mboost-dp1
Fuldsides Microsoft popup reklame på newz?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
update:
- BBCode support *
- Valgfrihed om man vil bruge BBCode eller TinyMCE (mangler lidt hjælpetekst)
- Valgfri om man vil bruge TinyMCE eller BBCode på sine mobile enheder.
* Man kan ikke Quote med BBCode endnu, skal lige finde på en løsning...
- BBCode support *
- Valgfrihed om man vil bruge BBCode eller TinyMCE (mangler lidt hjælpetekst)
- Valgfri om man vil bruge TinyMCE eller BBCode på sine mobile enheder.
* Man kan ikke Quote med BBCode endnu, skal lige finde på en løsning...
arne_v (390) skrev:
Fordeling af ansvar mellem client side og server side. Server side sider peppet op med AJAX? JS app og server side services?
Mobil support. Mobil web site? Mobil apps? Begge?
Disse 2 spørgsmål er ret vigtige for hvad man bygger.
PC browser
PC browser & mobile browser - not shared
PC browser & mobile browser - shared
PC browser & mobile app - not shared
PC browser & mobile app - shared
PC browser & mobile app - all presentation client side
PC browser, mobile browser & mobile app - not shared
PC browser, mobile browser & mobile app - shared
PC browser, mobile browser & mobile app - all presentation client side
CT = client tier
AT = application tier
DBT = database tier
PB = PC browser
MB = mobile browser
MA = mobile app
PL = presentation layer
SL = service layer
BLL = business logic layer
DAL = data access layer
DB = database
Update...
Jeg nedprioritere (stopper ikke) IT Storm grundet mangel på tid... Jeg er ved siden af også medlem af min boligforenings fiber-forening som kæmper om at få lagt fiber ud til alle husstande i området.
Dette projekt er en del 'sjovere' for mig end at lave et site hvor folk kan brokke sig over alting...
Hvis der er andre end mig som vil arbejde på IT Storm vil jeg selvfølgelig åbne op for alt der skal til samt give vejledning i hvordan det virker.
projektet er lavet i VS2010, MVC4, MS SQL 2008, jQuery,
Jeg nedprioritere (stopper ikke) IT Storm grundet mangel på tid... Jeg er ved siden af også medlem af min boligforenings fiber-forening som kæmper om at få lagt fiber ud til alle husstande i området.
Dette projekt er en del 'sjovere' for mig end at lave et site hvor folk kan brokke sig over alting...
Hvis der er andre end mig som vil arbejde på IT Storm vil jeg selvfølgelig åbne op for alt der skal til samt give vejledning i hvordan det virker.
projektet er lavet i VS2010, MVC4, MS SQL 2008, jQuery,
KaW (654) skrev:Og dette er grunden til at projektet burde være opensource og køre på Github.
ja hvordan går det lige med det der åbensovs projekt i andre har gang i... der sker jo ikke en skid !
HAHA
Hvad fanden har opensource at gøre med om et internet site er spændende for brugerne ?
Den eneste grund til der ikke er ret mange brugere på ITStorm er jo at der ikke er nogen nyheder.
Hvad fanden har opensource at gøre med om et internet site er spændende for brugerne ?
Den eneste grund til der ikke er ret mange brugere på ITStorm er jo at der ikke er nogen nyheder.
... Opensource?
Jeg hentyder til din indstilling.
Og hvorfor er det mon, at der ikke er det? :)
... Opensource?
fidomuh (659) skrev:
... Opensource?
og det skulle jeg udlede af ordet: 'Det'
fidomuh (657) skrev:#655
Det her er vel netop grunden til at der kommer 2 brugere paa ITStorm og kun 1 udvikler? :)
prøv at være lidt mere eksplicit en anden gang.
fidomuh (659) skrev:Den eneste grund til der ikke er ret mange brugere på ITStorm er jo at der ikke er nogen nyheder.
Ehhh... fordi funktionen ikke er lavet endnu karl smart.
Montago (655) skrev:ja hvordan går det lige med det der åbensovs projekt i andre har gang i... der sker jo ikke en skid !
HAHA
Jeg må også indrømme at jeg ikke har den store lyst til at bruge et forum kørt af en med den indstilling. Misforstå mig ikkke, jeg synes det er flot du har brugt så meget tid på at lave det, men jeg tror bare ikke på at du kan styre et forum der bliver bedre end newz.dk har været.
KaW (662) skrev:
Hvordan går det med at finde udviklere til dit projekt?
Ikke så godt, men pointen var jo også at mens i sidder i rundkreds og synger kumbaja, så har jeg bygget et site op med forum, mail system, design og funktionalitet.
engfeh (663) skrev:Jeg må også indrømme at jeg ikke har den store lyst til at bruge et forum kørt af en med den indstilling. Misforstå mig ikkke, jeg synes det er flot du har brugt så meget tid på at lave det, men jeg tror bare ikke på at du kan styre et forum der bliver bedre end newz.dk har været.
hvad har min indstilling til et OpenSource projekt at gøre med et forum jeg har kodet ?
hvem siger også det skal være det samme forum som Newz ? - det jo et nyt site med et nyt forum med et nyt design og nye muligheder. Med al sandsynlighed bliver der en masse forskelle.
Man plejer at udrede "det" som en reference til det jeg refererer til lige inden. Altsaa, naar jeg skriver "#513134134" og saa "det" lige efter, saa plejer det at vaere indlaegget der henledes til :)
Eksplicit, du ikke til at vaere moden nok til at baere en BOFH-hat.
Og hvorfor er det mon, at den ikke er det, slamkoder?
og det skulle jeg udlede af ordet: 'Det'
Man plejer at udrede "det" som en reference til det jeg refererer til lige inden. Altsaa, naar jeg skriver "#513134134" og saa "det" lige efter, saa plejer det at vaere indlaegget der henledes til :)
prøv at være lidt mere eksplicit en anden gang.
Eksplicit, du ikke til at vaere moden nok til at baere en BOFH-hat.
Ehhh... fordi funktionen ikke er lavet endnu karl smart.
Og hvorfor er det mon, at den ikke er det, slamkoder?
Det er bare ikke det der goer newz.dk fedt :)
Din indstilling generelt siger en del om hvem du er som person, hvilket betyder meget naar det bliver dig der sidder med ultra-ban knappen.
.................
Missing the point.
Han hentyder, med alt sandsynlighed til, at newz.dk er forholdsvist umodereret og generelt boer vaere et behageligt sted at poste :)
Ikke så godt, men pointen var jo også at mens i sidder i rundkreds og synger kumbaja, så har jeg bygget et site op med forum, mail system, design og funktionalitet.
Det er bare ikke det der goer newz.dk fedt :)
hvad har min indstilling til et OpenSource projekt at gøre med et forum jeg har kodet ?
Din indstilling generelt siger en del om hvem du er som person, hvilket betyder meget naar det bliver dig der sidder med ultra-ban knappen.
hvem siger også det skal være det samme forum som Newz ? - det jo et nyt site med et nyt forum med et nyt design og nye muligheder. Med al sandsynlighed bliver der en masse forskelle.
.................
Missing the point.
Han hentyder, med alt sandsynlighed til, at newz.dk er forholdsvist umodereret og generelt boer vaere et behageligt sted at poste :)
fidomuh (666) skrev:Han hentyder, med alt sandsynlighed til, at newz.dk er forholdsvist umodereret og generelt boer vaere et behageligt sted at poste :)
og det mener du helt seriøst at Newz er ?
HAHAHAHA... fjols
folk bliver slagtet herinde dagligt over alt imellem stavefejl, faktuelle fejl eller hvis de ikke lige følger mainstream, deler holdninger og alle mulige andre småting.
og igen, hvorfor fuck har min indstilling til et OpenSource projekt noget som helst at gøre med hvordan oplevelsen er på et forum jeg har lavet ?
Hvem siger at jeg banner/kicker eller moderere helt absurd ? hvem siger jeg overhovedet gider ?
Montago (664) skrev:KaW (662) skrev:
Hvordan går det med at finde udviklere til dit projekt?
Men du har gjort i et system som du ikke længere gider at arbejde på. Enhver kan hakke et lignende system på ekstrem kort tid, hvis man ikke skal tage fornuftige beslutninger.
Måden man lokker udviklere til på er følgende: Hav et problem, Gør det let at kontribuere, Gør det nemt at få rettelsen implementeret.
Med dit forslag skal vi installere VPN klienter, Dropbox, Visual Studio, og sende rettelserne til dig over Dropbox, og efterfølgende skal du kigge i filerne (og håb på at du får alle dem med som jeg har rettet) og pushe dem op.
Istedet for: Github.com -> Fork project -> Lav rettelser i favorit editor -> Anmod om pull-request tilbage til projektet.
Montago's og "det andet" med myplacedk, fidomuh og en række andre.KaW (670) skrev:Magten (668) skrev:Det er der imo ingen af de involverede i de her to projekter der er. Ihvertfald ikke af dem som har taget "førertrøjerne".
Men det er nok bare mig.
Hvilke to projekter?
KaW (669) skrev:
Men du har gjort i et system som du ikke længere gider at arbejde på. Enhver kan hakke et lignende system på ekstrem kort tid, hvis man ikke skal tage fornuftige beslutninger.
Lær dog at læse: Jeg skrev at jeg omprioritere min tid fra et projekt hvor alle folk brokker sig til at bruge tiden på at få lagt Fiber ind.
KaW (669) skrev:
Måden man lokker udviklere til på er følgende: Hav et problem, Gør det let at kontribuere, Gør det nemt at få rettelsen implementeret.
Og jeg har tilbudt alt imellem DropBox, TFS, SourceSafe, VPN og whatnot, men ingen har seriøst meldt sig.
KaW (669) skrev:
Med dit forslag skal vi installere VPN klienter, Dropbox, Visual Studio, og sende rettelserne til dig over Dropbox, og efterfølgende skal du kigge i filerne (og håb på at du får alle dem med som jeg har rettet) og pushe dem op.
Istedet for: Github.com -> Fork project -> Lav rettelser i favorit editor -> Anmod om pull-request tilbage til projektet.
Hvem siger det skal foregå sådan andre end dig ?
Når jeg har sagt DropBox ville det foregå på den måde at man arbejder på det samme filer via en delt mappe.
Men som sagt har jeg tilbudt at sætte TFS og SourceSafe op hvis man hellere vil dét....
Igen du misser fuldstændig kritikken. Der er op til flere der nok gerne vil være med. Men du vælger hele tiden ting som er Microsoft. Folk bruger andet end Windows.
Mange vil godt kunne hjælpe med at udvikle ASP.NET fra linux, men at du kun vil dele koden over ting der kræver du har windows.
Ja du har foreslået dropbox, men det er virkelig useriøst at ville lave udvikling over dette.
Vælg dog Git eller SVN, så kan alle være med.
Igen du misser fuldstændig kritikken. Der er op til flere der nok gerne vil være med. Men du vælger hele tiden ting som er Microsoft. Folk bruger andet end Windows.
Mange vil godt kunne hjælpe med at udvikle ASP.NET fra linux, men at du kun vil dele koden over ting der kræver du har windows.
Ja du har foreslået dropbox, men det er virkelig useriøst at ville lave udvikling over dette.
Kan du paapege noget der er modereret af newz.dks staff indenfor de sidste ... 3 aar? :)
Naa, jamen at du er en klaphat kan jeg jo ignorere mig ud af :)
Det synes jeg nu er forholdsvist sjaeldent og jeg tror ikke du befaerdes paa andre fora, hvis du mener folk herinde bliver slagtet :D
Det er vel hele pointen med et debat forum ? :)
OK. Jeg tror ikke vi besoeger samme newz.dk :)
Det giver bare mig en lyst til ikke at deltage i noget du har nogen som helst indflydelse paa.
Det er lidt som at handle i den lokale kiosk, men ham der staar bag disken sviner dig til.
Det kan godt vaere at han stadig servicerer dig, men det goer bare at man ikke gider handle der. :)
Ingen.
og det mener du helt seriøst at Newz er ?
Kan du paapege noget der er modereret af newz.dks staff indenfor de sidste ... 3 aar? :)
HAHAHAHA... fjols
Naa, jamen at du er en klaphat kan jeg jo ignorere mig ud af :)
folk bliver slagtet herinde dagligt over alt imellem stavefejl
Det synes jeg nu er forholdsvist sjaeldent og jeg tror ikke du befaerdes paa andre fora, hvis du mener folk herinde bliver slagtet :D
faktuelle fejl
Det er vel hele pointen med et debat forum ? :)
eller hvis de ikke lige følger mainstream, deler holdninger og alle mulige andre småting.
OK. Jeg tror ikke vi besoeger samme newz.dk :)
og igen, hvorfor fuck har min indstilling til et OpenSource projekt noget som helst at gøre med hvordan oplevelsen er på et forum jeg har lavet ?
Det giver bare mig en lyst til ikke at deltage i noget du har nogen som helst indflydelse paa.
Det er lidt som at handle i den lokale kiosk, men ham der staar bag disken sviner dig til.
Det kan godt vaere at han stadig servicerer dig, men det goer bare at man ikke gider handle der. :)
Hvem siger at jeg banner/kicker eller moderere helt absurd ? hvem siger jeg overhovedet gider ?
Ingen.
Det første imho, ville være at få siden til at virke først >_<
Den virker hverken i Safaro (iOS) eller Opera Mini (iOS) - og det er sgu for ringe, når et af kriterierne på de første par sider var "mobilfunktionalitet"..
Det kan godt være at det er sindsygt svært at lave en m.somethingsomething.dk - men i så fald så lav INTET, og lad det være som en "rigtig" side, hvilket imho er fin nok til en smartphone ...
Og en anden ting jeg synes er lidt sjov er følgende:
Hvilket er noget jeg værdsætter ufatteligt meget - og det er jeg nok ikke den eneste der synes ... Hvad er det første man ser på IT-Storm? Smileys og alt mulig andet bavl, samt en tekstboks der ikke virker på mobil-OS, eller bliver integreret særlig godt (igen - min mening)
Den virker hverken i Safaro (iOS) eller Opera Mini (iOS) - og det er sgu for ringe, når et af kriterierne på de første par sider var "mobilfunktionalitet"..
Det kan godt være at det er sindsygt svært at lave en m.somethingsomething.dk - men i så fald så lav INTET, og lad det være som en "rigtig" side, hvilket imho er fin nok til en smartphone ...
Og en anden ting jeg synes er lidt sjov er følgende:
Newz skrev:
Tekstformatering
Tags i forumet minder om BBcode, men er dog begrænset, så newz.dk forumet ikke ligner et cirkus.
Hvilket er noget jeg værdsætter ufatteligt meget - og det er jeg nok ikke den eneste der synes ... Hvad er det første man ser på IT-Storm? Smileys og alt mulig andet bavl, samt en tekstboks der ikke virker på mobil-OS, eller bliver integreret særlig godt (igen - min mening)
Vandborg (673) skrev:#672
"problemet" er at det ikke bare er ASP.NET, men MVC4 med Razor som så hvidt jeg ved kun fungere optimalt i Visual Studio 2010.
Selvfølgelig kan folk hjælpe med CSS/HTML , men de ting der skal til er så små at det kan klares af mig alene.
Jeg benytter mig af masser af ting som ikke ville fungere i Linux miljø, hvilket betyder at det så kun er mig der kan teste - og i så fald er det hurtigere at udvikle alting selv, end at modtage bidder som skal strikkes sammen.
derfor er kravet for deltagelse at man bruger VS2010 + MVC4, hvilket igen betyder at TFS/SS er et bedre valg end SVN/GIT
Thoroughbreed (676) skrev:Det første imho, ville være at få siden til at virke først >_<
Og en anden ting jeg synes er lidt sjov er følgende:Newz skrev:
Tekstformatering
Tags i forumet minder om BBcode, men er dog begrænset, så newz.dk forumet ikke ligner et cirkus.
Hej igen altid kritiske Thoroughbreed
Hvis du havde fulgt med havde du opdaget at IT Storm forumet nu har BBCode samt valgfrie indstillinger om man vil bruge TnyMCE eller BBCode pr device.
dvs man på PC kan bruge TinyMCE og BBCode på sin telefon
btw: hvad er det som ikke virker på din mobil ud over TinyMCE ?
Hej altid glade Montago ^_^
Jeg kan ikke vælge BBCode på telefonen? ><
Og så er der bæwl med tekstombrydning (se evt det billede jeg linkede til for et par sider siden)
(og er ikke altid kritisk ...)
Hej altid glade Montago ^_^
Jeg kan ikke vælge BBCode på telefonen? ><
Og så er der bæwl med tekstombrydning (se evt det billede jeg linkede til for et par sider siden)
(og er ikke altid kritisk ...)
prøv at gå ind i profil indstillinger, ffs...
og nej, gider ikke finde dit billede af en røv...
Nej der er ej....
Tror ikke du har fattet hvad UDVIKLING betyder... da fejl og mangler i starten af et projekt åbenbart kan irritere dig så meget.
prøv at gå ind i profil indstillinger, ffs...
og nej, gider ikke finde dit billede af en røv...
Thoroughbreed (682) skrev:Og så er der bæwl med tekstombrydning
Nej der er ej....
Tror ikke du har fattet hvad UDVIKLING betyder... da fejl og mangler i starten af et projekt åbenbart kan irritere dig så meget.
Qw_freak (685) skrev:@Montago
Var egentlig postiv over dit engagement i starten, men du lyder som en lille bitch der bare kræver at alle følger trop efter dit hoved. og når du lyder sådan, kan man kun udlede at du også vil komme til at opføre dig som en forfærdelig nidkjær moderator...
Det er satme svært at holde sig positiv i denne tråd, sådan som folk hele tiden er efter mig over alt muligt latterligt. Attituden er ikke noget jeg udviser på itstorm medmindre der er behov for det (som når thorougbreed skriver som en 14 årig)
Hvis folk begynder at svine mig til på mit eget forum, ja så kan det godt være jeg bliver lidt nidkær, men er ellers ligeglad med hvad folk skriver.
Thoroughbreed (686) skrev:#683
Okay, så du ved præcis hvordan Opera Mini fungerer i iOS?.. Javel ja ...
Jeg tvivler på at ITStorm bliver til noget - som #684 så fint siger
- oh, og så er man mere end almindelig retardo hvis man ikke kan se at det er en albue ^_^
Hvis du bruger Opera, hvad enten det er mini eller alm, så ber du selv om det. Opera mini er slet ikke en browser.
XorpiZ (684) skrev:Tror du helt alvorligt på at folk vil flokkes til itstorm med den attitude du lægger for dagen?
Er sådan set ligeglad...
Jeg ender med en bunke fin kode og erfaring jeg kan bruge til andre ting
Montago (679) skrev:Vandborg (673) skrev:#672
"problemet" er at det ikke bare er ASP.NET, men MVC4 med Razor som så hvidt jeg ved kun fungere optimalt i Visual Studio 2010.
Selvfølgelig kan folk hjælpe med CSS/HTML , men de ting der skal til er så små at det kan klares af mig alene.
Jeg benytter mig af masser af ting som ikke ville fungere i Linux miljø, hvilket betyder at det så kun er mig der kan teste - og i så fald er det hurtigere at udvikle alting selv, end at modtage bidder som skal strikkes sammen.
derfor er kravet for deltagelse at man bruger VS2010 + MVC4, hvilket igen betyder at TFS/SS er et bedre valg end SVN/GIT
For ca. 500 indlæg siden påpegede jeg at MVC3 og NHibernate fremfor MVC4 og EF burde virke på Mono.
Razor bør også virke på Mono.
Og SVN/GIT bør heller ikke være noget problem med VS2010 - der er masser af firmaer som bruger den kombination.
Du vil gerne deles med projektet. Du har gjort det utroligt svært at bidrage med din teknologi valg.
Så det eneste folk egentlig kan er at komme med forslag, og konstruktiv kritik, Og fejl rapportering. Men det eneste du smider tilbage i hovedet på folk er surer miner.
F.eks. bare den her kommentar.
Jeg er heller ikke glad for Opera, men folk bruger det. Du kan så tage beslutningen om du ikke vil supporterer det. Og det er fair nok, men en tilsvining er godt nok usmageligt.
Og det skal lige siges at rigtig mange smartphone bruger, især nørder, bruger Opera Mini. Så det er en stor gruppe du lukker ude der.
Du vil gerne deles med projektet. Du har gjort det utroligt svært at bidrage med din teknologi valg.
Så det eneste folk egentlig kan er at komme med forslag, og konstruktiv kritik, Og fejl rapportering. Men det eneste du smider tilbage i hovedet på folk er surer miner.
F.eks. bare den her kommentar.
Montago (687) skrev:Hvis du bruger Opera, hvad enten det er mini eller alm, så ber du selv om det. Opera mini er slet ikke en browser.
Jeg er heller ikke glad for Opera, men folk bruger det. Du kan så tage beslutningen om du ikke vil supporterer det. Og det er fair nok, men en tilsvining er godt nok usmageligt.
Og det skal lige siges at rigtig mange smartphone bruger, især nørder, bruger Opera Mini. Så det er en stor gruppe du lukker ude der.
Case and point, jeg satser paa at ingen fra denne traad nogensinde vil bruge et forum hvor du har admin rettigheder.
Og igen.
Bortset fra at Opera Mini ER en browser og i meget lang tid har Opera Mobile vaeret den bedst anbefalede browser til mobile enheder, etc.
Det er satme svært at holde sig positiv i denne tråd, sådan som folk hele tiden er efter mig over alt muligt latterligt. Attituden er ikke noget jeg udviser på itstorm medmindre der er behov for det (som når thorougbreed skriver som en 14 årig)
Case and point, jeg satser paa at ingen fra denne traad nogensinde vil bruge et forum hvor du har admin rettigheder.
Hvis folk begynder at svine mig til på mit eget forum, ja så kan det godt være jeg bliver lidt nidkær, men er ellers ligeglad med hvad folk skriver.
Og igen.
Hvis du bruger Opera, hvad enten det er mini eller alm, så ber du selv om det. Opera mini er slet ikke en browser.
Bortset fra at Opera Mini ER en browser og i meget lang tid har Opera Mobile vaeret den bedst anbefalede browser til mobile enheder, etc.
Hvis man kigger paa Twitter Bootstrap, saa har de faktisk en rigtig god tilgang til problematikken, paa godt og ondt.
Der er mange muligheder for at lave et website der fungerer ganske fint uden stoerre design aendring fra 1920*1080 paa 24" til en iPhone.
Det kraever bare at man proever det af og taenker det ind fra start.
Smartphone support er et vigtigt emne. Og jeg tror ikke på at samme HTML/CSS/JS vil give en god bruger oplevelse i både PC browser og mobil browser. Så der er behov for noget design af hvordan man vil håndtere mobil. Derfor #652.
Hvis man kigger paa Twitter Bootstrap, saa har de faktisk en rigtig god tilgang til problematikken, paa godt og ondt.
Der er mange muligheder for at lave et website der fungerer ganske fint uden stoerre design aendring fra 1920*1080 paa 24" til en iPhone.
Det kraever bare at man proever det af og taenker det ind fra start.
Jeg bruger Opera fordi det virker imho 100 gange bedre end Safari :)
(hvorshIT-Storm heller ikke virker optimalt)
Jeg bruger mobilen/iPad til 85% af mit nyheds/Newz-brug, og det agter jeg at blive ved med ... Men når basale ting som brugerprofil, oprette en bruger/skrive i fora fucker, så gider jeg sgu ikke lege med mere ...
Og jeg har btw til dato kun mødt 3 sider med problemer i Opera ...
macnation.newz.dk
raid1.newz.dk
railgun.newz.dk
- topbanneret fejler i 90% a tilfældene på forsiden ...
...
Men Montago, du får din vilje! Jeg blander mig uden om, så har du også en bruger mindre at moderere på.... Vil fandme hellere høre på Terra end dig!
(hvor
Jeg bruger mobilen/iPad til 85% af mit nyheds/Newz-brug, og det agter jeg at blive ved med ... Men når basale ting som brugerprofil, oprette en bruger/skrive i fora fucker, så gider jeg sgu ikke lege med mere ...
Og jeg har btw til dato kun mødt 3 sider med problemer i Opera ...
macnation.newz.dk
raid1.newz.dk
railgun.newz.dk
- topbanneret fejler i 90% a tilfældene på forsiden ...
...
Men Montago, du får din vilje! Jeg blander mig uden om, så har du også en bruger mindre at moderere på.... Vil fandme hellere høre på Terra end dig!
Vågn nu op din 14 årige tøs...
Opera Mini er IKKE en rigtig webbrowser, hvilket også er hvorfor den er så fucking elendig. http://BrowserMark.Rightware.com fejler så hårdt i den lorte 'browser' så det gør helt ondt at se på.
http://dev.opera.com/articles/view/opera-mini-5-de...
Siderne bliver renderet på en server og sendt som billeder til dig på telefonen, hvilket er hvorfor ingenting virker.
Vågn nu op din 14 årige tøs...
Opera Mini er IKKE en rigtig webbrowser, hvilket også er hvorfor den er så fucking elendig. http://BrowserMark.Rightware.com fejler så hårdt i den lorte 'browser' så det gør helt ondt at se på.
http://dev.opera.com/articles/view/opera-mini-5-de...
Siderne bliver renderet på en server og sendt som billeder til dig på telefonen, hvilket er hvorfor ingenting virker.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.