mboost-dp1

Skummel side...

Gå til bund
Gravatar #1 - amokk
18. aug. 2005 23:24
http://www.kurtdisco.webbyen.dk/
den her side er skummel.... prøv at klikke på "lidt om mig" og derefter på "Anne gadegaard" i menuen
Gravatar #2 - BurningShadow
18. aug. 2005 23:29

og bruger også noget tid på at sende Annes autografer til fan i Norge, Sverige og nu også i Danmark.

Ok, det er altså en enkelt fan, der flytter rundt mellem Norge, Sverige, og som nu også er flyttet til Danmark. Mister denne ene fan, da autografen i flytterodet, eller hvad er grunden til at der skal sendes flere autografer, til denne ene fan?
Gravatar #3 - amokk
19. aug. 2005 03:34
#2 tror du missede pointen... end mand på 45 er sygeligt betaget af en pige på 13 og har lavet en hjemmeside om det...
Gravatar #4 - Nvidiot
19. aug. 2005 04:28
#3 Årh, lad nu bare det syge møgsvin more sig lidt.
Gravatar #5 - BurningShadow
19. aug. 2005 07:01
Han opfører sig sådan, pga. en 13-årig??

Det missede jeg kl. halvto om natten. Til gængæld kunne jeg ikke undgå at se hans meget farverige design.

Han har jo brug for hjælp (både psykologhjælp og hjælp fra en webdesigner).
Gravatar #6 - Viperaberus
19. aug. 2005 08:15
Hmm - Er jeg den eneste der mangler en rating i stil med "Skræmmende" ?
Gravatar #7 - BurningShadow
19. aug. 2005 08:16

Nej, jeg mangler den ofte.
Gravatar #8 - <3Thinkpads
19. aug. 2005 08:58
Utrolig dejlig side.. Efter 5min derinde så kan jeg ikke længere fokuserer eller se andre farver en grøn.
Gravatar #9 - Cyrack
19. aug. 2005 10:26
Argh! Dumme svin... min verden er nu svagt rødlig efter at have stirret på hans side i ~2 minutter!!! (Mental note: brug aldrig grøn som baggrundsfarve).

Der ud over: han syg! ikke "jeg har feber"-syg, men virkelig "jeg laver en hjemmeside om en 13-årig tøs, selv om jeg er 45 år gammel"-syg... /me får ondt i hovedet nu...
Gravatar #10 - The-Lone-Gunman
19. aug. 2005 11:07
Haha... alt for nice, hvis det da er en joke.

(Designet af Lars Levin i Norge)
Han får sig nok snart et arbejde i branchen :-)

btw http://www4.webbyen.dk/billed.asp?Fotoalbumbilled=...

Tjek lige hans t-shirt :-O
Gravatar #11 - Indox
19. aug. 2005 12:32
Amokk - Hvordan f*nden fandt du den side?
Gravatar #12 - arnokk
19. aug. 2005 13:19
Jeg sad lige og skulle til at ordne noget personligt ;-)
Gravatar #13 - amokk
19. aug. 2005 13:35
#11 du ved sådan nogle links der flyver rundt blandt folk på IRC, ICQ og sådan...

#12 åbn dine øjne, #11 skriver aMokk, ikke aRNokk
Gravatar #14 - Gruesome
19. aug. 2005 13:47
Tror jeg skal ha' tjekket mine øjne... Glem min rating.
Gravatar #15 - PKC
21. aug. 2005 07:19
Alt for muntert!!

Kan godt li' at han skriver at han har været nødt til at sætte "kopikode" på alle hans sider! "Kopikode" er åbenbart = disable højreklik i IE, men i FF virker højreklik fint.
Gravatar #16 - LecTer
21. aug. 2005 17:57
haha hvor er det sygt mand. On another note... er det bare mig eller har hende Anne lidt for meget make up på af en 13-årig at være? Hun ligner jo en med 75cm x 75cm beton, som arbejdsplads!
Gravatar #17 - IT-ekspert Kejser
21. aug. 2005 18:41
Kan godt li' at han skriver at han har været nødt til at sætte "kopikode" på alle hans sider! "Kopikode" er åbenbart = disable højreklik i IE, men i FF virker højreklik fint.

Hehe.. Jeg kan sagtens højreklikke med min IE.. Så meget for den kopikode..

Wired at han har så stor en interesse for hende..
Gravatar #18 - wrune
21. aug. 2005 22:20
verden er et sygt sted... og den side er FU©ked up... bliver nød til at komme med min sympati for hende tøsen... jeg tror jeg ville blive VILDT bange for Kurt...
Gravatar #19 - Gruesome
21. aug. 2005 23:21

Ved du hvad der er 'fucked up'? At du laver åbenlys selvcensur på et forum i et land hvor der er ytringsfrihed... Ved godt det her er totalt offtopic, men hvad er det der får folk til det? Har undret mig mange gange, og jeg brækker mig gang på gang over at se det...

Det var ikke meningen det lige skulle gå ud over dig, men du stod først for. En ting er når staten prøver at trække censur ned over sin befolkning (USA's FCC), men en anden er når befolkningen selv begynder at censurere deres udsagn. Gah

/luft
Gravatar #20 - mrmorris
21. aug. 2005 23:29
Nå ja, manden er måske ikke heeelt normal og kan så absolut ikke designe websider. Tøsen er da meget køn og ser forøvrigt ældre ud end 13, at nogen så vælger at leve i en drømmeverden er vel folks egen sag og iøvrigt harmløst. Ser oven i købet ud til Kurt hjælper hende med karrieren, så fred være med det. Move on...
Gravatar #21 - Nvidiot
22. aug. 2005 00:51
Jeg tror ikke han er helt sindssyg... selvom hans side er skrig-grøn spiller den i det mindste ikke "Arabiens Nat... Ai Yaih Yaih Yaih!" på midi på forsiden.
Gravatar #22 - NevaKee
22. aug. 2005 11:13
#21 - Det er sgu nok fordi han ikke er kommet der til endnu i 123webside eller teach yourselft shitty html... måske er det advancerert smaderkode af dr. mingel.. det må være en af den slags bøger, da ingen normale designere ville bruge frames... Jeg leder stadig efter en side der har frames, som ser godt ud.

#18 så bliver du sgu også bange for Uffe Holm, han var til randers ugen, og i hans show talte han om anne... lidt skummelt egentlig noget med det der hvor hun tager benet op langs siden, jeg citerer: "Der hvor hun tager benet op, der kunne jeg da lige se at der var plads til champen". Se det er sgu skummelt...
Gravatar #23 - Ronson ⅍
23. aug. 2005 19:18
#17: Wired...? Øhh.

"Jeg har nu mulighed for at sende Annes autografer til alle også til dem der bor i Danmark"

Kun mig der synes den sætning er sær på en dansk hjemmeside?

Den dag der er en 45 årig mand der laver en fanside om mig bliver jeg bange. Er der forresten nogen der kan svare på hvor Coco, Creamy, Line, Regina, Small Talk og alle dem blev af? Jeg synes aldrig rigtig man hører noget til dem mere.
Gravatar #24 - Snoop
23. aug. 2005 20:11

Creamy er blevet til Creamies. Hende den ene har jo fået 2 børn siden de sang Æblemand :-)
Gravatar #25 - oleo
23. aug. 2005 20:14
Er der nogen der ved hvad der blevet af FUEL eller FU:L - dem fra pop stars ?
Gravatar #26 - Indox
23. aug. 2005 20:16
#24 - Kan jeg tillade mig at spørge, hvordan f*nden du ved sådan noget?
Gravatar #27 - Kadann
23. aug. 2005 20:24
#26 -

Der var vist en del ballade omkring det i medierne, dels fordi hun ikke var specielt gammel da det skete og dels fordi hun vistnok skulle være ret kristen.. eller familien er vist.
Gravatar #28 - Indox
23. aug. 2005 20:38
#27 - Med nyheder som det, så fortryder jeg ikke ligefrem, at jeg ikke følger så godt med i "de medier".
Gravatar #29 - Kadann
23. aug. 2005 20:40
#28 -

"De medier"?
Gravatar #30 - amokk
23. aug. 2005 20:48
Nogen der ved hvad der blev af ham japseren Christian der vandt Idols i 2003?
Eller hende kassedamen Rikke, der vandt i 2004?

Har jeg ret i at Idols er fup?
Gravatar #31 - BurningShadow
23. aug. 2005 20:51

Har jeg ret i at Idols er fup?

"Fup" er et meget stærkt ord, at bruge i den sammenhæng. Men det gør det vel ikke mindre beskrivende, for det der meget vel kan være de faktiske forhold.
Gravatar #32 - Indox
23. aug. 2005 20:57
#29 - Har f.eks. ikke set den nyhed på newz (Heldigvis :)
Gravatar #33 - Kadann
23. aug. 2005 21:03
#32 -

Måske falder den heller ikke under "nyheder for rigtige nørder", eller hvad det nu er newz.dk går under.
Gravatar #34 - Indox
23. aug. 2005 21:06
#33 - Du er jo ikke ligefrem nem at narre :)
Gravatar #35 - Ronson ⅍
23. aug. 2005 21:13
Jeg tror ikke der er ret mange der kan tage vindere af Idols og Popstars seriøst. Ok, der skal nok være en bunke teenagere der finder trøst i Jon, men generelt synes jeg ikke ligefrem at vinderne vælter sig i succes (og ej heller har fortjent det).

#25: FU:EL hedder de helt præcist. De udgav en plade i 2003 så vidt jeg kan læse. Der blev herefter uddelt nakkeskud på pladeselskabet og de blev desværre skudt og senere brændt. Eller det sidste er så bare et gæt.

#24: Jeg vidste nu godt at hende negeren (må man skrive det?) har fået et par børn, selv om jeg ikke køber Se & Hør som kørte meget rundt i det.

Lines hjemmeside (linecd.dk) er desværre forsvundet, hun var(/er?) børnereporter på P3. Regina er også forsvundet, hendes vrøvlesang og udgave elefantens vuggevise er bestemt et henhør værd, skulle jeg mene.

For lige at springe en masse yderligere år tilbage - hvad blev der af Barbara Topsøe-Rothenborg (aka Nana)?. Producerer/instruerer hun virkelig kun film og video nu? Hun var med en overgang af Puls så vidt jeg husker.
Gravatar #36 - amokk
23. aug. 2005 21:35
#35 "Nanna" er vist en snoppet biatch, min ekskæreste gik i skole med hende

Du må indrømme at både EyeQ, Jon og i særdeleshed Maria Lucia har fået en vis success, om ikke andet spilletid på the voice.

Hvad er der sket med idols vinderne? INTET - Man skulle tro det var planlagt fup når de 2 år i træk kårer en vinder som vinder lige præcis... INGENTING
Gravatar #37 - Ronson ⅍
23. aug. 2005 21:56
#36: Jon så jeg faktisk noget med i TV i Go Aften Danmark for et par dage siden og så var der det med den slåskamp engang. Og blev han ikke også nævnt i en Jokeren-tekst? Så jo, jeg synes Jon har fået en smule succes. Men EyeQ .. nej? Maria Lucia? Tjoh..

Jeg mindes da at kunne huske at Barbara var sød i Puls, men det kan være det kun var foran kameraet hun var det.

En eller anden dag samler jeg alle de gamle stjerner og tager på all stars tour.

Btw. hvad er det egentlig der får udmærkede musikere til at lave musikken til alle disse kunstnere? Jeg tror hellere jeg ville have instrumentaludgaver.
Gravatar #38 - guybursh
24. aug. 2005 08:34
#24+26 (og lidt #35)

Creamy (hende den blonde af dem) var (er hun sikkert stadigvæk) medlem af pinsekirken da hun blev gravid som 17årig ... don't ask how I know .. hehe ;]
Gravatar #39 - lagoni
24. aug. 2005 09:15
Mht til FU:EL (andre der finder det navn dybt latterligt?), så ved jeg den ene af medlemmerne nu reklamerer for hårfarve i Tyskland :)
Gravatar #41 - oleo
24. aug. 2005 17:51
Er det hende fra Creamy eller har det noget med hårfave at gøre ?
Gravatar #42 - xeqt
24. aug. 2005 18:06
Det er kun den ene, her er den anden: http://www.deaz.dk

/xeqt
Gravatar #43 - Ronson ⅍
24. aug. 2005 20:08
Gravatar #44 - amokk
24. aug. 2005 20:57
# WTF er det?
Gravatar #45 - mrmorris
24. aug. 2005 21:07
Jeg er godt nok færdig med at trykke på links jeg ikke ved hvad bringer på forhånd!!!
Gravatar #46 - amokk
24. aug. 2005 21:24
jeg åbnede den der klamme kusse ting på arbejdet, er sgu glad for ingen kiggede over skulderen
Gravatar #47 - Indox
25. aug. 2005 05:39
#45 - Så er vi to..

#46 - Er du nu helt sikker på, at ingen kiggede? ;)
Gravatar #48 - The-Lone-Gunman
25. aug. 2005 07:57
En lille opfølgning til #43

Man kan rent faktisk se et stykke af den omtalte film her:
http://www.ebaumsworld.com/videos/bunny_tapdancer....

Men det er godt nok noget mystisk noget.
Gravatar #49 - xeqt
25. aug. 2005 08:32
Hehe... naar man driller folk lidt, saa er det meget spass at smaekke det der kusse billede ind paa deres hjemmeside =oD Saa bliver folk godt nok sure =oD Men da kan tag det :D
Gravatar #50 - Ronson ⅍
25. aug. 2005 13:57
#48: Tjek lige #42 :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login