mboost-dp1
Total Sikker Beskyttelse af Hjemmesider CORP
Jeg forstår ikke hvad det går ud på, hvis det skal forestille en demo side som forhindre point 1 -> 4 på siden, så er det ikke ligefrem en heldig demo. Der var intet på deres liste som IKKE virker på den side.
Både firefox og konqueror. Har ikke lige gidet teste andre browsere.
Jeg forstår ikke hvad det går ud på, hvis det skal forestille en demo side som forhindre point 1 -> 4 på siden, så er det ikke ligefrem en heldig demo. Der var intet på deres liste som IKKE virker på den side.
Både firefox og konqueror. Har ikke lige gidet teste andre browsere.
Billede! Hmm det virker da meget godt! (Meget passende filnavn!)
Windows egen funktion til at downloade billede filer virker såment også
Er det overhovedet muligt at lave en hjemmeside hvor man ikke sådan "direkte" kan snuppe billeder ect? Eksempler?
Ellers vil der vel altid være muligheden at tage et screenshot eller et digi billede af skærmen ;-)
Windows egen funktion til at downloade billede filer virker såment også
Er det overhovedet muligt at lave en hjemmeside hvor man ikke sådan "direkte" kan snuppe billeder ect? Eksempler?
Ellers vil der vel altid være muligheden at tage et screenshot eller et digi billede af skærmen ;-)
#10: Reelt og reelt.
Den med overliggende gif kan klares ved at vise baggrundsbilledet (som visse browsere giver mulighed for) og det er nemt at hente resourcer som billeder og lyd ud af flash-filer.
I sidste ende er der altid print screen (og derefter ocr til teksten) - eller et kamera hvis det går helt galt. Så hvorfor de overhovedet forsøger at kopisikre hjemmesider er mig en gåde.
Den med overliggende gif kan klares ved at vise baggrundsbilledet (som visse browsere giver mulighed for) og det er nemt at hente resourcer som billeder og lyd ud af flash-filer.
I sidste ende er der altid print screen (og derefter ocr til teksten) - eller et kamera hvis det går helt galt. Så hvorfor de overhovedet forsøger at kopisikre hjemmesider er mig en gåde.
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex9/noselect...
Hvis man vil besværlig gøre det yderligere..
Hvis den er på + No right click, så er screendump ved det eneste..
Hvis man vil besværlig gøre det yderligere..
Hvis den er på + No right click, så er screendump ved det eneste..
http://www.dynamicdrive.com/forums/showthread.php?...
Gider ikke læse hele tråden igennem, men der argumenteres for hvilke muligheder der er og at det ikke er muligt at stoppe det.
Ret god..
Gider ikke læse hele tråden igennem, men der argumenteres for hvilke muligheder der er og at det ikke er muligt at stoppe det.
Ret god..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund