mboost-dp1

webcafe.dk lukker :-(

Gå til bund
Gravatar #1 - simonsweb
24. maj 2006 07:05
Hey, ville lige dele denne nyhed med jer, da den ikke kunne komme ind på newz.dk nyhedsforsiden :-)...

Som mange nok ved har webcafe eksisteret i over seks år. Nu har bagmændene kommet med den triste beslutning at de vil trække stikket ud...

Webcafe lukker og slukker d. 6/6/06.

En af grundene er at der har været jævne mellemrum mellem opdateringerne af artiklerne på webcafeen.

Fik selv nyheden af dem på en mail...

//Simon
Gravatar #2 - DUdsen
24. maj 2006 07:32
#1 det ser ud til at webcafe.dk faktisk ikke lukker men bliver overtaget af andre folk, heldigvis sker det ofte med sider der rent faktisk har et aktivt community.
Gravatar #3 - Simm
24. maj 2006 07:33
Ja den er godt nok sjældent opdateret. Men der findes masser af bedre alternativer, såsom www.udvikleren.dk eller www.eksperten.dk og en del udenlandske.
Gravatar #4 - simonsweb
24. maj 2006 16:44
yebs det er rigtigt at der findes andre bedre alternativer...
jeg syntes bare at Webcafe.dk er så dejlig overskuelig, og der er ikke brugt
sindssyg mange effekter på menuerne o.s.v.
Gravatar #5 - bjerh
24. maj 2006 22:39
Tjaa.. Den er meget outdatet. Så tror det er godt at den bliver overtaget. Et friskt pust, og godt gang i siden ville slet ikke gøre ondt. :)
Gravatar #6 - JesperJ
25. maj 2006 21:35
Jeg havde ellers glædet mig til at se hvad WebCafe version 3 skulle blive for en størrelse, men jeg modtog desværre også den triste nyhed i en mail. Det er lidt en skam, for selvom debatten ikke ligefrem var på 'rocket science' niveau, så var det sgu en meget hyggelig side og en stor hjælp for begyndere. :-)

Det var i øvrigt den side der for længe siden hjalp mig igang med programmering/scripting.
Gravatar #7 - Simm
26. maj 2006 14:27
Nogen faste brugere derfra der ved om den bliver overtaget? Der er da klart noget at bygge videre på.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login