mboost-dp1
Sindssyge forældre
Hvilken ret mener de at have til at holde det stakkels barn i live?
Der er et link her.
De er jo ganske enkelt vanvittigt. Det er da topmål af egoisme at holde det barn i live, bare for deres egen fornøjelses skyld.
Der er et link her.
De er jo ganske enkelt vanvittigt. Det er da topmål af egoisme at holde det barn i live, bare for deres egen fornøjelses skyld.
"Forældrene til den nu to år gamle Charlotte Wyatt fik fredag ved den britiske Højesteret omstødt en dom, som gav læger ret til ikke at forsøge at genoplive deres syge datter, hvis hun holdt op med at trække vejret."
Hmm .. Jeg syn's mere det lyder som om at de IKKE skal genoplive hende, hvis hun stopper med at trække vejret.
Hmm .. Jeg syn's mere det lyder som om at de IKKE skal genoplive hende, hvis hun stopper med at trække vejret.
Nåh ja... men vi kan jo ikke rende og skyde alle der har lidt vejrtrækningsproblemer.
Desuden kan det være de elsker det barn meget højt og måske håber på der kommer en kur så det kan fungere bare nogenlunde.
Sålænge det ikke koster for meget i el at holde den iltmaskine igang, ser jeg ingen problemer.
Sikke en fødselsdagsgave. Det er sidste gang jeg brokker mig over jeg kun får et par sokker på min dag.
Desuden kan det være de elsker det barn meget højt og måske håber på der kommer en kur så det kan fungere bare nogenlunde.
Sålænge det ikke koster for meget i el at holde den iltmaskine igang, ser jeg ingen problemer.
Dommen blev afsagt på Charlotte Waytts toårs fødselsdag fredag
Sikke en fødselsdagsgave. Det er sidste gang jeg brokker mig over jeg kun får et par sokker på min dag.
ja, sygeligt.
En ting er at kalde sit barn for google, eller ikke ville give slip.
Det her er jo ekstremt
http://prussianbluefan.blogspot.com/
En ting er at kalde sit barn for google, eller ikke ville give slip.
Det her er jo ekstremt
http://prussianbluefan.blogspot.com/
http://resistance.com/audio/victory.mp3
Her kan man hente en af deres sange. Lidt sjovt: De synger falsk, da holder ikke samme takt og guitaren er også falsk.
Her kan man hente en af deres sange. Lidt sjovt: De synger falsk, da holder ikke samme takt og guitaren er også falsk.
#8 >
Jeg husker jeg så en dokumentar for nogle år siden, med en amerikansk provokatør som besøgte en masse nazister.
Der var de 2 også med :)
Det eneste spil de må spille, er et hvor man skal gå igennem en amerikansk ghetto, også hopper der en masse negre frem og lyder som aber, og dem skal man så skyde :)
Forstår ikke sådan nogle mennesker.
Jeg husker jeg så en dokumentar for nogle år siden, med en amerikansk provokatør som besøgte en masse nazister.
Der var de 2 også med :)
Det eneste spil de må spille, er et hvor man skal gå igennem en amerikansk ghetto, også hopper der en masse negre frem og lyder som aber, og dem skal man så skyde :)
Forstår ikke sådan nogle mennesker.
"Det eneste spil de må spille, er et hvor man skal gå igennem en amerikansk ghetto, også hopper der en masse negre frem og lyder som aber, og dem skal man så skyde :)"
De sku' sikkert nok vræle op, hvis det var nogle negre der havde lavet et lignende spil...
"Forstår ikke sådan nogle mennesker."
Det er nok også det bedste. Man skal not være lidt ligesom dem, for at forstå dem.
De sku' sikkert nok vræle op, hvis det var nogle negre der havde lavet et lignende spil...
"Forstår ikke sådan nogle mennesker."
Det er nok også det bedste. Man skal not være lidt ligesom dem, for at forstå dem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund