mboost-dp1

911 Hoax

Gå til bund
Gravatar #1301 - Conar
4. okt. 2009 13:43
Fjolle (1276) skrev:
Irrelevant. Skulle røde kors være dem der stod bag nedrivningen?

Hvordan kan det være irrelevant at der er en nedtælling på en radio. Og hvad var det for en radio?
Gravatar #1302 - Fjolle
4. okt. 2009 13:45
Conar (1301) skrev:
Hvordan kan det være irrelevant at der er en nedtælling på en radio. Og hvad var det for en radio?

Det er jo netop det. Der er ingen der har nogen ide om hvad der er hvad hvem der var og han var den eneste der kunne høre det.

Tror du at FDNY var med i det?
Gravatar #1303 - Conar
4. okt. 2009 13:47
Fjolle (1302) skrev:
Det er jo netop det. Der er ingen der har nogen ide om hvad der er hvad hvem der var og han var den eneste der kunne høre det.

Ja, men nedtællingen var der. Hvem røde kors manden var, ved vi ikke.

Fjolle (1302) skrev:
Tror du at FDNY var med i det?
Hvad har FDNY med det at gøre?
Gravatar #1304 - Fjolle
4. okt. 2009 13:49
Siden at de stod og så wtc7 falde ned og ingen af dem har stået frem og sagt at det var en kontrolleret nedrivning?

Har du ikke lyst til at svare mine andre spørgsmål?
Gravatar #1305 - Conar
4. okt. 2009 13:52
FDNY var ikke med i det. Det er en udbredt argument at alle skulle have været med i nedrivningen hvis der var en kunstig nedrivning.

De kunne have brugt radio udløsere, og plantet sprængstofferne da der blev lavet arbejde i elevatorskakterne i ugerne inden.

Kernen i WTC var ikke en hul skakt, som FEMA sagde. Der var de 47 bærende stål elementer og elevatorer. Et godt sted at anbringe sprængstofferne var i elevatorskakterne.
Gravatar #1306 - Conar
4. okt. 2009 13:54
Fjolle (1300) skrev:
Og du har ikke svaret på mine spørgsmål i 1287 og 1291

Kan du se toppen nogle steder efter kollapset?
Gravatar #1307 - Fjolle
4. okt. 2009 13:56
1: Der blev ikke fundet rester af sprængstoffer eller udløsere i ruinerne.
2: Folk ville nok have opdaget at elevatorerne ikke virkede.
3: At toppen er smadret efter kollapset er ikke ensbetydende med at den var smadret med det samme. Enig?
Gravatar #1308 - Conar
4. okt. 2009 14:01
1. Hvis nu de ikke havde været så hurtigere til at sende alle bevis materialerne til Asien, og i det hele taget væk fra ground zero, så kunne det være undersøgt. Der har ikke været en upartisk officiel undersøgelse.

2. Hvorfor skulle de ikke virke? Sprængstofferne behøvede jo ikke fylde det hele.

3. Den blev ikke smadret med det samme, men du kan jo se hvor skævt den falder, og pandekage teorien er forkert. Pandekage teorien er forkert.

Jeg har sendt private msg
Gravatar #1309 - Clauzii
4. okt. 2009 14:04
[url= anden side af den komprimerende top[/url]

Når man tænker på at det er op til 100.000 tons der er på vej nedad, er det forbavsende hvor lang tid man kan holde sin mus lige på hjørnet af WTC1, før selve hjørnet er væk.
Gravatar #1310 - Conar
4. okt. 2009 14:05
Der har aldrig været en ordenlig kriminal undersøgelse af 9/11...

http://nyccan.org/Decision_On_Petitions_Legality.php skrev:
the Judge again asked Kitzinger if the City had done anything to investigate 9/11. Kitzinger flatly responded, “No.”

“The City never did anything?” retorted the Judge in disbelief. Nothing, Kitzinger admitted.
Gravatar #1311 - LinguaIgnota
4. okt. 2009 14:15
Hej Fuckface. Long time, no see.

Jeg sad lige og tænkte, om der mon, efter din bedste overbevisning, stadig findes mennesker, ud over dig selv, der ikke er ansat hos CIA? Misforstå mig endelig ikke, jeg vil ikke forsøge at psykoanalysere dig - den slags er for hyggelige gamle mænd i uldne sweatre - men jeg er svært interesseret i, om du mon lever under en skizotypisk lidelse.

Jeg tror, vi er flere, der for hvert af dine indlæg får lettere og lettere ved at forestille os, at du sidder et sted i provinsen, i et lejet værelse uden vinduer, på et gulvtæppe af sammenflettede, nummererede papirclips og genopfører 911 om og om igen, med tårne bygget af din egen afføring og små helikoptere af næseskorper. Det er efterhånden urimelig let at se dig, med torsoen pakket ind i cellofan, og hovedet svøbt i fugtig køkkenrulle, siddende i skrædderstilling, mens du vugger frem og tilbage, evigt mumlende: "[url= works here, nothing works here, the medications don't work, I hate this place, I've been here for seven years, nothing works here, the medications don't work.[/url]"
Og det er mildt sagt bekymrende.

Min egen lægmandsvurdering er, at du er for ubegavet til nogensinde at få et normalt liv, men jeg er også sikker på, at du kan hjælpes en hel del, hvis du modtager den nødvendige medicin.
Det er simpelthen ikke sundt at overgive sig til sine vrangforestillinger, og dit forsøg på at argumentere for deres validitet cementerer bare din status som mentalt handicappet.

Psykisk sygdom skal ikke gøres til genstand for jokes, så derfor har jeg valgt, at jeg ikke vil gøre grin med dig denne gang, Fuckface. Det er mit oprigtige ønske, at du får noget professionel hjælp til at tackle dine kognitive forstyrrelser - i hvert fald nu, hvor abort desværre ikke længere er en mulighed.

Held og lykke med det.
Gravatar #1312 - Conar
4. okt. 2009 14:36
Når kameraerne er slukket (tror han) kan Fox News's Carl Cameron godt snakke om 9/11...

Han siger:

alt journalistik skal godkendes af media releations, derfor så lidt journalistik om 9/11.

adskillige intelligence agencies fra hele verden advarede om 9/11, og FBI agenten Kenneth Willams

Det er svært at forklare bygningerne imploderede uden en accelerant.

De ubesvarede spørgsmål er grund til at være skeptisk

Der er bad guys i regeringen, Black ops og andet..

Fox news rocks!
:)
Gravatar #1313 - Fjolle
4. okt. 2009 14:39
Conar (1308) skrev:
1. Hvis nu de ikke havde været så hurtigere til at sende alle bevis materialerne til Asien, og i det hele taget væk fra ground zero, så kunne det være undersøgt. Der har ikke været en upartisk officiel undersøgelse.

2. Hvorfor skulle de ikke virke? Sprængstofferne behøvede jo ikke fylde det hele.

3. Den blev ikke smadret med det samme, men du kan jo se hvor skævt den falder, og pandekage teorien er forkert. Pandekage teorien er forkert.

Jeg har sendt private msg

ALT blev undersøgt grundigt inden det blev sendt videre. Der gik lang tid inden det blev sendt til asien. Hvad skal en undersøgelse opfylde for at være upartisk?

Der ville stadigvæk være spor efter sprængstoffer.

Det var dig der påstod at jeg ikke fattede fysik. Så forklar mig hvordan den ellers skulle falde sammen?

Og nej, jeg får ikke penge for at skrive her. Hvorfor skulle jeg gøre det?
Conar (1310) skrev:
Der har aldrig været en ordenlig kriminal undersøgelse af 9/11...

http://nyccan.org/Decision_On_Petitions_Legality.php skrev:
the Judge again asked Kitzinger if the City had done anything to investigate 9/11. Kitzinger flatly responded, “No.”

“The City never did anything?” retorted the Judge in disbelief. Nothing, Kitzinger admitted.

Har du hørt om Moussaoui retssagen? Hvorfor mener du ikke at det er en "ordenlig kriminal undersøgelse"? Og nej, det var ikke NYC der skulle undersøge det. Der skete jo ting andre steder end i New York, så det er FBI der skal stå for det :)
Gravatar #1314 - Conar
4. okt. 2009 14:45
Moussaoui, som de fik til at "tilstå" under tortur?

Fjolle, nu fjoller du igen.

Der skal indsamles og undersøges bevismateriele under en rigtig kriminal undersøgelse, som at teste stålet, og lede efter sprængstof.

NIST's arbejde kan ikke bruges i en retsag...

"As part of the NCST Act, no part? of any report resulting from investigations can be admitted as evidence or used in any suit or action for damages. Additionally, NIST employees are not permitted to serve as expert witnesses."

signed into law on Oct. 1, 2002, by President Bush

Får du penge per post, eller per time?
Gravatar #1315 - Conar
4. okt. 2009 14:50
Fjolle (1313) skrev:
Der ville stadigvæk være spor efter sprængstoffer.

Det var dig der påstod at jeg ikke fattede fysik. Så forklar mig hvordan den ellers skulle falde sammen?

Lige præcis. Hvordan kunne den falde sammen uden en accelerant?
Gravatar #1316 - Fjolle
4. okt. 2009 14:51
Der er jo bevismateriale i overflod i moussaoui retssagen. Hvad er der galt med det?

Og der blev ledt efter sprængstof.. Men der blev ikke fundet noget.

Der var en accelerant, kontormateriale, og tyngdekraften. Forklar mig hvad der er galt med det?
Gravatar #1317 - Conar
4. okt. 2009 15:14
Fjolle (1316) skrev:
Der er jo bevismateriale i overflod i moussaoui retssagen. Hvad er der galt med det?

During the trial, Moussaoui initially stated that he was not involved in the September 11 attacks.
Ja, overvældende beviser...

Der var 19 hijackere. 13 af dem er i live. Hvor er beviserne for hijackerne?

Fjolle (1316) skrev:
Og der blev ledt efter sprængstof.. Men der blev ikke fundet noget.

Igen, NIST kan ikke bruges i en retsag. Og hvordan ved du at de ledte efter dem?

Fjolle (1316) skrev:
Der var en accelerant, kontormateriale, og tyngdekraften. Forklar mig hvad der er galt med det?

Du mener at tyngdekraften og kontormaterialle kan få en skyskraber til at kollapse?

Skal der ikke mere til?
Gravatar #1318 - Conar
4. okt. 2009 15:20
Fjolle, mener du at der ikke er noget galt med 9/11 kommisions rapporten, selvom halvdelen af medlemmer siger at den er en skandale, og vidnerne løj for dem?

Kun 30% af de 400 spørgsmål blev besvaret.

9/11 kommisions rapporten handler iøvrigt om hele forløbet, ikke kun det der førte op til som du har skrevet flere gange.

ting som blev udeladt af rapporten..

Norman Minotas vidneudsagn om flight 77

FBI agenten Antony Shaffer's vidneudsagn

http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Shaffer_%28in...

og Rice løj under ed..

Gravatar #1319 - Fjolle
4. okt. 2009 15:37
Conar (1317) skrev:
During the trial, Moussaoui initially stated that he was not involved in the September 11 attacks.
Ja, overvældende beviser...

Det har jo ikke noget med beviser at gøre!
Beviserne er her! Kig dem igennem og sig hvad der er galt med dem.

Der var 19 hijackere. 13 af dem er i live. Hvor er beviserne for hijackerne?

De er ikke i live, vi har forklaret dig at det var en avis der byttede rundt på nogle identiteter.

Igen, NIST kan ikke bruges i en retsag. Og hvordan ved du at de ledte efter dem?

Det har ikke noget med NIST at gøre. Alt blev gennemgået på fresh kills island. De fandt bl.a. ~20.000 kropsdele, men ingen rester af sprængstoffer.

Du mener at tyngdekraften og kontormaterialle kan få en skyskraber til at kollapse?

Skal der ikke mere til?

Og enten et fly, eller en konstruktionsfejl :)

Conar (1318) skrev:
Fjolle, mener du at der ikke er noget galt med 9/11 kommisions rapporten, selvom halvdelen af medlemmer siger at den er en skandale, og vidnerne løj for dem?

9/11 kommisions rapporten handler iøvrigt om hele forløbet, ikke kun det der førte op til som du har skrevet flere gange.

Medlemmerne siger at den konklusion de kom frem til er korrekt.

Og har du en kilde på den påstand? Den skulle finde ud af hvorfor angrebene kunne finde sted, og hvad der skulle ske for at fremtidige angreb kan blive afværget.

ting som blev udeladt af rapporten..

Norman Minotas vidneudsagn om flight 77

FBI agenten Antony Shaffer's vidne udsagn

http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Shaffer_%28in...

og Rice løg under ed..

De havde interviewet over 1200 personer og set over 2 mio. siders dokumenter. De kan jo umuligt have det hele med i deres rapport. At de udelod mindre seriøse vidneudsagn er vel ikke så underligt, og når de oven i købet lægger det ud på deres egen side er det vel ikke noget det gør for at skjule noget?
Gravatar #1320 - Jakob Jakobsen
4. okt. 2009 15:45
/me får snart lyst til at lave 9mm testen.
Gravatar #1321 - Conar
4. okt. 2009 15:47
Fjolle (1319) skrev:
De er ikke i live, vi har forklaret dig at det var en avis der byttede rundt på nogle identiteter.

13 af de 19 hijackere er i live. Jeg spørger dig igen, hvor er ID'erne for de hijackere som var med flyet?
fordi det er ikke dem som de har vist ID for.
Vi har ikke fået de rigtige hijackere's ID at vide.

Fjolle (1319) skrev:
Medlemmerne siger at den konklusion de kom frem til er korrekt.

gjorde de?
http://911summary.com/

Fjolle (1319) skrev:
De havde interviewet over 1200 personer og set over 2 mio. siders dokumenter. De kan jo umuligt have det hele med i deres rapport. At de udelod mindre seriøse vidneudsagn er vel ikke så underligt, og når de oven i købet lægger det ud på deres egen side er det vel ikke noget det gør for at skjule noget?

Mindre seriøse udsagn? Norman Mineta sad 2 meter fra Dick Cheney og kunne følge hvad der skete med fly og ordre som ikke blev givet...

lad de blinde lede de blinde?

/me tager i biffen med kæresten, ses
Gravatar #1322 - Fjolle
4. okt. 2009 15:52
Conar (1321) skrev:
13 af de 19 hijackere er i live. Jeg spørger dig igen, hvor er ID'erne for de hijackere som var med flyet?
fordi det er ikke dem som de har vist ID for.
Vi har ikke fået de rigtige hijackere's ID at vide.

Kom gerne med beviser istedet for dine påstande om at de er i live. I moussaoui retssagen er der beviser for hvem der var hijackere.

gjorde de?
http://911summary.com/

Ja, det har ikke noget med konklusionen på rapporten at gøre.

Mindre seriøse udsagn? Norman Mineta sad 2 meter fra Dick Cheney og kunne følge hvad der skete med fly og ordre som ikke blev givet...

lad de blinde lede de blinde?

/me tager i biffen med kæresten, ses

Ja, ifølge hans eget vidneudsagn kan han ikke have været der hvor han påstår at han var på de tidspunkter han påstod at han var...
Gravatar #1323 - Anders Fedеr
4. okt. 2009 16:10
Conar (1293) skrev:
oh shit, nu kommer de personlige angreb fra børnehaven...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominum

*trommehvirvel*

Conar (1277) skrev:
Det er da utroligt så skråsikker du er på det område, har JREF forum duhbunkerne hjernevasket dig?

Conar (1288) skrev:
Hvor meget giver det egentlig i timen at være duhbunker på internettet? :)

Conar (1314) skrev:
Fjolle, nu fjoller du igen.

Conar (1314) skrev:
Får du penge per post, eller per time?

Sjovt som 'den gode tone' altid kun skærer én vej. Og lur mig om du ikke også vil sidde og forsøge at finde på et eller andet du synes lyder kækt at sige til dette indlæg - for noget substantielt og selvmodsigelsesfrit kan du jo ikke præsentere.
Gravatar #1324 - Anders Fedеr
4. okt. 2009 16:16
Conar (1317) skrev:

Skal der ikke mere til?

Hvordan havde du forestillet dig at man nedriver bygninger? Hvilken 'accelerant', som ikke er tyngdekraften, mener du at man bruger i de tilfælde?
Gravatar #1325 - Jakob Jakobsen
4. okt. 2009 16:17
Du ved da at man bruger sprængstoffer på midterste etage, så forsvinder halvdelen af bygningen ned i jorden og resten ud i rummet. Det er da logik for burhøns.
Gravatar #1326 - Raistin
4. okt. 2009 16:59
Hvad vejer mest?

1 ton opløst bygning eller 1 ton hel bygning?
Gravatar #1327 - vandfarve
4. okt. 2009 17:37

Energi har med andet at masse at gøre, for ellers ville det gøre lige ondt at blive ramt af 1 ton mursten og 1 ton fjer.

Hastighed (som funktion af terminal velocity), emnets styrke og stivhed ligesom kontaktpunkt har en del med sagen at gøre. Derfor vil jeg hellere blive ramt af 1 ton opløst bygning (= støv) end 1 ton hel bygning!
Gravatar #1328 - Xill
4. okt. 2009 18:11
Conar(1315) skrev:

Lige præcis. Hvordan kunne den falde sammen uden en accelerant??

... den kan naturligvis ikke falde sammen uden acceleration, det ville være totalt mod Newtons første lov.

"Ethvert legeme vil forblive i en tilstand af hvile eller jævn,
retlinet bevægelse, såfremt det ikke påvirkes af ydre kræfter."

Jeg ved ikke hvad planet du er fra, men her på jorden har vi en konstant tyngdeacceleration, som til tider får bygninger til at falde sammen.
Gravatar #1329 - Saxov
4. okt. 2009 20:14
vandfarve (1327) skrev:

Energi har med andet at masse at gøre, for ellers ville det gøre lige ondt at blive ramt af 1 ton mursten og 1 ton fjer.

Hastighed (som funktion af terminal velocity), emnets styrke og stivhed ligesom kontaktpunkt har en del med sagen at gøre.
Det der har noget at gøre med at 1 kg fjer gør mindre ondt (såfremt det ikke er pakket ind) er at det pga. fjerens form, har en større vindmodstand, og derfor ikke opnår samme hastighed, som en 1 kg brosten.
Da bygningsrester (ud fra antagelsen af at det ikke øjeblikkeligt bliver til 100% normalt fordelt støv) ikke kan antages generelt at få en facon der gør det specielt meget mere aerodynamisk, ville jeg mene at det stadig rammer næsten lige så hårdt.

Dog er området hvorved vægten rammer også relevant (en hver der modsiger dette, kan prøve at lade en velvoksen kvinde træde dem over fødderne, hhv i stilletter, og flade sko...), men igen her vil jeg sige at givet en bygnings kollaps er chancen for at noget har båret, og centralliseret vægten måske ikke helt så stor, eller selvfølgeligt er der områder der er mærket højere tryk, men tror ikke det har være en fundamental stor forskel.
Gravatar #1330 - Raistin
4. okt. 2009 20:34
Pointen var bare at det 'debris' der falder ned stadig vejer det samme, de underliggende etager bliver stadig udsat for en kæmpe belastning uanset om det er hele eller pulveriserede murbrokker
Gravatar #1331 - Clauzii
5. okt. 2009 12:05
Men når over halvdelen af det der er pulveriseret hænger 'uden' for bygningen, mangler der noget vægt til at trykke nedad...
Gravatar #1332 - Anders Fedеr
5. okt. 2009 12:10
#1331 Over halvdelen? Hvor får du den værdi fra?
Gravatar #1333 - vandfarve
5. okt. 2009 15:06

Vi er helt enige her, Saxov. Alt, hvad jeg gjorde, var bare at pointere, at der altså er en væsentlig forskel på energi i en "hel bygning" og en "pulveriseret bygning", hvilket bl.a. kan læses i både dit og mit indlæg.
Gravatar #1334 - themuss
5. okt. 2009 15:42
baby er død
Gravatar #1335 - Clauzii
5. okt. 2009 15:44
#1332:
Nu har jeg ikke vejet det personligt, men der bliver pulveriseret så meget at det ligner noget i den retning, synes jeg. Det er netop den ENORME mængde af pulveriseret materiale, der får mig til at mene, at det ikke var et 'normalt' kollaps.

#1334:
???
Gravatar #1336 - themuss
5. okt. 2009 16:04
#1335 Jeg skrev for ca 40.000 indlæg siden at hvis folk ikke snart stoppede med at poste i den her tråd, "så dør baby", men de lyttede ikke... og nu er baby død.
Gravatar #1337 - Anders Fedеr
5. okt. 2009 16:23
Clauzii (1335) skrev:
Nu har jeg ikke vejet det personligt, men der bliver pulveriseret så meget at det ligner noget i den retning, synes jeg.

Det er jo ikke noget man lige kan se ved øjemål. Støv har ikke noget nær samme tæthed som solidt beton. På den afstand filmene er taget i vil selv små koncentrationer af støvpartikler få luften til at se grålig ud.
Gravatar #1338 - terracide
5. okt. 2009 16:32
#1335:
Okay, I'll bite:
Hvor stor erfaring har du med den slags fysik?
Gravatar #1339 - Robotusch
6. okt. 2009 12:31
Suk, og her gik jeg lige og håbede på at denne her tråd ville dø en stille død.. :(
Gravatar #1340 - terracide
6. okt. 2009 13:10
#1339:
Det sker først når vi får udryddet naturlig dumhed...as in never.
Gravatar #1341 - Conar
6. okt. 2009 13:43
Den her video er optaget fra en anden vinkel end main stream medierne...

Den dokumenterer:
9 pre-collapse eksplosioner

Røg stiger OP NEDEFRA efter de første eksplosioner!

sort helikopter der flyver over south tower lige før den kollapser

At North og south tower var bygget i 3 sektioner, den beskadige sektion burde have brækket af og faldet ned.

At den officialle historie går imod Newtons tre fysiske love for legemers bevægelse;

Her er videoen af hvad Richard A. Siegel så fra Hudson River, i normal hastighed

Her er videoen speeded up

debunk this!

:)
Gravatar #1342 - Conar
6. okt. 2009 13:48
Michael Moore

Article 6/19/07:

"I've had a number of firefighters tell me over the years and since Fahrenheit 9/11 that they heard these explosions -- that they believe there's MUCH more to the story than we've been told. I don't think the official investigations have told us the complete truth -- they haven't even told us half the truth.

Woody Harrelson :

I am reading a book called The New Pearl Harbor by David Ray Griffin. I've been stuck in the position of ignoring my gut -- knowing things dont stack up. Even though our government obviously took advantage of 9/11 by making it their "Reichstag", I told myself, "Surely they weren't involved". After reading this book I can't doubt that our government was at least complicit in allowing 9/11 to happen. Get a copy and pass it to all your friends, the evidence is irrefutable

David Lynch interview 12/3/06

things for me that bother me: is the hole in the Pentagon being too small for a plane; the lawn isn't mussed up; and the government's not showing the plane hitting, when many cameras photographed it.

At the World Trade Center, three buildings came down like demolition. And two of them were hit by a plane, but the third one [WTC 7] looked just like the other two. Those things bother me.

Lana Wood Actress and producer :

The Shell Game is a cautionary tale about the next 9/11, an event already in the planning stages that will lead us into a war in Iran. Read the book and awaken to the fact that we as a nation have been lied to about the events of September 11th

Daniel Sunjata "Rescue me" star

Statement 4/6/07

My response is that the whole government would not have to be in on the alleged conspiracy for the following reason; our government is a hierarchy in which compartmentalization of knowledge is a given. As suggested by the symbol of the pyramid, the tier below does not necessarily know everything that the tier above knows, and the tiers above that are privy to even more sensitive and "classified" intelligence and so on. Even within common tiers you see this compartmentalization where "the left hand knows not what the right hand is doing."

Rosie O'Donnell

The View 3/29/07:

in the first time in history that fire has ever melted steel. I do believe that it defies physics for the World Trade Center Tower 7, Building 7, which collapsed in on itself [Watch video.]; it is impossible for a building to fall the way it fell without explosives being involved -- World Trade Center 7. World Trade 1 and 2 got hit by planes. 7, miraculously, the first time in history, steel was melted by fire. It is physically impossible.

Sharon Stone

Interview Laha Magazine 2/08:

"I have never believed the story of the destruction of the Twin Towers on 9/11. I do not think the wars launched by the United States in Afghanistan and Iraq were the inevitable result of the 9/11 incident. War is not the appropriate reaction to what happened on 9/11. That reaction was made under the influence of anger and hatred."

200+ flere celebrity quotes her
http://patriotsquestion911.com/media.html
Gravatar #1343 - Conar
6. okt. 2009 14:01
FoX New's
Carl Cameron "Caught on Tape"

Fox News Channel’s chief political correspondent Carl Cameron shared his thoughts on a variety of issues including the attacks of 9/11/2001 with We Are Change Minnesota on September 14th, 2009 in the U.S. Senate office building. http://mnchange.org/carl-cameron-supports-question... .

Carl Cameron citing warnings by numerous foreign intelligence agencies, pre-9/11 warnings from Arizona FBI agent Kenneth Williams and stating quite plainly that, “It’s really hard to make the case that the buildings just imploded without some sort of an accelerant,”

Cameron said we’re, “right to bang the drum because we don’t know,” what really transpired on 9/11 and that, “The unanswered questions are reasons to be skeptical.“ he also states "There are bad guys in the government. Black Ops and stuff does happen.“
Gravatar #1344 - Conar
6. okt. 2009 14:08
Anders Feder (1324) skrev:
Hvordan havde du forestillet dig at man nedriver bygninger? Hvilken 'accelerant', som ikke er tyngdekraften, mener du at man bruger i de tilfælde?

Du vil altså påstå at når vi skal rive bygninger ned i fremtiden, at vi bare kan tænde lidt brande på et par etager, også vil bygningen falde sammen lodret ned i sit grundplan nogle timer efter?

Det spare jo en enorm tid, normal kræver det jo ugers planlægning at få en skyskraber til at falde ned i sit eget grundplan så den gør mindst mulig skade på omgivelserne.
Gravatar #1345 - terracide
6. okt. 2009 14:08
Conar:
Det er ikke flamebait at postulere du lider af naturlig dumhed.
Du er så dum du prøver at lægge dig ud med g...og det er dumt, så dumt at selv dyr synes det er dumt.

Det eneste du kan, er at genopbrække lort og løgne som andre dumme mennesker har kogt sammen...uden kritk eller en I.Q over en udtørret snegl.

Så flamebait du mig bare...vi alle alle hvem idioten er.
*rækker conar et spejl og siger "nej, det er ikke et billede"*
Gravatar #1346 - Conar
6. okt. 2009 14:11
First, God created idiots. That was just for practice. Then He created Terracide.
Gravatar #1347 - terracide
6. okt. 2009 14:13
#1346:
Jeg finder religion lige så stupidt som 9/11 idioter, flot selvmål.

For det du har gang i er NETOP det samme som religion:
Løgne, udvidenhd og en STOR portion dumhed.

Mere bræk?
Gravatar #1348 - Conar
6. okt. 2009 14:16
Dem der køber den officielle historie burde holde sin mund, og lade familerne til ofrene få deres undersøgelse af 9/11.

Det grænser til det umenneskelige at modarbejde at de får en ny undersøgelse.

På et forum (JREF forum) var der en debunker der sagde igår:
"at this point we are just waiting for victory"

han er sikker på at dommeren vil afvise NYCCAN's anmodning om at komme på stemmesedlen med en ny undersøgelse.

Hvordan kan det være en victory.???
Gravatar #1349 - terracide
6. okt. 2009 14:23
#1348:
Tak fordi du beviser min pointe.

Du er en idiot.
Der er AMGNE der i DENNE tråd har postet beviser og fakta der strider imod det bræk du blever ved med at gylpe op.
Din respons?

Du vælger at ignore dette og poster mere bræk, bræk der allerede ER debunket af de føromtalte postere...se det er naturlig dumhed og uvindehed, parret med uærlighed der hygger sig i det tomrum hvor din hjerne burde have været.

Terra - Du burde tage en doktorgrad i dumhed, for du er vitterligt en ekspert indefor feltet.
Gravatar #1350 - Conar
6. okt. 2009 14:23
du svare ikke på mit spørgsmål....

iøvrigt er der en million ting de ikke har "debunket"

hvordan kan man feks debunke at FBI ikke har produceret et stykke fly vragdel til at identificere et af de 4 fly?

at 9/11 kommisions medlemmerne var tæt på at sagsøge vidnerne
osv..

det kan man ikke, da det er sandhed
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login