mboost-dp1
Afstemninger?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#1 De afvises ikke formelt, men bliver blot lagt i den umiddelbare eller sekundære kø (som kun redaktionen har adgang til at se), hvorfra afstemningerne tages op til diskussion og vurderes.
Derefter udvælges de bedste (via et stemmesystem - sidst skulle der tre stemmer til, før den blev sendt til forsiden) og lægges i den primære kø til forsiden.
Jeg har selv to forslag liggende i køen, hvoraf den ene nok er over et år gammelt, så livet er benhårdt og uretfærdigt. Selv for etablerede brugere som jeg.
Hvis du selv mener, at det er gode forslag, så kan du oprette en tråd om det på Tagwallen, hvor du argumenterer for din sag og lader andre støtte dig. Sidste gang, hvor vi gjorde det, blev afstemningen faktisk ført igennem, fordi vi lagde så meget pres på redaktionen. :)
Derefter udvælges de bedste (via et stemmesystem - sidst skulle der tre stemmer til, før den blev sendt til forsiden) og lægges i den primære kø til forsiden.
Jeg har selv to forslag liggende i køen, hvoraf den ene nok er over et år gammelt, så livet er benhårdt og uretfærdigt. Selv for etablerede brugere som jeg.
Hvis du selv mener, at det er gode forslag, så kan du oprette en tråd om det på Tagwallen, hvor du argumenterer for din sag og lader andre støtte dig. Sidste gang, hvor vi gjorde det, blev afstemningen faktisk ført igennem, fordi vi lagde så meget pres på redaktionen. :)
Ravex var ham der blev sigtet af musikindustrien for at have et link til en mp3 på hans hjemmeside en gang for laaang tid siden, og burger herinde. Uder retssagen blev han fundet død. Det viste sig så at han havde sniffet noget ligthergas og han ikke kunne tåle det. Trist historie. Han var en flink fyr.
Edit:
Edit:
Ejvind skrev:Sorry!Jimmy Egebjerg havde i sin tid en hjemmeside som han havde lavet for at konkurrere med en kammerat Anders om hvem der kunne få flest besøgende. Jimmy fik så den ide at lave links til mp3'er på sin side. Den blev også meget besøgt af det helt sikkert og den gang (det er jo noget tid siden) kunne man jo ikke se noget forkert i bare at have nogen links. En dag han kom hjem så vist siden "you are not authorized to look at this page" Det synes Jimmy var underligt eftersom det var hans side. Så tjekkede han emailen og fandt en email fra en advokat hvor der stod at han skulle fjerne siden ellers ville han blive sagtsøgt. Han fjernede selvfølgelig straks siden for han skulle ikke risikere noget. Siden var jo da kun for sjov så han slettede den bare. Men flinke som ifpi er så sagsøgte de ham alligevel og det for 115'000,- kr. selvom han fjernede hans side. Han var mandagen og tirsdagen forinden hans død (ca. 1. februar) i retten i Viborg hvor sagens skulle afgøres. Selve Dommen skulle snart komme (forældrerne har valgt at lade sagen køre videre for at se hvad dommen ville have blevet).
vandfarve (4) skrev:#3 Med små 4 måneder og ca. 500 indlæg på bagen er du stadig grøn bag ørene. :)
Hell, selv mange synes, at man ikke hører til blandt Newz.dk-communityet, hvis man ikke kender Hektor, har læst -2^2-tråden eller sovet i bussen til CeBIT!
Åhh ja. Gode gamle Hektor. Ham har jeg godt nok bandet over mange gange!
Magen til selvhøjtidelig prick skal man godt nok lede længe efter.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.