mboost-dp1

Skærnbeskytter, tastaturbeskytter og skærmklud i een?

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
11. mar. 2006 20:44
Hej

jeg har engang set sådan en reklame for en sådan en klud som man kunne lægge på sit tastatur på sin bærbare, men nu kan jeg ikke finde den på nettet!?

har prøvet med google og søge efter skærmbeskytter og tastatur beskytter, men der kommer ingen relevante ting frem.

Håber på noget hjælp :) takker på forhånd

/Daniel
Gravatar #2 - IT-ekspert Kejser
11. mar. 2006 20:59
Ved godt det ikke helt er det du søger, men det er da lidt derhen af..

http://www.discoworld.dk/shop/product_info.php?pro...
Gravatar #3 - MiniatureZeus
11. mar. 2006 21:03
hmmm kunne da godt være,,, men skader den ik skræmen, hvis man begynder at pudse med den??
Gravatar #4 - IT-ekspert Kejser
11. mar. 2006 21:23
Tror chancen er der hvis du bruger den som pudseklud, men som mellemlæg mellem skærm og tastatur i din bærbar så tror jeg ikke den gør skade.
Gravatar #5 - Gruesome
12. mar. 2006 03:15

Det var da dyrt for noget som et stykke køkkenrulle burde gøre lige så godt ;).
Gravatar #6 - NFX
12. mar. 2006 11:12
#5:
Bortset fra at det nemt kan ridse fladskærme.
Men til gengæld burde f.eks. et stykke bomuldsstof nemt kunne bruges - et gammelt lagen eller pudebetræk kunne være et godt sted at starte.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
12. mar. 2006 14:11
Hmm tak for de glimrende forslag, men det er nu en helt speciel "klud" jeg søger! ved at den koster omkring 100-150kr og er i en rød pakke med gul skrift.

Men hvad bruger iandre?? Det er fordi at der kommer aftryk efter mit tastatur på skærmen og så bliver den hurtigt støvet når den står åben en hel dag i et klasse lokale
Gravatar #8 - KaW
12. mar. 2006 17:42
Er med på en lytter, sådan en kunne jeg godt bruge.

Du må meget gerne sige til hvis du finder sådan en.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login