mboost-dp1
Newz Sommerfest!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (352) skrev:Som tak for jeres idioti...skal i lave en ny liste...byder i op til dans...siger jeg ikke nej.
Learning by doing...now go fuck yourselfes :)
http://www.fairfaxunderground.com/forum/file.php?4...
Det er hvad der sker når man byder op til dans...det er på samme højde som at blande mig ind i jeres fest, forvirre folk over dette, tiltrække min opmærksomhed...og så spille kålhøgne når jeg reagere....og så lige pewbe's idioti der var den berømte dråbe...i ligger som i selv har ret...wankers :)
Craaaazy forslag:
Lad os rykke hele lortet! Lad os sige engang i oktober (så kan folk skrive det i kalenderen i god tid) i nogens kælder (så det ikke bliver for koldt), så lokker mig og Mille med kage.
Mit håb er, at vi kan blive lidt flere, hvis vi planlægger i god tid. Sådan som det er nu, er der ikke noget ved det. 3-4 mennesker i telte i Kolding eller blive ved med at rykke det, for forgæves at lokke flere til. Så tænker jeg, at det er smartere at rykke det åndssvagt lang tid, så folk ved i god tid, at de altså er optaget den weekend.
For/imod?
Lad os rykke hele lortet! Lad os sige engang i oktober (så kan folk skrive det i kalenderen i god tid) i nogens kælder (så det ikke bliver for koldt), så lokker mig og Mille med kage.
Mit håb er, at vi kan blive lidt flere, hvis vi planlægger i god tid. Sådan som det er nu, er der ikke noget ved det. 3-4 mennesker i telte i Kolding eller blive ved med at rykke det, for forgæves at lokke flere til. Så tænker jeg, at det er smartere at rykke det åndssvagt lang tid, så folk ved i god tid, at de altså er optaget den weekend.
For/imod?
paradise_lost (360) skrev:Meget vigtigt! Hvilken slags kage?
Well, har du forslag? :D
(fødselsdagskage....)
Og eh, det BEHØVER jo ikke være en kælder ;P
Jeg har en kælder, men den er dog kun 1 meter land, 50 centimeter bred og vel 20 centimeter dyb. Kan det bruges?
Vossen (364) skrev:Jeg har en kælder, men den er dog kun 1 meter land, 50 centimeter bred og vel 20 centimeter dyb. Kan det bruges?
Ikke af Elskov ;-)
Caek of Doom (363) skrev:Well, har du forslag? :D
(fødselsdagskage....)
Best cake in the world. Banankage, hjemmelavet selvf.
Elskov (367) skrev:Thalion (366) skrev:Der er et sted på mit kollegie der kan lejes, 50 kr pr døgn og 500 kr i depositum. Så det kan være en mulighed, det skulle også være muligt at overnatte der!
Det er i Odense!
Uuuh, interessant. Hvor stort er det ca? :)
Pas.. Kan jeg ikke lige huske, men det er ikke kæmpe. Kommer hjem torsdag så kan lige finde ud af noget mere der.
Bare det ikke bliver facebook, jeg er nemlig heller ikke derinde ... Og mht kage, så skal det fandme være en brødtorte!
Har du aldrig smagt brødtorte?! Din fejl! Det er verdens BEDSTE kage!
Har du aldrig smagt brødtorte?! Din fejl! Det er verdens BEDSTE kage!
"Cake" of Doom ... Du har ikke brø'torte med på listen? :'(
"Cake" of Doom ... Du har ikke brø'torte med på listen? :'(
#395 Brunsviger er da slet ikke noget der er værd at putte i munden, lige meget hvordan fan lortet er lavet.
Bundy (397) skrev:paradise_lost (396) skrev:#395 Brunsviger er da slet ikke noget der er værd at putte i munden, lige meget hvordan fan lortet er lavet.
Jeg kan ikke tro på at du nogensinde har fået et ordenligt stykke.
brunsviger smager ad helvede til
og brødtorte ser sgu noget gustent ud :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.