mboost-dp1
Protestindsamling mod medielicens
Hvem vil starte en protestindsamling til Folketinget imod medielicensen?
Et ny meddelelse fra Kulturministeriet fastslår, at alle med en computer med internetforbindelse skal betale licens, uanset om man har TV-tuner eller ej.
Jeg vil på det kraftigste opfordre til, at vi viser vores vrede!
www.petitiononline.com
Et ny meddelelse fra Kulturministeriet fastslår, at alle med en computer med internetforbindelse skal betale licens, uanset om man har TV-tuner eller ej.
Jeg vil på det kraftigste opfordre til, at vi viser vores vrede!
www.petitiononline.com
Hvem vil starte en protestindsamling til Folketinget imod medielicensen?
Det vil jeg foreslå at du selv gør da det var din idé :)
Jeg er tilhænger af at alle med TV tunere skal betale licens (Når licens begrebet nu ikke må blive lavet om) men at lade alle som har en computer betale licens synes jeg da er dybt tosset.
Det nytter ikke med de online-protester, for de er skide ligeglade.
Og i anledningen af at de er skide ligeglade, så har jeg besluttet også at være det. Jeg nægter at betale så meget som en eneste fucking øre, for en webtjeneste jeg ikke bruger.
Ellers skal vi vel også betale licens til BBC, og NRK?
Og i anledningen af at de er skide ligeglade, så har jeg besluttet også at være det. Jeg nægter at betale så meget som en eneste fucking øre, for en webtjeneste jeg ikke bruger.
Ellers skal vi vel også betale licens til BBC, og NRK?
Der burde da næsten afholdes en fysisk demonstration uden for Christiansborg.
Det gjorde de studerende da for at protestere imod regeringens planer om at afskaffe gruppeeksamener. Så kan man vel også gøre det med medielicensen.
Medielicensen rammer jo mange flere end de studerende.
Derfor bør der være en demonstration.
Det gjorde de studerende da for at protestere imod regeringens planer om at afskaffe gruppeeksamener. Så kan man vel også gøre det med medielicensen.
Medielicensen rammer jo mange flere end de studerende.
Derfor bør der være en demonstration.
Det var en bedre ide. Jeg kunne næsten fristes til at møde op, selvom der er lidt langt.
Ved at indføre dette, er de ganske enkelt gået over stregen.
Det var en bedre ide. Jeg kunne næsten fristes til at møde op, selvom der er lidt langt.
Ved at indføre dette, er de ganske enkelt gået over stregen.
En ting er sikkert, og det er, at vi ikke skal stå og se passivt til imens de indfører denne helt igennem urimelige licens.
DR sender jo ikke engang hele deres udsendelser på internettet, og derfor er det urimeligt at pålægge mig, at jeg skal betale licens for computer med internetforbindelse, som det fremgår af den seneste meddelelse fra kulturministeriet.
Jeg kan kun se få klip på internettet, og ikke dem alle, og dem jeg kan se er i dårlig kvalitet, uanset hvor hurtig internetforbindelse jeg har. Selv med en 2 Mbit internetforbindelse kan jeg kun få det i en dårlig 500 Kbit eller 1 Mbit internetforbindelse. Det modsvarer jo slet ikke det, hvor man ser med TV'et at jo bedre TV man har jo bedre kvalitet, men her er det DR's server og internet forbindelse der bestemmer hvor god kvaliteten er.
Det er jo direkte urimeligt.
Vi skal ikke stå og se passivt til imens de røvrender os på denne helt igenne urimelige måde med helt igennem urimelige midler og magtmisbrug.
DR sender jo ikke engang hele deres udsendelser på internettet, og derfor er det urimeligt at pålægge mig, at jeg skal betale licens for computer med internetforbindelse, som det fremgår af den seneste meddelelse fra kulturministeriet.
Jeg kan kun se få klip på internettet, og ikke dem alle, og dem jeg kan se er i dårlig kvalitet, uanset hvor hurtig internetforbindelse jeg har. Selv med en 2 Mbit internetforbindelse kan jeg kun få det i en dårlig 500 Kbit eller 1 Mbit internetforbindelse. Det modsvarer jo slet ikke det, hvor man ser med TV'et at jo bedre TV man har jo bedre kvalitet, men her er det DR's server og internet forbindelse der bestemmer hvor god kvaliteten er.
Det er jo direkte urimeligt.
Vi skal ikke stå og se passivt til imens de røvrender os på denne helt igenne urimelige måde med helt igennem urimelige midler og magtmisbrug.
Hvis der skal være bare en minimum af retfærdighed, så bør det være sådan, at maksimumkvaliteten er mindst i samme kvalitet, som du ser på TV.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund