mboost-dp1
Politiets efterretningstjeneste hugger mit domæne!!!
Domænenavnet http://www.politietsefterretningstjeneste.dk kræves tilbagegivet til det "rigtige" PET.
Som udgangspunkt har jeg sagt "ja" til dette. Der er vel ikke noget at stille op mod PET og DIFO på samme side?... eller????
Nogen der har lyst til tage kampen op?
Som udgangspunkt har jeg sagt "ja" til dette. Der er vel ikke noget at stille op mod PET og DIFO på samme side?... eller????
Nogen der har lyst til tage kampen op?
Og sådan er min holdnig egentlig ligegyldigt hvilke domænenavne vi snakker om og hvem der gør krav på dem!
Uhhmm
Lige så snart du tager en andens domænenavn, så er det lidt selvforskyldt.
[vonB
STØT!--> på ]http://www.vonb.dk]
Det er satme det sygeste shit jeg nogensinde har læst.. ;oD
Uhhmm
Lige så snart du tager en andens domænenavn, så er det lidt selvforskyldt.
[vonB
STØT!--> på ]http://www.vonb.dk]
Det er satme det sygeste shit jeg nogensinde har læst.. ;oD
Jeg synes du skal gøre krav på at få [email protected], bare fordi du [måske] kan..
PET har lige været forbi med 6 flasker vin som erstatning for betalt afgift.. Det skulle vist være den sag...
P.s jeg var skuffet over at han ikke have skæg og blå briller!!
P.s jeg var skuffet over at han ikke have skæg og blå briller!!
#8 @vonB:
Øv, jeg ville ellers gerne lige have lånt en forward på [email protected] først - bare til at validere nogle brugerkonti, på bl.a. MSN - det kunne da være blæret.
Øv, jeg ville ellers gerne lige have lånt en forward på [email protected] først - bare til at validere nogle brugerkonti, på bl.a. MSN - det kunne da være blæret.
#11 @vonB:
Så lav en forward på [email protected] der peger på [email protected] - og send en e-mail, så er det helt i top. Skal kun bruge den i omkring 5 minutter!
Så lav en forward på [email protected] der peger på [email protected] - og send en e-mail, så er det helt i top. Skal kun bruge den i omkring 5 minutter!
#11 @vonB:
lav også en forward på [email protected] der peger på [email protected] og send en mail når det er gjort.
lav også en forward på [email protected] der peger på [email protected] og send en mail når det er gjort.
(forældet tråd nu)
Vel ingen der tror på at han har haft den hjemmeside vel? Bare pjat ikke? - Hvis ikke.. tag jer sammen.
Vel ingen der tror på at han har haft den hjemmeside vel? Bare pjat ikke? - Hvis ikke.. tag jer sammen.
#15, hvad tåget du om?
Mener du at han aldrig har haft domænet eller hvad? Kan ikke se hvor det skulle have været et problem, enhver kan jo købe et domæne der ikke er optaget, og skulle da ikke undre mig hvis PET ikke lige have købt den fra starten af.
Men altid noget at det ikke var -2^2 tråden du hev op igen ;)
Mener du at han aldrig har haft domænet eller hvad? Kan ikke se hvor det skulle have været et problem, enhver kan jo købe et domæne der ikke er optaget, og skulle da ikke undre mig hvis PET ikke lige have købt den fra starten af.
Men altid noget at det ikke var -2^2 tråden du hev op igen ;)
#19, hvis man tager det matematisk korrekt og i den form som det står skrevet (Det vil sige uden at vide om minuset binder sig til -2 eller står for sig selv) så er det korrekte svar nu -4 :) Da potensen vil blive regnet først.
Det er på en måde et spørgsmål om hvordan den læses, men som den bliver skrevet "lige ud af landevejen" så er det rigtige svar nu engang -4 ;)
Men jeg smed vist det her topic ud på et sidespor :(
Det er på en måde et spørgsmål om hvordan den læses, men som den bliver skrevet "lige ud af landevejen" så er det rigtige svar nu engang -4 ;)
Men jeg smed vist det her topic ud på et sidespor :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund