mboost-dp1

World of Warcraft Account

Gå til bund
Gravatar #1 - Blaze001
7. aug. 2009 19:55
Heey.. jeg går her og har et Wow account som jeg ikke rigtig bruger, der er nogle okay char's på. Som fx 2x Death knights lvl 80 både ally og horde. de har begge næsten fuld epics til lvl 80. den ene har jeg gået op i tanker gear med og den anden er nu mere Dps.

en hunter der er 60+ som er NE, en warrior 60+ som er Human. 2 lvl 70, warlock og rogue. begge er horde. og ellers er der bare en bunke low lvls. og low lvls menes med lvl 20-55. ;).

hvis der er nogle der er interreseret i at høre mere om dette Account kan de Fx. hen vendes til min email: [email protected].

På forhånd tak ;).
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
7. aug. 2009 20:15
Dumt... Meget dumt!
Gravatar #3 - Jonasdonbaek
7. aug. 2009 20:16
Jakob Jakobsen (2) skrev:
Dumt... Meget dumt!

hvorfor ? :P
Gravatar #4 - chreddy
7. aug. 2009 20:16
Watch out for the terracide ;)..
Hvis det er den samme mail som du bruger til wow, ka du godt forvente at han anmelder den, for videresalg eller lign :)..
Gravatar #5 - Jonasdonbaek
7. aug. 2009 20:18
Hvad så der paragraf ryttere! :D
Gravatar #6 - Makey
7. aug. 2009 20:28
chreddy (4) skrev:
Watch out for the terracide ;)..
Hvis det er den samme mail som du bruger til wow, ka du godt forvente at han anmelder den, for videresalg eller lign :)..

Er allerede gjort...
Gravatar #7 - Anders202
7. aug. 2009 21:22
Hvis du har "anmeldt" ham til blizzard, så er du bare mere undertrykt af dem end selv den mest aktive WoW gamer... det er lidt lavt at skyde andre i ryggen...
Gravatar #8 - Josso
7. aug. 2009 21:30
Kan vi ikke bare få en moderator til at slette denne post?

Han har jo allerede slettet sin bruger.
Gravatar #9 - Makey
7. aug. 2009 21:54
Anders202 (7) skrev:
Hvis du har "anmeldt" ham til blizzard, så er du bare mere undertrykt af dem end selv den mest aktive WoW gamer... det er lidt lavt at skyde andre i ryggen...

Manden stiller sig da selv op og råber "SE MIG! SE MIG!" ved at reklamere for den på et offentligt forum, hvis noget, så er det lige i face...

Jeg syntes ikke det er meget anderledes end at man ved ens nabo har håndværkere der arbejder sort eller lignende. Han bryder en regel og skal selvfølgelig straffes derefter.

Ved at han har en WoW-konto har han selv sagt ja til ikke at gøre netop dette, så jeg har absolut ingen medlidenhed.
Gravatar #10 - Jonasdonbaek
10. aug. 2009 15:10
hvad så der paragraff rytter..
Gravatar #11 - Raistin
17. aug. 2009 01:11
Hvorfor skulle man ikke måtte sælge et brugt spil man ikke spiller mere?
Gravatar #12 - arne_v
17. aug. 2009 01:17

Han må sagtens sælge software.

Han må ikke sælge figurerne. Det fremgår meget klart og tydeligt af Blizzards regler.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login