mboost-dp1
Resident Evil 3: Nemesis
Er der nogle der ved om RE3: Nemesis er udkommet på DVD eller ved HVORNÅR den evt. bliver udgivet - eller kommer i biffen?! Og om man evt. kan finde den hos nogle internationale sider. Har forsøgt Amazon.com og Ebay men uden held - ved at det er kommet til PS1(2?) men ikke på DVD - og vil rigtig gerne være den heldige ejer af den DVD da jeg i forvejen har både Resident Evil og Resident Evil: Apocalypse.
Let me know if anyone knows about it, plz.
Tak på forhånd,
XMA
Let me know if anyone knows about it, plz.
Tak på forhånd,
XMA
Jeg antager at du snakker om den tredje film i serien? Den er ikke kommet endnu, men det ser ud til at de arbejder på det. Der er også en del om den på Wikipedia.
Jeg mente selvfølgelig den tredje film - undskylder den forkerte title - troede nemlig den blev navngivet projekt Nemesis da det var det sidste man hørte i 2'eren... :) Men dejligt at se at den er på vej - glæder mig som et lille barn til jul... :D
glæder mig som et lille barn til jul...
Der bliver jeg nød til at erklære mig stærkt uenig. 1'eren var i mine øjne middelmådig, 2'eren direkte dårlig og der er intet der tegner til at 3'eren bliver bedre. Så længe Paul W.S. Anderson* på den eller den anden måde er involveret, kan det svært gå meget andet end galt.
* Mortal Kombat, Event Horizon, Soldier, Resident Evil og AvP
jeg syntes nu de er ok, det er ikke storfilm, men dejlige film til lige at slå hjernen fra og nyde et par timers afslapning
Der bliver jeg nød til at erklære mig stærkt uenig. 1'eren var i mine øjne middelmådig, 2'eren direkte dårlig og der er intet der tegner til at 3'eren bliver bedre. Så længe Paul W.S. Anderson* på den eller den anden måde er involveret, kan det svært gå meget andet end galt.
Tja, det er vist hver sin smag på det punkt - synes filmene er gode nok - fede efter min smag, kald mig smagløs hvis det er - men kan godt lide typen og måden de er lavet på. Derfor enig med #5...:
jeg syntes nu de er ok, det er ikke storfilm, men dejlige film til lige at slå hjernen fra og nyde et par timers afslapning:)
#4 -
Som #6 siger, hver sin smag.. Anderson er bestemt ikke verdens bedste instruktør, men jeg synes nu at både "Event Horizon" og "Soldier" er ganske habil underholdning.. "Resident Evil" er såmænd også fin underholdning, som jeg sagtens kan se med jævne mellemrum.
At han så burde få pisk i offentlighed for "Alien vs. Predator", er så en helt anden sag.
Som #6 siger, hver sin smag.. Anderson er bestemt ikke verdens bedste instruktør, men jeg synes nu at både "Event Horizon" og "Soldier" er ganske habil underholdning.. "Resident Evil" er såmænd også fin underholdning, som jeg sagtens kan se med jævne mellemrum.
At han så burde få pisk i offentlighed for "Alien vs. Predator", er så en helt anden sag.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund