mboost-dp1
Taletids kort der ikke har krav om brug eller jævnlig påfyldning?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har aldrig hørt om nogen hvor man kan slippe helt for at betale. Men der findes da nogen hvor man kan betale via internet uden at man behøver røre ved telefonen, når man betaler. Men det kan måske være lidt besværligt at checke at pengene er blevet overført rigtigt.
Der er nogen udbydere der tilbyder at man kan opsætte automatisk optankning hvor pengene så enten bliver trukket via et andet almindeligt abonnement eller fra et kreditkort.
Der er nogen udbydere der tilbyder at man kan opsætte automatisk optankning hvor pengene så enten bliver trukket via et andet almindeligt abonnement eller fra et kreditkort.
Ja, som f.eks. CBB. - Eller Telmore.
Ja, som f.eks. CBB. - Eller Telmore.
https://www.telmore.dk/mobil/priser/alle-priser-inkl-moms skrev:
Undtagelser og særregler:
Minimumsforbrug: TELMORE kræver et minimumsforbrug på 50 kr. over 3 måneder. Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke opnår dit minimumsforbrug. I praksis betyder det, at TELMORE hver måned kontrollerer, om du i de seneste tre måneder har haft et forbrug på mindst 50 kr. Hvis dette ikke er tilfældet opkræver TELMORE 7,50 kr. i administrationsgebyr.
#5 Well, alt andet lige er dine præferencer helt forståelige, men hvis din kværn kræver GPS-tracking for ikke at blive nuppet, så er mine gæt, at selv 50 kroner/månedligt ingenting ift. brændstofforbug, forsikring, afskrivning, slid m.m.
Det er på ingen måde for at kritisere dig, for det er selvfølgelig altid godt at være omkostningsbevidst, men det lader til, at selv 50-100 kroner om måneden vil være en dråbe i havet for dig. :)
Det er på ingen måde for at kritisere dig, for det er selvfølgelig altid godt at være omkostningsbevidst, men det lader til, at selv 50-100 kroner om måneden vil være en dråbe i havet for dig. :)
#7 Præcis! Sådan går det, når man skriver et indlæg, mens man ser Scrubs...
Men, til pointen! For at skære ud i pap, hvad jeg mener (samt understrege, hvad min nygifte partner-in-crime skriver), så er omkostningerne ikke dit primære fokus. Du skal i stedet kigge på kvaliteten af produktet, hvorfor jeg umiddelbart vil foretrække TDC's net, men det er fuldstændig op til dig.
Og tak 3214N.
Men, til pointen! For at skære ud i pap, hvad jeg mener (samt understrege, hvad min nygifte partner-in-crime skriver), så er omkostningerne ikke dit primære fokus. Du skal i stedet kigge på kvaliteten af produktet, hvorfor jeg umiddelbart vil foretrække TDC's net, men det er fuldstændig op til dig.
Og tak 3214N.
#6 > den kræver det bestemt ikke... Men når den nu koster under 400kr på DX, så kan man jo ligeså godt få det :)
Må jeg spørge med hvilket grundlag i ville vælge TDC's net, fremfor telenor?
Nu har jeg været sonofon kunde i mange år, men har firma tlf ved tdc.
Men har ikke umiddelbart bemærket signal forskel?
Må jeg spørge med hvilket grundlag i ville vælge TDC's net, fremfor telenor?
Nu har jeg været sonofon kunde i mange år, men har firma tlf ved tdc.
Men har ikke umiddelbart bemærket signal forskel?
#11 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28710
Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor det skulle være ulovligt at køre med?
Eneste den gør, er at sende en sms med gps koordinater ved request fra et godkendt nr.
EDIT: Eller du mente måske MC'en til 400kr? :)
Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor det skulle være ulovligt at køre med?
Eneste den gør, er at sende en sms med gps koordinater ved request fra et godkendt nr.
EDIT: Eller du mente måske MC'en til 400kr? :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.