mboost-dp1
Newz Sommerfest!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (37) skrev:Colapusheren vil titte forbi i slutningen af Juni, har sendt en preliminær invite til M910q og overvejer lidt Vossen - men da hans kæreste ikke er interesseret i en trekant ser jeg ikke rigtig noget potentiale.
Du kommer bar ;D
#NoHomo
Hvor siger du? hvornår siger du? Jeg er ikke hjemme fra d. 21. Juni til og med d. 5. Juli.
Magten (40) skrev:
Skal måske en tur til Rømø i slutningen af juni
Jeg giver hermed en øl hvis jeg er i nærheden!
Bachy (44) skrev:tyskerne taler idet mindste et sprog man kan forstå
Does not compute <_>
Manofsciencemanoffaith (50) skrev:
German girls
Kæft nogle patter hende i front har o_O
Oh! And by the way ... Lige lidt on-topic
Jeg ved af erfaring at spejderhytten på Rømø kan lejes for en slik :D
eller - i hvert fald rimelig billig...
Jeg ved af erfaring at spejderhytten på Rømø kan lejes for en slik :D
eller - i hvert fald rimelig billig...
Hånter (55) skrev:Find ud af om den er ledig i løbet af sommeren + en pris! :D
Jeg skal se om jeg får det gjort inden weekenden :D
- hvilken uge satser vi på?...
- edit -
Ellers er der evt. en der kan sende en mail til forpagteren af hytten
- [email protected] -
Skriv lige herinde hvis I sender en mail før jeg når det :D
Thoroughbreed (53) skrev:Manofsciencemanoffaith (50) skrev:
German girls
Kæft nogle patter hende i front har o_O
http://hypescience.com/wp-content/uploads/2010/11/...
Windcape (61) skrev:#60
Og at noget i det første link var 'shopped. Og det var ikke mængden af øl.
Nu ser jeg det ... Ku' godt alligevel ;)
#67: Det er de dog, alligevel:
http://da.wikipedia.org/wiki/Als
Det hænger dog sammen med at Sønderborg er (mere eller mindre) sammengroet med Dybbøl, som ligger på den jydske side. Men langt den største del (inkl. centrum, slottet og meget andet ligger på Als.
http://da.wikipedia.org/wiki/Als
Det hænger dog sammen med at Sønderborg er (mere eller mindre) sammengroet med Dybbøl, som ligger på den jydske side. Men langt den største del (inkl. centrum, slottet og meget andet ligger på Als.
zin (66) skrev:Sønderborg ligger faktisk ikke i Sønderjylland. Det ligger på Als - som er en ø. Soz.
SlettetBruger (28) skrev:Als er en Sønderjysk Ø.
Vi jyder vil gerne og med glæde have Als og Sønderborg som Jyder og derfor er de det. Lidt lige som vi acceptere at folk fra Sjælland er danskere, derfor er de det.
mfriis (64) skrev:Hvis den kommer til at ligge på det østlige Mors så er jeg klar. Ellers fuck jer
Den lille pis ø i Limfjorden? Der er jeg sgu også klar.
#73: Hvis ellers "Sønderjydske" var et rige. Men Als og Sønderborg er naturligvis en del af Sønderjydsk kultur, da det er en af de største byer i området - og dens tætte knytning til jylland gør jo også, at forskellen mellem de to folkefærd er meget lille - så det er slet ikke forkert at mene, at Sønderborg (og Als for så vidt) er en del af Sønderjylland.
Det er bare geografisk forkert. ;P
Der plejede jo også at være et Sønderjylands amt, hvor Sønderborg (og Als) var med i.
Det er bare geografisk forkert. ;P
Der plejede jo også at være et Sønderjylands amt, hvor Sønderborg (og Als) var med i.
Hvis "The Party" skal foregå i Sønderjylland, kan vi lige så godt lige give vore unge danske medborgere fra resten af landet et lille grundkursus i Sønderjylland.
Jeg foreslår at Porre søger for det store Synnejyske Kaffebord, jeg finder æ gewesen frem, og Thoroughbreed skaffer Hansa og Paderborn bajere.
Så er vi klar til at starte undervisningen ;)
Jeg foreslår at Porre søger for det store Synnejyske Kaffebord, jeg finder æ gewesen frem, og Thoroughbreed skaffer Hansa og Paderborn bajere.
Så er vi klar til at starte undervisningen ;)
zin (77) skrev:#75: Bare for at køre den helt ud:
En "sønderjydsk" ø? Så... Grønland er en... Amerikansk ø...? :P
Grønland er en dansk ø, og Als er ikke stor nok til at have sin egen landsdel, så deet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.