mboost-dp1
Spleen United imod MS Internet Explorer
Fra spleenunited.dk
Tjaa... Der er sikkert mange sider som har lign. "budskaber" men synes lige i skulle se den. Vel egentligt et meget fedt nummer "Spleen United"
/Edit
Hov fandt også lige den her
This site is best viewed in a modern browser such as Firefox. MS Internet Explorer generates bad karma.
Tjaa... Der er sikkert mange sider som har lign. "budskaber" men synes lige i skulle se den. Vel egentligt et meget fedt nummer "Spleen United"
/Edit
Hov fandt også lige den her
The site was primarily tested in a Mozilla browser, but it has been modified to work (somewhat) in the broken Microsoft Internet Explorer 6.0. Opera and Safari should also work. If you happen to use a browser that doesn't display this site correctly, please let me know. Alternatively, switch to Mozilla Firefox, if you haven't already!
Den ser temmeligt fjollet ud i Opera, menuen er hævet et godt stykke i forhold til indholdet, og det store billede.
Så åbnede jeg den i Firefox, og siden ser lige så tåbelig ud.
Derudover er den kommentar nok mere et udtryk for webmasters holdning og ikke for bandet (jeg tror de er ret ligeglade):
Så åbnede jeg den i Firefox, og siden ser lige så tåbelig ud.
Derudover er den kommentar nok mere et udtryk for webmasters holdning og ikke for bandet (jeg tror de er ret ligeglade):
Spleenunited.dk was developed by me, Martin Lund Kristiansen, a Computer Science student at Aalborg University.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund