mboost-dp1

Tilbud på spil

Gå til bund
Gravatar #1 - doh09
5. sep. 2009 15:33
http://www.gog.com/en/page/1year_promo

I anledning af at GoG har 1 års jubilæum kan man købe et 6$ spil og få et ekstra med i købet gratis ;)
Gravatar #2 - myplacedk
5. sep. 2009 16:33
Først da jeg begyndte at lede efter gode spil gik det op for mig, at jeg ikke spiller. Damn jeg er små-forvirret lige nu.
Gravatar #3 - doh09
5. sep. 2009 16:36
#2 hvorfor spiller du ikke :P?
Gravatar #4 - myplacedk
5. sep. 2009 18:24
Fordi der er andre ting jeg hellere vil bruge min tid på.

Det sker da at jeg lige vil prøve et spil. Når jeg så har brugt en uge på det fortryder jeg det. Det er sjovt mens jeg spiller, men jeg får intet med derfra.

Så vil jeg hellere ud i værksteder og konstruere et eller andet. Eller gå på et debat-forum og kommunikere med folk, lære nyt og få udfordret mine holdninger. Eller lave og spise en lækker dessert.

Jeg ved ikke hvorfor, men fx. det at spise en lækker dessert (som selvfølgelig ikke behøver at have noget med et måltid at gøre) er noget jeg kan nyde i lang tid efter. En tur i biografen lige så. En rigtig lækker kage eller en god film giver mig glæde i dagevis.
Gravatar #5 - KC
5. sep. 2009 21:00
Er kun oldies, kan godt lide at betale for gode spil, men er det udvikleren man støtter når man køber noget der næsten er abandonware?
Gravatar #6 - ajust
5. sep. 2009 21:06
Jeg var sikker på, at det var spil til Mac, da jeg så siden. Den ligner jo fuldstændigt et Apple-design.. Men det er da godt nok til pc.
Gravatar #7 - Riotfellow
5. sep. 2009 23:26
Som regel er det kun udgiveren der får penge for abandonware spil, udviklerne ser ikke en øre.

Forresten hvorfor betale for dem når nogle af dem kan downloades gratis i forvejen(fx Freespace 2)?
Gravatar #8 - doh09
6. sep. 2009 08:33
#7 hvor vil du lovligt hente freespace 2 og andre som du snakker om, ?
Gravatar #9 - Riotfellow
6. sep. 2009 17:47
Freespace 2 plejede man at kunne hente på www.homeoftheunderdogs.net/, men de har haft et servercrash og har mistet mange filer. Der kunne man også finde fx Earth 2140, nu kan du så finde det her: http://www.classic-pc-games.com/pc/strategy/earth_... (kræver bruger, gratis at oprette)
Gravatar #10 - Ronson ⅍
6. sep. 2009 18:19
Han skrev "lovligt"
Gravatar #11 - Riotfellow
6. sep. 2009 18:48
Det er det nu også (:
Gravatar #12 - IT-ekspert Kejser
6. sep. 2009 19:03
Har lige købt 2 spil derinde.. Descent 1 + 2 samt Descent 3 + expansien, :D

mega optur..
Gravatar #13 - Ronson ⅍
6. sep. 2009 21:19
#11: Har du hørt om ophavsret og copyright?
Vil skyde på 95% af det der ligger på diverse abandonware-sider ikke er frigivet som gratis software, og folkene bag siden ikke har fået lov til at distribuere det.

At kalde det "abandonware" er jo blot en undskyldning for at kaste om sig med ulovligheder. Og en undskyldning for ikke have dårlig samvittighed over det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login