mboost-dp1

Opblæst Mmedia Nar

Gå til bund
Gravatar #1 - Light Wader
21. mar. 2006 14:14
John Stand - opblæst media nar, har udtalt at blogging kun er for tabertyper som ikke kan komme i avisen.

men helt ærligt... Hvem er det lige, der skriver som en taber?
Gravatar #2 - Simm
21. mar. 2006 14:23
Hvor har han udtalt det?

Det er da sikkert fordi han umiddelbart ikke selv kan se fordelene i blogging. Men derfor behøver han da ikke kalde folk for tabere
Gravatar #3 - Azuria
21. mar. 2006 15:18
#1 manden har jo nok ret på et eller andet niveau :P
#2 Hvilke store fordele er der i blogging?
Gravatar #4 - DUdsen
21. mar. 2006 16:06
#2 jo de her konsulent fuskere behøver netop at kalde andre for tabere, for ligesom at overbevise folk om at konsulenten kan hjælpe dem med et eller anden.

På den anden side er der måske noget om sagen hvis den er rettet imod såkaldt corporate blogging og hvad de ellers kalder de her dybt usaglige og ubindene pressemedelelses ting, nogle firmaer tror kan bruges til viral marketing eller et eller andet andet smart buzz noget, som John Strands kolegaer/konkurenter siger man er en taber hvis man ikke bruger.
Gravatar #5 - Azuria
21. mar. 2006 16:32
Dudsen > Gentagelse?
Gravatar #6 - DUdsen
21. mar. 2006 16:39
#5 ahh sorry tror nok jeg mente relevant, iriterende at man kun får et forsøg til at moderere.

For at slå helt fast det var en mindre spasme i hånden jeg både ønskede og troede jeg markerede dit indlæg relevant
Gravatar #7 - Azuria
21. mar. 2006 16:42
#6 Overlever nok, undrede mig bare;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login