mboost-dp1

WWDC 2010

Gå til bund
Gravatar #1 - andreasf
12. sep. 2009 19:59
Jeg bliver konfirmeret næste år og vil godt have en macbook pro. Har ønsket mig en i ca. 2 år. Nå men bliver der lanceret en ny mac hvert år? Så jeg måske skal gemme mine penge til efter det og så få fat i den nye?
Gravatar #2 - Josso
12. sep. 2009 20:39
Jeg vil tro at lige nu, er det bedste tidspunkt at købe en Macbook Pro.
De er lige blevet opdateret i Juni, og der kommer næppe nogle større opdateringer.

Der kommer måske (altid måske, når det er Apple) en lille opdatering i Jan-Feb-Marts.

Det er endnu ikke til at sige, om der kommer noget til WWDC '10.

"Normalt" kommer der større opdateringer til WWDC (Juni) og Oktober.

"Problemet" med Macs (og Apple) er at man aldrig ved om man skal købe nu, eller vente lidt.
Selv købte jeg min første Mac (MBP 15") lige efter Unibody-versionerne kom ud (sidste år, Oktober), og nu når jeg er startet på efterskole ville jeg da ikke have noget i mod at få de 7 timer batteri i stedet for 3/4 timer, men tilgengæld har jeg ikke skullet sidde foran vores familiecomputer og vente på at jeg fik råd til en Mac. :)

Hvis du først skal købe den efter din konfirmation, vil jeg anbefale at kommer herinde (eller på en af de andre Mac-sider sider: Macforum.dk, Macbay.dk, Macrumors.com, Mac-Forums.com m.f.) og spørge igen og så må vi jo se hvad rygterne så siger. (Lige nu, går de jo alle på at der kommer en Tablet næste år)
Gravatar #3 - Norrah
12. sep. 2009 20:41
Altså computere er forældet når de er købt, har selv lige købt en Air, så syntes tidspunktet er okay.
Men du vil da sikkert blive "misundelig" eller what ever, når den næste kommer.
Gravatar #4 - trylleklovn
13. sep. 2009 08:31
#3 Tidspunktet et aldrig godt til at købe en air.
Gravatar #5 - Norrah
13. sep. 2009 09:19
#4 Du kan sige meget om performance, men den er altså lækker.
Gravatar #6 - vandfarve
13. sep. 2009 09:45
http://buyersguide.macrumors.com/

Da place to be, da site to know!
Gravatar #7 - trylleklovn
13. sep. 2009 10:02
#5 Den er samme størrelse, som en Macbook 13", men langsommere og meget dyrere. Ja det lyder som et godt køb.
Gravatar #8 - Norrah
13. sep. 2009 10:28
#7 Jep. Samt den har betydeligt færre indgange.
Men, efter du har haft den, så virker alle andre bærbare klodset.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login