mboost-dp1
siddende i skole
Jeg har ikke et liv, laver ingen lektier..
mit navn er Daniel, jeg vil hellere hedde Lise, Lise er et pænt navn..
Ikke drikke i skolen, det er ikke pænt gjort!!!!
Hvem andre end mig vil gerne hedde Lise?
har i også små fantasier om Alice i eventyrland?
Hvilket pigenavn passer bedst til jer?
please give feedback.
mit navn er Daniel, jeg vil hellere hedde Lise, Lise er et pænt navn..
Ikke drikke i skolen, det er ikke pænt gjort!!!!
Hvem andre end mig vil gerne hedde Lise?
har i også små fantasier om Alice i eventyrland?
Hvilket pigenavn passer bedst til jer?
please give feedback.
ændrede min start side til string-emil.de.... lige så slemt!
men vi plejer at ændre en blondines startside til [url=www.kristian.com]den her[/url] og sidste gang hun skulle fremlægge oppe ved tavlen på projekter, åbnede hendes IE.... Ja gæt selv hvad læren sagde... hæ hæ
(skal måske lige siges at hun ikke selv kan finde ud af at ændre sin start side eller husker at logge af ligesom hun forlader klassen...)
men vi plejer at ændre en blondines startside til [url=www.kristian.com]den her[/url] og sidste gang hun skulle fremlægge oppe ved tavlen på projekter, åbnede hendes IE.... Ja gæt selv hvad læren sagde... hæ hæ
(skal måske lige siges at hun ikke selv kan finde ud af at ændre sin start side eller husker at logge af ligesom hun forlader klassen...)
Pige? Jeg synes du sagde du går på htx?
Og man glemmer ikke at låse sin computer. Det gør man bare ikke.
Pige? Jeg synes du sagde du går på htx?
Og man glemmer ikke at låse sin computer. Det gør man bare ikke.
Der findes faktisk også væsner af hunkøn her på htx i køge ihvertfald... men specielt blondie er ikke den smarteste af dem som findes! hehe
Og så må jeg jo pinligt berørt sige at jeg desværre glemte [win]+[L] da jeg smuttede... :( :S
Der findes faktisk også væsner af hunkøn her på htx i køge ihvertfald... men specielt blondie er ikke den smarteste af dem som findes! hehe
Og så må jeg jo pinligt berørt sige at jeg desværre glemte [win]+[L] da jeg smuttede... :( :S
eller [alt]+[A]+[Enter] et par 20-30 gange... ik mange pc'er som kan overleve det lille attack ;P hehe
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund