mboost-dp1
Newz Sommerfest!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Daniel-Dane (148) skrev:Det bliver desværre uden mig. Jeg har ellers glædet mig til at se Camillas smukke, smilende ansigt igen. Og nå ja, jeg har også savnet de andre, som var med til LAN.
wat
Fjolle (155) skrev:stella polaris
wat
Liek this?
http://peecee.dk/uploads/072012/malou-stella-polar...
Jeg har 3 harddiske jeg kan sponsorere til harddisk-kast ... Og en 15" Toshiba bærbar hvis jeg får lov :p
Hvis vi nu i stedet aftalte at mødes på en bibellejr, hvor vi i ro og mag kunne afprøve grænserne for næstekærligheden, så ville jeg da helt sikkert overveje det. Men det der med at tage til Jylland for at kaste med hardware i en kolonihave, det har jeg det lidt vanskeligere med.
Det er såmænd sikkert hyggeligt nok - sådan skal det jo heller ikke være - men det byder ikke rigtig på noget, som jeg ikke kan få herhjemme. Jeg har nemlig også en 250 GB harddisk, der alligevel bare skal kasseres, kan jeg fortælle jer.
Det er såmænd sikkert hyggeligt nok - sådan skal det jo heller ikke være - men det byder ikke rigtig på noget, som jeg ikke kan få herhjemme. Jeg har nemlig også en 250 GB harddisk, der alligevel bare skal kasseres, kan jeg fortælle jer.
Jamen er da frisk selvom Sdbg-Ringridning er slut men hvis vi skal mødes så vi alle skal til Danmarks midtpunkt ja så hedder det vist Odder Havn. Aner ikke lige hvad fanden der sker i Odder men kunne da være monsterfun at der med et stod en mængde blege gespenster på kajen:)
Andens999 (182) skrev:Jamen er da frisk selvom Sdbg-Ringridning er slut men hvis vi skal mødes så vi alle skal til Danmarks midtpunkt ja så hedder det vist Odder Havn. Aner ikke lige hvad fanden der sker i Odder men kunne da være monsterfun at der med et stod en mængde blege gespenster på kajen:)
Der er altså ingen havn i Odder :p
Hubert (183) skrev:Der er altså ingen havn i Odder :p
Okay point taken meeeen ligger Hou ikke deromring da?
https://maps.google.dk/maps?hl=da&ie=UTF-8&...
Andens999 (184) skrev:Okay point taken meeeen ligger Hou ikke deromring da?
https://maps.google.dk/maps?hl=da&ie=UTF-8&...
Jo der er vel omkring 5-10 km. Men hvis der intet sker i Odder sker det vel slet ikke noget i Hou :)
Altså, selvom ringridning er overstået her i Sønderborg, kan vi da sagtens finde et andet ringridning at crashe, de kører helt frem til midten af spetember, så hvis det er et ringridning du vil til, skulle det nu ikke være noget problem.
Jeg har dog en lille smule svært ved at se os newz'ere til hest, det ku helt sikkert blive et yndigt syn ;)
Jeg har dog en lille smule svært ved at se os newz'ere til hest, det ku helt sikkert blive et yndigt syn ;)
Første weekend i august - men hvilket år ;)
Første weekend i august - men hvilket år ;)
Hånter (191) skrev:Som det ser ud lige nu, bliver det i Kolding, i mit kolonihavehus og kommer til at være den første weekend i August.
Jeg må dog advare om, at hvis vejret bliver lort - bliver det knapt så sjovt.
så folk skal have telt med... gotcha. Hvad er der af indkøbsmuligheder i nærheden?
Elskov (194) skrev:Hånter (191) skrev:Som det ser ud lige nu, bliver det i Kolding, i mit kolonihavehus og kommer til at være den første weekend i August.
Jeg må dog advare om, at hvis vejret bliver lort - bliver det knapt så sjovt.
så folk skal have telt med... gotcha. Hvad er der af indkøbsmuligheder i nærheden?
Alt. Fakta, Netto, Bilka, Føtex, Lidl - alt inden for en radius af 5 KM.
Edit:
Jeg sørger for at der er grill + kul osv. - jeg ved ikke om vi skal lave en fælles mad/drikke pulje eller hvad folk er til? :)
Jeg er ikke helt 100 på om jeg kommer (eventuelt med kranen)
I så fald kan jeg vel godt overtales til at tage lidt proviant med fra Tyskland - og en ekstra Weber-fætter
I så fald kan jeg vel godt overtales til at tage lidt proviant med fra Tyskland - og en ekstra Weber-fætter
Thoroughbreed (198) skrev:Jeg er ikke helt 100 på om jeg kommer (eventuelt med kranen)
Nu har jeg været så sød ved dig, så du kunne NAS(se) lidt på mig, så har du da bare at dukke op!
SlettetBruger (199) skrev:Hvor mange telte er der plads til? :P
Det kommer an på størrelsen af teltene ;)
Men mon ikke vi finder ud af det, som de nørder vi nu er? Der er vidst også plads til en enkelt eller tre inde i huset :) (1,5 på en seng/sofa) og 1-1,5 på gulvet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.