mboost-dp1

pirat kanin anbefaler dig dette site

Gå til bund
Gravatar #1 - morgenkaffe
12. mar. 2006 23:47
Hey smukke nørder,

Besøg nu hellere www.jollyholly.dk inden det er for sent..

Emner som open source, LINKS, freeware, patter, kaninware, news, øl, baderinge og afslpaningsteknikker.. Plus meget mere kan blive vist til de heldige besøgende..

KANIN SIGER GÅ IND NU!
Gravatar #2 - svappe
13. mar. 2006 11:28
Hold da kæft hvor er det press med alle de pisse irriterende reklame møghoveder der konstant skal poste om et eller andet latterligt...
Gravatar #3 - MiniatureZeus
13. mar. 2006 11:32
Ja, det burde være muligt at kunne anmelde dem til staff eller admins hvor de så kunne foretage en beslutning om indlægget skulle slettes eller ej... Det er jo ikke meningen med newz.dk at man skal kunne lave gratis reklame for sin hjemmeside, med mindre den er yderst relevant eller den har noget sjovt indhold a'la leech.dk

Men selvfølgelig kan man jo også bare prøve hårdnakket at overse disse tåbelige indlæg...
Gravatar #4 - morgenkaffe
13. mar. 2006 15:18
Kære landsmænd. Jeg er glad for i gider bruge tid på at skrive et par svar til min post :) hehe..

Og tagwall forummet er blandt andet til som der står "Tagwallen er til for hurtige links..." på forum forsiden.

Og det var et hurtigt link jeg postede.. Og mente/mener stadig, at siden har relevans for newz besøgende.. Da der stadig er et stigende antal IT-relaterede nyheder og links på jollyholly.dk

Ras
Gravatar #5 - MiniatureZeus
13. mar. 2006 15:22
så burde du måske undlade at skrive på den utrolig sjove måde...
Gravatar #6 - addlcove
13. mar. 2006 15:50
mmmm kogende pis, altid godt lige inden man skal ud i kulden....
Gravatar #7 - morgenkaffe
13. mar. 2006 17:54
:D det er kun fordi det er jer, at jeg skriver så sjovt.. ho ho..

Men lige for at være seriøs i et par sekunders ord, så må i da kunne bruge et par af nyhederne på sitet ? Og hvad med de links der er der ? Og sitet har jo kun eksisteret i 1 og ½ måned..

Og jeg har ikke til formål, at sælge jer ting på mit site.. Jeg har derimod til formål, at vise jer links og forhåbentlig nogle nyheder som er friske og kan bruges til noget.. Vil også meget gerne skrive et par artikler vedr alternativer til payware.. Og en masse andet.. Selvfølgelig er det indholdet der driver sitet og markedsfører sig derved.. hvis indholdet er ekstra ordinært. Men lige i den her opstartsfase vil jeg gerne, pga. at jeg ikke vil vente flere måneder på at der skal ske noget med sitets besøgstæller og aktivitet, lave lidt gratis "markedsføring" som det at poste et link på newz.dk ..

Og hvis der er nogen af jer der driver noget lign på eget site er jeg meget interesseret i at lave et linkbytte..

Nåh for helvede, danskere.. Nu gider jeg ikke sige mere. Resten er op til jer.. MEn sig mig lige en ting.. hvor mange af jer har tjekket linket ?! :)
Gravatar #8 - MiniatureZeus
13. mar. 2006 18:25
Selvfølgelig har jeg tjekket linket.. ellers ville det jo være ret urimeligt at jeg sådan flamer dig... Men held og lykke med siden så... :)

btw så har jeg personligt ikke så meget imod at du bruger lidt gratis PR igennem newz.dk. Men honestly kan du ikke se at din side er en direkte konkurrent til newz.dk?? newz.dk er godt nok bare bedre :P
Gravatar #9 - buch
13. mar. 2006 18:59
#8 du synes også man skal lukke cybercity og tele2 fordi de er konkurrenter til TDC, det giver jo ikke nogen mening!

btw, så synes jeg tele2 skal lukkes;)
Gravatar #10 - MiniatureZeus
13. mar. 2006 19:10

hvordan fanden får du ud af min post, at jeg syntes at mandens side skal lukkes??

siger bare at jeg personligt ikke syntes at reklame for en konkurrende side, hører hjemme på newz.dk!

men hvis der nu var en eller anden som spurgte hvad forskellen var på IDE/p-ata og SATA, og morgenkaffe så derfor linker til sin artikel på hans side, ja så er det jo en helt anden sag!
Gravatar #11 - morgenkaffe
13. mar. 2006 19:24
ahh.. det var dig Gmale, som har skrevet en comment til den artikel oder was ??? :)

Konkurrence er kun godt. Så bliver det ofte bedre, og i dette tilfælde for den besøgende.
Gravatar #12 - MiniatureZeus
13. mar. 2006 19:50
nope har nu ik skrevet nogen comment til artiklen... :)

men det er da rigtigt at konkurrence er sundt, men altså gider ikke rigtig uddybe endnu mere hvis du ikke fatter min pointe, med at du ikke burde linke til din hjemmeside, uden en reel grund... og hvis du ellers skulle, så burde du gøre det med en mere passende tone. Altså #1 er jo skrevet i en tone som høre hjemme i på kids.tv2.dk eller arto.dk... whatever du ved hvad jeg mener ;)

btw så har jeg nu heller ikke nået imod din signature ;)
Gravatar #13 - Svindleren
13. mar. 2006 22:38
jeg gør lige som chuck norris... jeg siger et ord højt, **BANG**, og rammer så tastature med roundhouse kick, og vupti ordet står på skærmen,,,

>>>
jeg bruger mit eget system, men jeg rammer tit forkert, og de ord der skal skrives med venstre kan jeg ikke klare alene, så jeg skal flytte min højre pegefinger over for at ramme nogle af de bogstaver der sidder ved venstre hånd.... min venste hånd er det samme sted, men min højre flytter jeg rundt,,,,, lol

jeg må bare øve mig lidt mere :D
Gravatar #14 - MiniatureZeus
14. mar. 2006 06:58
#13 Crower^

Hmmm tror at du har postet i det forkerte forumemne... ?!
hehe
Gravatar #15 - Svindleren
14. mar. 2006 23:10
haha jo det har jeg også :D ved ikke hvad der sker for mig ;P
tror mine øjne ser forket når jeg trykker på et link.. sorry
Gravatar #16 - Cloud02
14. mar. 2006 23:18
#9 buch
Nej, det svarer til at Cybercity og tele2 gik på TDC's forums (hvis de har et) og skrev at man skulle skifte over til dem.

#14 Gmale
Jeg fristes til at tro det var meningen at han skrev det her.

#6 addlcove
seriøst.. hvor kommer det fra? jeg synes nærmest at du smider esser ud af ærmet hele tider :D
Gravatar #17 - morgenkaffe
15. mar. 2006 05:52
se nu der.. jeg kom med google mars nyheden en dag før newz.dk.. Endnu en grund til at gå over til jollyholly.dk ;)
Gravatar #18 - addlcove
15. mar. 2006 08:09

takker :) og aner det ikke :)
Gravatar #19 - Svindleren
15. mar. 2006 18:44

hvor fristes du ti ldet ?? du ka ntro hvad du vil..., men sad faktisk og læste i den anden tråd, og ved ikke hvordan jeg pludselig havde skrevet det herinde.... men du tror bare hvad du vil...
Gravatar #20 - morgenkaffe
18. mar. 2006 11:58
#all

hehe
Gravatar #21 - morgenkaffe
28. mar. 2006 10:28
Så kan der tjenes penge på sitet!! Ved at indsende links.. ! ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login