mboost-dp1

Person-ratings

Gå til bund
Gravatar #1 - Spook
14. okt. 2005 10:17
Det var oppe at vende i TGG tråden, nu synes jeg vi skal tage en officiel diskussion om det...

Er jeg den eneste der savner muligheden for at rate et indlægs forfatter, fremfor indlægget? Muligheder som "Idiot" "Ok" og "1337 H4X0R" f.eks. Er dog bange for at folk der kan læse mulighed #3 har det med at kvalificere sig til #1 i stedet, men hvad faen. I hvert fald et system hvormed man udover at påpege at indlægget er off-topic, lige kunne påpege at forfatteren er idiot. F.eks. folk der i en diskussion om Ubuntu spørger om folk ikke bare kan bruge Paint og Notepad. (Og mener det)
Gravatar #2 - demiurgos
14. okt. 2005 10:56
Ratings skal så vidt muligt ikke indeholde muligheden for at blive "personlig." Dette er selvfølgelig umuligt helt at kontrollere, men jeg ser ingen grund til at smide den slags ammunition i hænderne på nogle af de mindre begavede newz-brugere. "Irrelevant" og "Flamebait" dækker i mine øjne fint de eksempler du kommer med, og hvis man virkelig føler trang til at uddybe, må man jo skrive et indlæg hvor man begrunder sin holdning.

Når alt det er sagt, så mener jeg stadig at den bedste regel lyder som følger: Don't feed the trolls!
Gravatar #3 - Mort
14. okt. 2005 11:27
Du har stadig muligheden for at putte personen på din ignore liste, hvis du synes han eller hun er en idiot.

Jeg synes ikke det er nødvendigt med et point system der fortæller os hvor populære vi er herinde, det kan vi regne ud ved at kigge på vores liste over folk der har ignoreret os eller puttet os på deres venne liste.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login