mboost-dp1
Newz Sommerfest!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (201) skrev:Hånter (200) skrev:(1,5 på en seng/sofa)
Reserveret til Eva
/Terra
Send os et google maps link!
Siger Google.
Hånter (204) skrev:Hvem er sikker på at de kommer? Hvis vi snakker første weekend i august?
Jeg kan måske godt lokkes med, hvis der IKKE er edderkopper, og jeg kan få lov at sove indendørs.
Hånter (200) skrev:
Nu har jeg været så sød ved dig, så du kunne NAS(se) lidt på mig, så har du da bare at dukke op!
Det er vi også heldig glade for at vi måtte ...
- snakker vi egentlig hele weekenden? Eller kun fre/lør?.. Jeg har trods alt ikke længere hjem end jeg kan køre hjem igen -.-
Ser lige om vi (jeg) kan ... Og er ankre/kraner overhovedet tilladt? o_O
Thoroughbreed (206) skrev:Hånter (200) skrev:
Nu har jeg været så sød ved dig, så du kunne NAS(se) lidt på mig, så har du da bare at dukke op!
Det er vi også heldig glade for at vi måtte ...
- snakker vi egentlig hele weekenden? Eller kun fre/lør?.. Jeg har trods alt ikke længere hjem end jeg kan køre hjem igen -.-
Ser lige om vi (jeg) kan ... Og er ankre/kraner overhovedet tilladt? o_O
"I" eksisiterer stadig på den ^^,
Jeg tænker at det kun er en eftermiddag/aften/nat ? Så har vi tid til alle de tossede kaste-lege-ting, samtidig med lidt hygge og god mad også.
Ang. konen, er der for min skyld ingen alarm. Det styrer du/i helt selv :)
Det kunne bare være meget rart for mig at vide om der kommer 3, eller om der kommer 10.
Tager på ferie i morgen i en uges tid (hotellet har bare at have WiFi!!!11!11!1!1one)
- der finder vi/jeg lige ud af om vi/jeg kommer ...
Hvis i så fald at jeg kommer - eller en af deltagerne kommer forbi Tønder - så graver jeg lige noget hardware frem :D
- der finder vi/jeg lige ud af om vi/jeg kommer ...
Hvis i så fald at jeg kommer - eller en af deltagerne kommer forbi Tønder - så graver jeg lige noget hardware frem :D
Elskov (211) skrev:Jeg er kommet frem til, at jeg ikke har råd. God tur!
Pjat, det koster da ikke særligt meget? 150-ish for toget?
Jeg skal arbejde alle weekender i september - bortset fra den 3. (den i midten)
Jeg kan følgende weekender (går jeg ud fra)
1. weekend i august
3. weekend i september
1. og 4. (sidste) i oktober
- ergo, jeg kan sgu nok ikke komme :/
Jeg kan følgende weekender (går jeg ud fra)
1. weekend i august
3. weekend i september
1. og 4. (sidste) i oktober
- ergo, jeg kan sgu nok ikke komme :/
Elskov (221) skrev:Hvad fanden bilder du dig ind?
Tror det er fordi det lød som om du beklagede dig over at du ikke fik penge nok til ikke essentielle bedrifter ^^
SlettetBruger (222) skrev:Tror det er fordi det lød som om du beklagede dig over at du ikke fik penge nok til ikke essentielle bedrifter ^^
jeg har et pænt stramt budget, og jeg ved godt, det også skal være sådan. Jeg brokker mig overhovedet ikke over, hvor meget jeg får, men jeg må vel gerne synes det er træls, at jeg ikke har råd til en hyggeweekend >:(
Bortset fra toget, så er det da næsten gratis?..
Jeg mener - 150 kr = grillmad til en person, en kasse coca-cola og en flaske rom?
- det kan endda gøres billigere hvis du ikke handler ved en slagter, køber harboe cola og slave-vodka :D
Jeg mener - 150 kr = grillmad til en person, en kasse coca-cola og en flaske rom?
- det kan endda gøres billigere hvis du ikke handler ved en slagter, køber harboe cola og slave-vodka :D
Thoroughbreed (224) skrev:#223
Det kan godt ske, jeg kan klemme 500 kr ud til en Kolonihaveweekend. Jeg ved det ikke helt endnu.
Elskov (231) skrev:you be so sweet :D
Nej nej, overhovedet ikke - jeg bor bare tæt på tyskland :D
- 3 kasser Slots for ca 100 kr ^^)
... Men så billige øl gider jeg sgu ikke >_<
Det kan vi sagtens finde ud af - men som sagt, kan jeg ikke give svar før onsdag/torsdag næste uge :/
Det kan vi sagtens finde ud af - men som sagt, kan jeg ikke give svar før onsdag/torsdag næste uge :/
Hånter (235) skrev:Skær nu igennem overfor konen, og sig: "Nørd-træf. Jeg skal med!"
Det er ikke så meget det - hende kan jeg vel altid parkere i storcentret :P
Ved bare ikke om jeg skal noget - denne weekend er den 16. i træk hvor vi skal noget o_O
Btw - findes der et billede af dig? Hun er dødsens nysgerrig!..
Thoroughbreed (237) skrev:
Btw - findes der et billede af dig? Hun er dødsens nysgerrig!..
Wait, what?! Altså... Jeg er ikke til sådan noget "partner-skifte".
Men der burde ligge et par billeder af mig, fra da vi var i Pripyat - du må selv finde dem :p Eller finde mig på fjæs.
Jeg har jo lissom ikke facebook vel?..
Og var du med i Pripyat? Svin^2 ... nå ...
Går ud fra at facebook-tingen er /hånter?
pewbe (205) skrev:Hånter (204) skrev:Hvem er sikker på at de kommer? Hvis vi snakker første weekend i august?
Jeg kan måske godt lokkes med, hvis der IKKE er edderkopper, og jeg kan få lov at sove indendørs.
Det kan vi nok godt finde ud af; og nej, der er ikke nogen edderkopper (så vidt jeg ved af). Så nu bliver du nødt til at komme. Vi skla jo for fanden se, hvem det er der rater os alle konstant!
Ronson (208) skrev:Jeg kigger uden tvivl forbi - sover dog hjemme i min seng
Så længe du kommer og drikker en øl, så er det helt i orden.
Thalion (210) skrev:Hvis det er muligt at komme fra banegården og derud forholdsvis let så viser jeg også glædeligt mit fjæs!
Det er dejligt simpelt. Og en eller anden kunne nok overtales til at hente, hvis ikke det er alt for sent på dagen, hvor man har fået lidt øl indenbords.
Thoroughbreed (239) skrev:Jeg har jo lissom ikke facebook vel?..
Yes, jeg var med i Pripyat - det skal man da!! Jeg var også med i planlægningen af Newz tur Vol. 2 - den blev dog ikke til noget :(
Nopes, ingen genvej til min profil på Fjæs. Jeg bruger den så lidt, så det har jeg ikke lige fattet hvordan man gør, og gider ikke gøre det.
Jeg skulle arbejde og kunne ikke få fri til Pripyat-turen :'( - og ja, tur nr. 2 blev aldrig til noget?! Wtf?!
Jeg holder mig nok ædru på turen - så hvis det er, kan jeg vel måske godt hente nogen på stationen?... Hvilket kræver at jeg kan finde vej ^_^
Jeg holder mig nok ædru på turen - så hvis det er, kan jeg vel måske godt hente nogen på stationen?... Hvilket kræver at jeg kan finde vej ^_^
Thoroughbreed (241) skrev:Jeg skulle arbejde og kunne ikke få fri til Pripyat-turen :'( - og ja, tur nr. 2 blev aldrig til noget?! Wtf?!
Undskyldninger, undskyldninger, undskyldninger...
Ja, det kunne vi nok godt finde ud af (altså at guide dig :p )
Jeg bliver også nød til at holde mig ædru, da det eneste jeg drikker er stærkere alkohol og generelt synes jeg ikke om alkohol med bil. Jeg kan også kun hvis det er fredag aften til lørdag eftermiddag, da jeg skal arbejde lørdag aften.
DET vil sige, jeg kan lege transport.
DET vil sige, jeg kan lege transport.
Hånter (240) skrev:Det kan vi nok godt finde ud af; og nej, der er ikke nogen edderkopper (så vidt jeg ved af). Så nu bliver du nødt til at komme. Vi skla jo for fanden se, hvem det er der rater os alle konstant!
Not good enough!
Og I kan da bare kigge på billedet til højre? :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.