mboost-dp1

spørgsmål om mobil

Gå til bund
Gravatar #1 - coday
19. mar. 2006 12:58
1. hvorfor står der +45 foran nogle nummer?
2. kan det passe at sms beskeder kan blive forsinket, say 8 timer?
3. på min telefon er der 40MB friplads når den siger der ikke kan være flere sms'er. Kan man ikke bruge den frie plads til sms'er
Gravatar #2 - freesoft
19. mar. 2006 13:10
1. Se http://en.wikipedia.org/wiki/Country_calling_code#... og det kommer lidt an på hvordan du gemmer et nyt nr.
Gravatar #3 - BurningShadow
19. mar. 2006 13:11
1) Fordi det er landekoden for Danmark.
2) Det syntes jeg sker ofte, men problemet er ikke så stort som i "gamle dage".
Gravatar #4 - <3Thinkpads
19. mar. 2006 13:20
3) Det kommer an på hvilken telefon du har, nogle kan gemme på den interne hukommelse mens andre gemmer på simkortet.. Hvilken telefon har du? Ellers spørg på www.mobil-forum.dk:)
Gravatar #5 - coday
19. mar. 2006 14:32
#4 sony ericsson k700i
Gravatar #6 - <3Thinkpads
19. mar. 2006 15:43
Okay, så vidt jeg husker så kan du ikke gemme på den interne hukommelse.. Desværre, det er først kommet i de nyere modeller. Så køb en ny:P, w800i eller k750i kan stærkt anbefaldes!
Gravatar #7 - DUdsen
19. mar. 2006 16:07
hmm hvor længe ligger SMS'er egentligt i køen hvis der ikke kan opnøs forbindese med den modtagende mobiltelefon.

2. det har noget at gøre med at sms'er ligges i en kø og først sendes hvis der er plads på nettet, hvilket har givet problemer steder hvor nettet var underdimensioneret, faktisk bliver SMS'er svjv nogle steder prioriteret efter hvor meget kunden betaler.
Gravatar #8 - <3Thinkpads
19. mar. 2006 16:53
#7; Det kommer an på netværk og de indstiller som du har givet for SMS beskeder.. Det kan være alt fra 1 min til X antal uger - selvfølgelig har din udbyders indstilling også noget at gøre med det.
Gravatar #9 - amokk
19. mar. 2006 17:15
#7 det kan indstilles et sted på din telefon, normalt kan man bare sætte den til "maksimal tid", hvilket så afhænger af operatøren, men ellers er der valgmuligheder som 24, 48 og 72 timer
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login