mboost-dp1
Soundmaster - Nyt Musik Community - Joomla Site
Hejza allesammen der.....
Jeg har siddet og brugt noget tid på at lave en ny side for os allesammen.....
Jeg håber i synes om den og at den kan bruges, ja trods at der er den slags sider i forvejen.... Men de er vel aldrig helt ens.
Siden skal være for alle musikere og musik interesserede og er total NON-Commercial, så mon ikke vikan bruge den til noget
Nå, men om ikke andet tjek den da lige ud.
Soundmaster
Ja og i ser rigtigt, siden er lavet i Joomla, tidligere Mambo. Et rigtig godt CMS system efter min mening...
Jeg har siddet og brugt noget tid på at lave en ny side for os allesammen.....
Jeg håber i synes om den og at den kan bruges, ja trods at der er den slags sider i forvejen.... Men de er vel aldrig helt ens.
Siden skal være for alle musikere og musik interesserede og er total NON-Commercial, så mon ikke vikan bruge den til noget
Nå, men om ikke andet tjek den da lige ud.
Soundmaster
Ja og i ser rigtigt, siden er lavet i Joomla, tidligere Mambo. Et rigtig godt CMS system efter min mening...
Det ser ikke specielt kønt ud i Mozilla Firefox 1.5 Beta 2 (Login-boksen)
Jeg ved ikke om det er et CMS problem, FF problem eller hvad...
Det ser ikke specielt kønt ud i Mozilla Firefox 1.5 Beta 2 (Login-boksen)
Jeg ved ikke om det er et CMS problem, FF problem eller hvad...
Jeg kan ikke se nogen forskel på loginboksen i ie og firefox.
Derimod syntes jeg det er latterligt at skrive "Stay logged in for:" når nu resten af siden står på dansk.
Men det er jo på mode at blande dansk og engelsk sammen, så det kan da godt være det bare er mig der er gammeldags.
Derimod syntes jeg det er latterligt at skrive "Stay logged in for:" når nu resten af siden står på dansk.
Men det er jo på mode at blande dansk og engelsk sammen, så det kan da godt være det bare er mig der er gammeldags.
Jeg har smidt et screenshot på http://server5.theimagehosting.com/image.php?img=S... login boks.PNG
Jeg har smidt et screenshot på http://server5.theimagehosting.com/image.php?img=S... login boks.PNG
Lige lidt besvarelse...
#2 ja det er fra et bannerbytte program for at få vist mit eget banner rundt på nettet, noget som mange bruger. DET gør det vel ikke kommercielt :-/
#3 & #4 Ja jeg må da lige få kigget på det, har ellers tjekket i FF, men måske jeg også kører en ældre version..
#4 mht. til det engelske så er det en fejl... Når man sidder i så mange timer og kigger på siden mens man laver det så stirrer man sig ind imellem lidt blind på det, alt skal være dansk og bliver det efterhånden ;-)
Men nu er siden jo åbnet og den bliver redigeret løbende
www.Soundmaster.dk
#2 ja det er fra et bannerbytte program for at få vist mit eget banner rundt på nettet, noget som mange bruger. DET gør det vel ikke kommercielt :-/
#3 & #4 Ja jeg må da lige få kigget på det, har ellers tjekket i FF, men måske jeg også kører en ældre version..
#4 mht. til det engelske så er det en fejl... Når man sidder i så mange timer og kigger på siden mens man laver det så stirrer man sig ind imellem lidt blind på det, alt skal være dansk og bliver det efterhånden ;-)
Men nu er siden jo åbnet og den bliver redigeret løbende
www.Soundmaster.dk
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund