mboost-dp1

Tjen penge på nettet :-D

Gå til bund
Gravatar #1 - j0ppeman
26. aug. 2005 14:04
Hej.

Jeg sidder lige nu og tjener en masse penge på at surfe, hvis du ku tænke dig at vide hvordan så besøg min hjemmeside (har endnu ikke fået registreret et domæne så url'en er grim) http://www.clickaudit.com/goto/?15253

Tak for jeres tid.
Mvh Jeppe
Gravatar #2 - BurningShadow
26. aug. 2005 14:10
Nemme penge findes ikke.
Hvis du vil have nogen til overhovedet at overveje det, så er det ikke skide smart at oprette en bruger, bare for at reklamere for whatever. Prøv at blive en del af stedet her (og hvis du allerede er, hvorfor bruger du så ikke det ander nick?), så er der lidt stører sansynlighed for at du ikke vil blive svinet til.

Og i øvrigt; Det er hverdag, du kan have et (.dk) domæne kørende inden for ganske få timer.

Lad os sige du gerne vil have en account level på 1000$. Du putter derfor 990$ ind, da du allerede har 10$ i forvejen fra din startbonus. Du vil nu have en level på 1000$ og tjene 1% af dette hver dag du surfer din sider. 1000$ x 1% = 10$. Dette bliver 300$ på en måned!

Men det vil tage over tre måneder at tjæne det ind igen, som du spyttede i det. Hvor mange opgiver undervejs?

Jeg gik igang med at få venner og bekendte med. Man kan nemlig hjælpe sin level på vej ved at tjene "referral" bonus. Når du henviser nogen får du nemlig 10% i bonus af deres upgrades.

Nå da da...
Gravatar #3 - j0ppeman
26. aug. 2005 14:16
Hmm hvis man først er kommet igang tror jeg sku ikke der er mange som "opgiver"... :)

mit problem med domænet er bare at jeg overhovedet ikke kan bestemme mig for hvad det skal hede... jeg har set på nogle forskellige udbydere... b-one.dk og 1 mer som jeg ik fik bookmarked.. men har du nogen gode forslag? skal KUN bruge et domænenavn... har allerede hosting osv
Gravatar #4 - buch
26. aug. 2005 14:17
prøv cliche, de skulle være ret gode ;)
Gravatar #5 - BurningShadow
26. aug. 2005 14:20

Kun et domænenavn?
GratisDNS

Jeg bruger selv GratisDNS (jeg hoster hjemme), men jeg får ingen "referral" bonus ;-(

[edit]
Det buch skrev med Cliche var en joke. Se nyhederne på forsiden ;-)
[/edit]
Gravatar #6 - j0ppeman
26. aug. 2005 14:21
url til cliche ?
Gravatar #7 - mrmorris
26. aug. 2005 14:23
#6 You've got to be kidding! :-o
Gravatar #8 - j0ppeman
26. aug. 2005 14:24
nevermind :D
Gravatar #9 - addlcove
26. aug. 2005 14:24
årh jeg ved da ikke, syntes cliche lyder meget passende som host til det her formål.
Gravatar #10 - j0ppeman
26. aug. 2005 14:25
#9 av den gjorde ondt :(
Gravatar #11 - mrmorris
26. aug. 2005 14:26
#9 Jeg refererer til ikke at kende til Cliche, taget de sidste par ugers kontroverser i betragtning!
Gravatar #12 - BurningShadow
26. aug. 2005 14:26

Ja, og nu er deres servere jo blevet opdateret :-D
Gravatar #13 - amokk
26. aug. 2005 15:38
Cliche er mindst lige så gode til at være webhotel, som det firma du linker til, er til at udbetale penge til folk...
Gravatar #14 - nopper2
27. aug. 2005 10:00
Det er nu lette penge, jeg har selv for en del tid siden investeret 290$ i studiotraffic, og tjener selv ca. 500kr om måneden.

men men men, jeg vil ikke anbefalde folk at invenstere der mere for det har kørt meget længe og min erfaring siger at den ikke holder så meget mere, jeg tror næppe den holder 3 måneder til (som er den tid det tager at tjene sit eget beløb hjem)
Gravatar #15 - cjoey
29. aug. 2005 00:26
Var der nogen der sagde PYRAMIDESPIL?

Kendetegn ved pyramidespil: Det fungerer ufattelig godt i starten, men efterhånden stagnerer det og kun nogle få tjener penge, mens mange kun får en lang næse.
Gravatar #16 - amokk
29. aug. 2005 11:10
#15 du kan lave en parallel til darwins teori...

afhængigt af hvor godtroende folk er, vil de blive snydt i større eller mindre grad...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login