mboost-dp1
Newz Sommerfest!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Caek of Doom (110) skrev:Hvornår?!?!? D:
I MORGEN!!?!?!????!?!?!!!111eleven
-
Vi skal vist snart have sat et udvalg sammen her :D
Hånter arbejder faktisk i Kina, så ikke nok med at han har en 20 timers arbejdsdag, så er der også transporttiden ...
- dog har han et killer befordringsfradrag!
Hånter arbejder faktisk i Kina, så ikke nok med at han har en 20 timers arbejdsdag, så er der også transporttiden ...
- dog har han et killer befordringsfradrag!
Rømø? Eller den i Ballum jeg skrev om i 90'erne?..
Grund: tæt på grænsen
- edit -
Og så plejer spejderhytter at ligge på ca 50 kr pr. pers for en overnatning
- edit -
Thoroughbreed (125) skrev:#124
- edit -
Jeg tænker den på Rømø - men jeg tænker også at den ligger af Helvede til i forhold til resten af DK. Ja, nok er Rømø turen værd, men alligevel.
Jeg tænker at vi skal se efter et sted, som ligger omkring Middelfart/Fredericia. Meget mere centralt tror jeg ikke vi kommer.
Måske dette var en mulighed: Spejderhytter i Vejle - de er billige.
Hånter (127) skrev:Måske dette var en mulighed: Spejderhytter i Vejle - de er billige.
Kærhuset :D det lyder som den eneste hytte med almindeligt køkken, hvilket sgu nok egentligt ville være rart...
Som det ser ud lige nu, bliver vi max 6 personer, hvis dem som har stemt i Doodle'n kommer.
Jeg havde håbet på en 10 stykker - så i må lige få fingrene ud, og gøre lidt reklame for denne tråd!
Anyhow, som apkat gjorde opmærksom på, så skal vi nok finde en anden hytte, hvis det skal være med overnatning. Medmindre i alle ikke er så fimsede om Elskov ( ;) ), og kan tåle at sove i telt.
Jeg havde håbet på en 10 stykker - så i må lige få fingrene ud, og gøre lidt reklame for denne tråd!
Anyhow, som apkat gjorde opmærksom på, så skal vi nok finde en anden hytte, hvis det skal være med overnatning. Medmindre i alle ikke er så fimsede om Elskov ( ;) ), og kan tåle at sove i telt.
I'm game, men da jeg er ret ligeglad med dato gider jeg ikke registrere mig på det snask.
Tror jeg kan få M910q overtalt også :-)
Tror jeg kan få M910q overtalt også :-)
Det bliver desværre uden mig. Jeg har ellers glædet mig til at se Camillas smukke, smilende ansigt igen. Og nå ja, jeg har også savnet de andre, som var med til LAN.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.