mboost-dp1
Pokemon og andre tegnefilm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg var stor pokemon fan da jeg var lille og synes derfor det er ret træls at de har totalt ødelagt pokemon verdenen i de nye afsnit, både med introsangen og den generelle ændring, bl.a. det med at der er "skønhedskonkurrencer" og lignende :b......
De gamle afsnit som jeg var fan var langt federe og havde 1000 gange mere indhold end det lort de masseproducerer nu :P.....
Ikke fordi det er specielt vigtigt, men synes bare at det går sådan med tegnefilmskvaliteten generelt på børnekanalerne (ja :) jeg kan godt lide tegnefilm) at billederne skifter hurtigere, folk råber mere og er mere weird end ellers, de mister deres specifikke stil og indhold til fordel for at producere end ny og dårligere serie hver måned som erstatter en bedre.
Hvor er de gammeldags tegnefilm?
Droopy, pokemon i oprindelig version, tom og jerry, snurre snup, supermand, batman, Pinky og the brain, etc. etc.
EDIT: Er næsten holdt op med at se tegnefilm da jeg synes de malker lortet alt for groft, når jeg en sjælden gang ser dem er det gamle film som f.eks. oggy og kakkerlakkerne, tom og jerry eller lignende :P....
De gamle afsnit som jeg var fan var langt federe og havde 1000 gange mere indhold end det lort de masseproducerer nu :P.....
Ikke fordi det er specielt vigtigt, men synes bare at det går sådan med tegnefilmskvaliteten generelt på børnekanalerne (ja :) jeg kan godt lide tegnefilm) at billederne skifter hurtigere, folk råber mere og er mere weird end ellers, de mister deres specifikke stil og indhold til fordel for at producere end ny og dårligere serie hver måned som erstatter en bedre.
Hvor er de gammeldags tegnefilm?
Droopy, pokemon i oprindelig version, tom og jerry, snurre snup, supermand, batman, Pinky og the brain, etc. etc.
EDIT: Er næsten holdt op med at se tegnefilm da jeg synes de malker lortet alt for groft, når jeg en sjælden gang ser dem er det gamle film som f.eks. oggy og kakkerlakkerne, tom og jerry eller lignende :P....
Jeg er enig med Doh09, der laves alt for mange tegnefilm i lav kvalitet. Der er også flere eksempler på at de hugger ideer fra andre serier. Laver lidt om på det og masse producer det.
Mange af de klassiske gamle tegnefilm var sku meget bedre!
Spiderman, X-men, Snurre snup, Tom og Jerry.
Der er gået alt for meget penge i det.
Nogle gamle tegnefilm som ikke er blevet sendt i mange år. Bliver man nogle gange nødtil at gå andre veje for at se desværre!
Mange af de klassiske gamle tegnefilm var sku meget bedre!
Spiderman, X-men, Snurre snup, Tom og Jerry.
Der er gået alt for meget penge i det.
Nogle gamle tegnefilm som ikke er blevet sendt i mange år. Bliver man nogle gange nødtil at gå andre veje for at se desværre!
Jeg er bare skuffet over danske tegneseriestemmer. Hvorfor skal de ALTID konsekvent være karikerede og forvredne? Hvorfor er det ikke nok at have humoristisk indhold, men det skal lige ødelægges af en skabet stemme?
trylleklovn (5) skrev:Jeg er bare skuffet over danske tegneseriestemmer. Hvorfor skal de ALTID konsekvent være karikerede og forvredne? Hvorfor er det ikke nok at have humoristisk indhold, men det skal lige ødelægges af en skabet stemme?
Det er derfor jeg er så stor fan af de gamle Disney tegnefilm (dem som bliver vist i Disney sjov mellem de lange) og Tom & Jerry. Der taler tegnefilmen for sig selv og figurerne behøver ikke sige noget, før at man forstår hvad der sker..
NioBe (6) skrev:Er det så her jeg skal brokke mig over at jeg savner de gode gamle Disney Klassikere, som efterhånden er blevet overtaget af Pixar film!? :'(
Nu kommer der jo "Prinsessen og Frøen" som er en rigtig tegnefilm, dvs. kunstnere som har siddet og tegnet hver frame og computerne næsten har været bandlyst (mener ikke der er nogle 3D effekter i, men er ikke helt sikker)
Udover det synes jeg Pixar film er fantastiske film; de er sjove, har en pointe og morale, er flotte og ikke mindst for alle aldre. Ligesom de gamle Disney klassikere, hvor far og mor er ligeså optaget af filmen som datter og søn!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.