mboost-dp1
Projekt-gruppe software
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej
Til vores 4. semester projekt leder jeg efter en løsning som ville være ideel til at 6 mennesker kan dele dokumenter, billeder, modeller, filer osv. over nettet. Specielt gerne med en mulighed for en form for whiteboard, så der nemt kan deles links og deles tanker.
Integration med en kalender løsning ville også være meget ideelt, da det er et software projekt, hvor vi gerne vil kunne sætte punkter for de enkelte iterationer (ingen vandfalds model her)
Umidbart har jeg haft Google Docs i tankerne, men ville lige forhøre mig om alternativerne, så hvis i har nogle gode forslag vil jeg endelig høre om det.
Eller hvis i har erfaringer med Google Docs, vil jeg også gerne høre om det.
Til vores 4. semester projekt leder jeg efter en løsning som ville være ideel til at 6 mennesker kan dele dokumenter, billeder, modeller, filer osv. over nettet. Specielt gerne med en mulighed for en form for whiteboard, så der nemt kan deles links og deles tanker.
Integration med en kalender løsning ville også være meget ideelt, da det er et software projekt, hvor vi gerne vil kunne sætte punkter for de enkelte iterationer (ingen vandfalds model her)
Umidbart har jeg haft Google Docs i tankerne, men ville lige forhøre mig om alternativerne, så hvis i har nogle gode forslag vil jeg endelig høre om det.
Eller hvis i har erfaringer med Google Docs, vil jeg også gerne høre om det.
#1 Tror måske Google Sites ville egne sig bedre til dit formål end Docs, men jeg tror ikke det har whiteboard og lign.
http://trac.edgewall.org/ skrev:Trac is an enhanced wiki and issue tracking system for software development projects. Trac uses a minimalistic approach to web-based software project management. Our mission is to help developers write great software while staying out of the way. Trac should impose as little as possible on a team's established development process and policies.
It provides an interface to Subversion (or other version control systems), an integrated Wiki and convenient reporting facilities.
Trac allows wiki markup in issue descriptions and commit messages, creating links and seamless references between bugs, tasks, changesets, files and wiki pages. A timeline shows all current and past project events in order, making the acquisition of an overview of the project and tracking progress very easy. The roadmap shows the road ahead, listing the upcoming milestone
Jeg er bekendt med SVN og Trac, så vil jeg ikke bekymre mig så meget om.
Google docs, calendar og code.
Jeg er bekendt med SVN og Trac, så vil jeg ikke bekymre mig så meget om.
Ja. Og umidbart virker Google som dem der tilbyder den bedste løsning atm.arne_v (5) skrev:Umiddelbart lyder det som en lille projekt wiki ville passe bedst til jeres behov.
Google docs, calendar og code.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.