mboost-dp1

PS3 Yellow Light Of Death

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
22. sep. 2009 07:47

Det er første gang jeg hører om denne fejl.
"... their repair is relatively simple. They take the console apart, clean them up and heat the circuit board in a special oven. In there the solder joints melt and fix any broken connections."
hmm... Hvis boardet er Pb-free, som jeg mener det er skal det varmes til over 217 grader for at kunne smelte loddetinnet. Stakkels plastikstik o.lign.
Gravatar #2 - Kris
22. sep. 2009 07:49
Du bruger stort set samme metode til at fixe ring of death på xbox360. - rul et håndklæde tæt omkring den og lad den stege i et par timer.
Gravatar #3 - fidomuh
22. sep. 2009 08:05

Jeg har aldrig hoert om denne fejl paa PS3, det virker ret usandsynligt tbh.

Og det er ufatteligt skraemmende at MS har lavet saa daarlig en konsol, tbh :P
Gravatar #4 - Kris
22. sep. 2009 08:32
de har jo også forlænget garantien på de fleste gamle xbox360'ere fordi de godt var klar over problemet. :) Men ja, den er ikke gennemtestet.
Gravatar #5 - XorpiZ
22. sep. 2009 08:36

Til gengæld er den vildere end PS3'en på alle andre punkter. :D
Gravatar #6 - izym
22. sep. 2009 09:10

Ikke når det kommer til processor ;)
Gravatar #7 - Hrandersen
22. sep. 2009 09:54
#5 Det kan så diskuteres i årevis :)
Gravatar #8 - XorpiZ
22. sep. 2009 10:04
#6, 7

Nej ok, ikke på hardware-specs. Men ellers!

Og jeg gider ikke diskutere det, basta slut! :D
Gravatar #9 - NioBe
22. sep. 2009 10:16
Nej, men til gengæld har jeg hørt at MS gir en ufattelig god service til folk der skal have reperet deres Xbox :) . Har selv en ven der måtte sende sin ind et par gange, og han har været super glad for den service han fik :)
Gravatar #10 - Cyrack
22. sep. 2009 10:56
NioBe (9) skrev:
Nej, men til gengæld har jeg hørt at MS gir en ufattelig god service til folk der skal have reperet deres Xbox :) . Har selv en ven der måtte sende sin ind et par gange, og han har været super glad for den service han fik :)

Nu er det nok bare mig, men hvis man skal sende sit grej ind et par gange, så er det ikke god service, uanset hvor venlige de mens man modtager den service. Som udgangspunkt er én gang for meget og gentagne gange er direkte elendigt. Med andre ord: get your shit together! (både Sony og MS)
Gravatar #11 - NioBe
22. sep. 2009 11:05
Cyrack (10) skrev:
Nu er det nok bare mig, men hvis man skal sende sit grej ind et par gange, så er det ikke god service, uanset hvor venlige de mens man modtager den service. Som udgangspunkt er én gang for meget og gentagne gange er direkte elendigt. Med andre ord: get your shit together! (både Sony og MS)

Det min ven oplevede var der der kom en mand fra UPS og hentede den, der gik en uge, og så kom der en anden mand fra UPS og afleverede den. Free of charge.
Det er da langt bedre service end så meget andet vil jeg sige.
Gravatar #12 - Hrandersen
22. sep. 2009 12:17
Xorpiz, du SKAL diskutere det, basta slut pasta
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login