mboost-dp1

Phrack?

Gå til bund
Gravatar #1 - ess^pe
11. sep. 2005 15:28
Hej

Er Phrack magasiner kun for folkder kan finde ud af linux, eller er det også til Microsoft brugerer?

MVH
Gravatar #2 - amokk
11. sep. 2005 15:34
De kræver at du kører Windows CEMeNT på din pc. Og det er ikke let at opdrive.

Det er kun for indviede i en særlig ninja-loge, som holder møder på storebæltsbroens præcise midtpunkt, 3 gange om året, kl 04:32:05, på de dage hvor de 3 yderste planeter i hele universet danner en trignometrisk cirkel...
Gravatar #3 - ess^pe
11. sep. 2005 15:45
øhhh... Hvad er det for et windows system.
Tager du gas på mig?
Og det vil sige at det de skriver er til Windows CEMeNT? :S
Gravatar #4 - amokk
11. sep. 2005 16:06
#3 det er det Windows system jeg linker til. Som sagt er det meget svært at opdrive, microsoft vil ikke selv erkende at det eksisterer, da det netop kun bruges af folk som læser Phrack. Så vidt jeg husker slap det ud en gang i år 2000 da en vinduespudser stjal en CD som en ikke-navngivet medarbejder hos MS havde glemt i sin vindueskarm.

Jeg ved ikke mere om hvordan du kan få fat i det, men prøv at høre nogen der ved noget om astronomi, om hvornår det sker næste gang, det med de 3 planeter... og så må du jo prøve at se om du kan møde de andre ude på storebæltsbroen...
Gravatar #5 - ess^pe
11. sep. 2005 17:02
#4 LoL. jeg troede det var sjov det emd storebæltsbroen:D
Gravatar #6 - ess^pe
11. sep. 2005 17:02
#4 LoL. jeg troede det var sjov det emd storebæltsbroen:D
Mange tak
Gravatar #7 - amokk
11. sep. 2005 17:08
Held og lykke med Phrack og Windows CEMeNT :-)
Gravatar #8 - ess^pe
11. sep. 2005 17:11
Mange Mange takker:D
Forhjælpen ;)
Gravatar #9 - nightH
11. sep. 2005 17:35
hvor er du ond amokk ;D
du har jo glemt at sige, at for at komme til det møde på broen, skal man gennemgå 3 test, som ingen desværre har info om, hvad er. (eller har du?)
Gravatar #10 - Blinklys
11. sep. 2005 19:51
Jeg har hørt, at den ene af de 3 tests du nævner, er at man skal bestå eksamen til MCN - Microsoft Certified Ninja. Den går ud på at du skal sidde i et lokale i 3 timer, og svare rigtigt på 60 multiple-choice spørgsmål, der beviser om du er en ægte ninja.
Gravatar #11 - t3chdk
11. sep. 2005 21:35
Jeg er så heldig at være i besidelse af WindowsCeMent, og kan kun sige en ting; "Fuck det styrer!".

Som amokk skriver, er det rigtig nok udgivet i år 2000.

Det viste sig at vinduespudsereren er med i TBE, som udgav WindowsCeMent - derfra jeg har min kopi.

Prøv at skrive en mail til dem, og hør om du ik' kan hente det fra deres ftp, eller om de vil sende det over MSN. De plejer at være ret flinke :-)

[email protected]
Gravatar #12 - Blinklys
12. sep. 2005 00:10
Hvor er du heldig! Jeg glæder mig selv til jeg kan få fingrene i Windows CEMeNT. Jeg har hørt at det er en fantastisk kombination af Windows CE's kompatibilitet med håndholdte enheder, Windows NT's legendariske stabilitet (!!) og Windows Me's evne til at eksplodere i hovedet på dig, når du mindst venter det. Det er næsten for godt til at være sandt!! :D

Jeg har været ninja gennem flere inkarnationer, men jeg regner med jeg skal igennem mindst 25 mere før planeterne står rigtigt. Det gælder om at have disciplin og opretholde god karma. Det ville jo være ærgeligt at få dårlig karma, og ende med at blive genfødt som en ligusterhæk netop i det liv, hvor planterne står rigtigt :(

Jeg har ikke bestået min MCN eksamen endnu, og jeg er meget nervøs. Skønt jeg har trænet ninja-kunst gennem dette og mine 9 foregående liv, så er jeg ikke noget værd, før jeg har fået et blåt stykke pap underskrevet af ninja-master Bill Gates, hvor der står at jeg er certificeret ninja.
Gravatar #13 - ess^pe
10. okt. 2005 10:51
#11 er den email bare gas eller er den rigtig?
Er meget i tvivl, for det lyder som om i ikke mener det i skriver?
Gravatar #14 - BurningShadow
10. okt. 2005 10:59

Den email-adresse er skam god nok. Jeg har fået et login til deres FTP server, og skriver faktisk dette fra Windows CEMeNT.

Jeg har kun et lille kritikpunkt, og det er at "Print Screen" er disabled ;-(
Gravatar #15 - amokk
10. okt. 2005 11:07
#13 Jeg ved godt det lyder langt ude... Men det er jo netop fordi Phrack og Windows CEMeNT er meget svære at få fat i, da de begge er sådan lidt hemmelige.

Derfor, er det de få som har en kopi, der bestemmer hvordan det skal foregå, og de er altså nogle spøjse fætre, som du også kan se på de gode råd der står ovenover...

Har du prøvet at skrive til deres email? De skulle da gerne svare, det plejer de
Gravatar #16 - BurningShadow
10. okt. 2005 11:49
Tak til t3chdk for PM'en om at det er Ctrl+PrtSc, og ikke (som normalt) bare PrtSc, for at tage et screenshot.
her er det :-)
Gravatar #17 - BurningShadow
10. okt. 2005 12:18
...og her er et shot, af System egenskaberne.
Gravatar #18 - amokk
10. okt. 2005 12:30
#17 cool, vidste ik den var ude på dansk... hvor fik du den fra?
Gravatar #19 - BurningShadow
10. okt. 2005 12:32

Det var et language-hack, som jeg fandt via google.
Beklageligvis er det ikke alt, der er oversat ;-(
Gravatar #20 - peter_m
10. okt. 2005 12:44
Er der nogen der har fået fat i den seneste CEMeNT Mobile Beta til SMartPhone?
Gravatar #21 - ess^pe
10. okt. 2005 14:11
#19 Er desværre ikke så god til engelsk. :D

Kan du ikke lige skrive, hvad du skreev til dem, så kan jeg jo prøve at rette lidt i det, og se om jeg ikke kan få det?
Gravatar #22 - buch
10. okt. 2005 14:47
BurningShadow kan du ikke lige smide et login og pass. i en PM til mig?

skal du ikke have opdateret radiocenter, der er kommet en version v8..
Gravatar #23 - ess^pe
10. okt. 2005 14:49
#22 Bruger man Radiocenter til et lytte til radio eller rippe?:D
Gravatar #24 - buch
10. okt. 2005 14:50
#23 til at lytte:D www.radio-center.tk
Gravatar #25 - ess^pe
10. okt. 2005 15:03
Hvad kan man skrive til dem. har siddet i et stykke tid, men kan sgu ikke finde ud af hvad jeg skal skrive. Nogen som kan hjælpe?
Gravatar #26 - buch
10. okt. 2005 15:17
#25 du skriver at du har hørt om dette styresystem, og du kunne godt tænke dig at afprøve det fordi det ser meget intresant ud

og du skriver til dem fordi du ved at de ligger inde med en kopi af dette produkt osv.
Gravatar #27 - peter_m
10. okt. 2005 17:49
ess^pe: "If something is percieved as the absolute truth, it's not science. If something is percieved as sceince, it's not the absolute truth." Jens Martin Knudsen, Dr. Science
Gravatar #28 - BurningShadow
11. okt. 2005 00:17
Beklager ess^pe, men en del af aftalen, med dem, er at jeg ikke på nogen måder må hjælpe andre, til at komme i besidelse af OS'et.

Den aftale bliver jeg nødt til at overholde, ellers får jeg ikke den næste version, som kommer lige efter nytår.
Gravatar #29 - peter_m
11. okt. 2005 08:34
#25 Som BS skriver, skal du selv gøre en indsats for at komme i betragtning. Du kan starte med et finde CEMeNT Alpha på Edonkey eller DC++ - der er ikke mange der deler den, men den findes indimellem. Når har alpha versionen, kan du downloade en upgrade til beta-version gennem CEMeNT PatchManager - og så er du godt på vej imod, at få credits nok til at komme i betragtning til en fuld version.

edit: obs! USB er ikke understøttet i CEMeNT alpha..
Gravatar #30 - The-Lone-Gunman
11. okt. 2005 08:47
Personligt fandt jeg min Alpha udgave på en floppydiskette jeg engang fik med et Komputer For Alle blad, fra 1998. Det var selvfølgelig ikke den nye Alpha, men RC-udgaven. Men så gik jeg bare ind i registreringsdatabasen og skrev 2004 i stedet, så jeg kunne komme ind på webklienten.

Så er det jo ikke svært at regne ud hvad man så skal gøre :D

Altså Komputer For Alle er også rimelig hardcore, men det er ingenting i forhold til Phrack. Holdkæft hvor er Phrack sejt!
Gravatar #31 - ess^pe
11. okt. 2005 16:02
#28 det var en skam
Gravatar #32 - ess^pe
1. nov. 2005 17:08
Hej igen.

Har lige prøvet at sende en mail til dem, men den siger den ikke kan.
Bruger Hotmail hvis det kan hjælpe? :D
Gravatar #33 - amokk
1. nov. 2005 20:02
#32 de har måske lukket af for hotmail-adresser... hvilken fejl får du?

prøv at skrive fra en anden mailadresse, evt din fars eller mors
Gravatar #34 - ess^pe
2. nov. 2005 18:16
ok. vil prøve hvis de bare var hjemme:D
Gravatar #35 - zoop
3. nov. 2005 08:00
Er der ikke en rating funktion der hedder "debil" ? :)
Gravatar #36 - Kisbye
3. nov. 2005 15:05
Der findes ratings der hedder "flamebait" og "irrelevant".
Hvilket efter min mening udgør 98% af indlægne i denne tråd.
Gravatar #37 - XorpiZ
7. nov. 2005 07:39

Helt enig.. det mest sørgelige er at et staff-member deltager i det her.
Gravatar #38 - buch
7. nov. 2005 08:53
#37 Hvorfor er det sørgeligt at det er en staff der deltager, hans mening er da lige så god/dårlig som alle andres. Bare fordi man er staff er man ikke hævet over alle andre.
Gravatar #39 - XorpiZ
7. nov. 2005 08:55

Næe det siger jeg ikke, men jeg synes at man som staff-member bør gå forrest som et godt eksempel. Og det mener jeg ikke amokk har gjort i denne tråd, tværtimod.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login