mboost-dp1
søger gratis poker
søger en side hvor man kan spille poker gratis gerne mod andre. er begynder så vil ikke spille om penge endnu.
#1 coday:
Det kan du også på sider som expekt, og hvor man nu ellers kan spille poker. Jeg er ret sikker på, at der ikke er et eneste sted, hvor man ikke kan spille med 'play money'. Fordelen er, at de har en ret stor brugerbase, så der er altid nogle at spille med - også uden at spille om penge.
Det kan du også på sider som expekt, og hvor man nu ellers kan spille poker. Jeg er ret sikker på, at der ikke er et eneste sted, hvor man ikke kan spille med 'play money'. Fordelen er, at de har en ret stor brugerbase, så der er altid nogle at spille med - også uden at spille om penge.
www.partypoker.com ?
Der er både gratis og "normal" poker. Og både på almindelige borde og ved turneringer.
Der er både gratis og "normal" poker. Og både på almindelige borde og ved turneringer.
www.holdempoker.com
Det startede som et gratis spillested men har nu også spil for penge. Efter min mening et rigtigt godt sted.
Det startede som et gratis spillested men har nu også spil for penge. Efter min mening et rigtigt godt sted.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund