mboost-dp1

Sky Radio lukker og slukker

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
10. nov. 2005 07:45
EB skriver at min ynglings hadkal nr. 1 endelig lukker og slukker, i Danmark.
Jeg må sige at det var med en vis glæde at jeg læste det, da jeg bare ikke kan klare radiostationer der censurere musik, bare fordi musikerne ikke uddeler blowjobs til GWB.

Så mangler vi bare at alle dem der renser musikken for "grimme ord" på bedste (værste) MTV måde, også lukker.
Gravatar #2 - buch
10. nov. 2005 07:54
Det kan jo bare ikke blive bedre, der er ikke noget værer end når radioen automatisk søger efter nye stationer, og den så tuner ind på denne kanal!

Du har redet min dag i dag, fra at blive en normal kedelig dag med alt for meget kristendom.

Man finder ikke en bedre radio om morgen, hvis man bor i nordjylland. www.anrhit.dk med skovmand og bue :D hitstart..
Gravatar #3 - KarmicMind
10. nov. 2005 07:56
Jep, ud med radio..! Længe leve podcasting..! :D
Gravatar #4 - tgr
10. nov. 2005 07:58
Jeg blev vildt forundret over, de skal betale SÅ mange penge for at lave landsdækkende radio. Det er ikke en radio jeg har hørt synderligt meget, men slår mange gange over på den ved 18-tiden hvor vi normalt spiser aftensmad, for der er "Junior" på P3 og det er virkelig irriterende at høre på.

De nye radiokanaler, som lidt blev lavet for at konkurrere med Danmarks Radio, har jo aldrig haft den mængde kvalitetsprogrammer som førnævnte. Selvom der er nogle der foretrækker at høre musik konstant, har de stadig ikke kunne hamle om rent musikmæssigt med DR - nye releases, de lækre programmer om aftenen etc.
Gravatar #5 - BurningShadow
10. nov. 2005 08:03

Jeps, ANR er det bedste. Men uheldigvis bor jeg sådan at jeg ikke kan tage det ordenligt ;-(
Så jeg hører enten norsk eller svensk netradio istedet :-)
Gravatar #6 - buch
10. nov. 2005 08:06
#5 Jeg var endda så heldig at være i praktik derinde i foråret sammen med de 2, en hel uge fra 6-12.

Man får udvidet ens form for humor når man er sammen med dem, det er helt sikkert :D
Gravatar #7 - Viperaberus
10. nov. 2005 08:59
Der er vist heller ikke ligefrem enighed om hvordan man måler hvor mange procent af befolkningen der bliver dækket: http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=3202...
Så er det jo altid noget, at den Sky jeg streamer er den engelske ;)
Gravatar #8 - Nvidiot
10. nov. 2005 16:32
Jeg er ked af SkyRadio de lukker. De spillede en masse god rock og musik fra de ældre generationer.

Når jeg tænder for de andre radioer hører jeg konstant de 15 samme numre og det ene værdiløse neger tam-tam efter det andet.

Jeg hører til de uheldige der kan tage Skovmand og Bue på ANR.
Betaler jeg virkelig for at høre det lort?
Gravatar #9 - buch
10. nov. 2005 17:26
#8 hvad tænker du da på, du finder da ikke noget sjovere om morgenen?
Gravatar #10 - ECFE11
10. nov. 2005 19:08
Fantastisk....

Der kan man bare se hvad Rachlin kan gøre ved en radiokanal..

Sky var god nok, og så fik de at vide at de også skulle sige noget..
Gravatar #11 - bugger
10. nov. 2005 19:23
#10 ..og hvad værre er, nu varer det ikke længe før Dan Rachlin fylder P3's landsdækkende sendefalde igen.
Gravatar #12 - Kisbye
11. nov. 2005 10:46
Sky Radio ejes af rupert murdock's News Corporation, som i USA er kendt for at sprede neo-konservativ propaganda igennem deres "nyheds" station FOX News

Jeg kan kun se det som en god ting at den station lukker og slukker.
http://mediamatters.org/
http://www.outfoxed.org/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login