiale i mig så.SlettetBruger (37) skrev:Colapusheren vil titte forbi i slutningen af Juni, har sendt en preliminær invite til M910q og overvejer lidt Vossen - men da hans kæreste ikke er interesseret i en trekant ser jeg ikke rigtig noget potentiale.
Du kommer bar ;D
#NoHomo
Skal måske en tur til Rømø i slutningen af juni, så det må vi lige se på.. Der er ikke nogen planlagte Esbjerg ture lige foreløbigt..
Sgu hellere tyskere end nordmænd, tyskerne taler idet mindste et sprog man kan forstå, også kan de tåle at drikke, det er mere end mange af nordmændende kan ;)
** Back on topic **
Jeg holder også på Jyllands ideen, til nøds kunne en fyn tur måske nok gå an, men sjælland? Det er fandme langt væk ;)
** Back on topic **
Jeg holder også på Jyllands ideen, til nøds kunne en fyn tur måske nok gå an, men sjælland? Det er fandme langt væk ;)
Norske kvinder > tyske kvinder :PBachy (44) skrev:Sgu hellere tyskere end nordmænd, tyskerne taler idet mindste et sprog man kan forstå, også kan de tåle at drikke, det er mere end mange af nordmændende kan ;)
Jeg har en travl sommer men jeg holder lige øje med hvor og hvornår i beslutter jeg for og ser om jeg kan.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.