mboost-dp1
Caek of doom
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (6) skrev:#4:
Du kan PM hende for at få hendes mening om dig, kommer ikke os andre ved...
terracide, jeg vil gerne undskylde på Doh09's vegne, da han tåger ret så groft lige i tiden xD
Topic:
Jeg kan godt lide kage :P
Doh09 (10) skrev:#9 tror ikk han mente mig :P... men derimod vandfarve :D.....
Selvfølgelig, min fejl D:
Men, da du er OP virkede det bare mest logisk for mig ^^
Norrah (18) skrev:Jeg ligger 50,- i puljen til en "østlig massage" til doh09.. så slipper vi for mere af det her.
Hmm, kunne være man skulle oprette sin egen i-love-caek-tråd ... lyder som om det er noget med perspektiver i...
Norrah (18) skrev:What the fuck...
Det her er altså en sær tråd?..
doh09.. du har et problem.
Jeg ligger 50,- i puljen til en "østlig massage" til doh09.. så slipper vi for mere af det her.
Enig.. der er noget helt galt her.. jeg tror ikke Doh09 har forstået, at kvinder ikke er vildt tossede med at blive forfulgt på den måde.
Ronson (31) skrev:/me fandt Doh09 på fæisbook
Wow, siamesiske tvillinger. (Den eneste gode grund jeg lige kender til at have to personer på et profil-billede.)
Det gør ikke noget. Jeg kom nemlig til at Newz.dk i nat :(
Det gør ikke noget. Jeg kom nemlig til at Newz.dk i nat :(
Ronson (31) skrev:/me fandt Doh09 på fæisbook
Er jeg den eneste der tænker på malcolm in the middle?
NioBe (39) skrev:Heldigvis bare ikke mig....tror jeg...
Det er da bare fordi du har alle de mellemnavne. Nogle gange bruger du alias, nogle gange fornavn/efternavn, nogle gang fuld navn... Det er ikke nemt, og så finder man på noget andet at lave.
Tror jeg...
Du er nemmere at stalke "real-life". Godt nok har jeg langt til Ballerup, men man kan i det mindste parkere i en parkeringsbås, og kigge på dine vinduer gennem forruden.
Kig på de 6 parkeringspladser væk fra dine vinduer (ikke de 6 lige foran, ikke diskret nok). Hvis der er en bil med lys i kabinen, og en fyr der æder burgere, så har jeg nok også mit kamera - smil!
myplacedk (45) skrev:o_O Damn, forkert strategi så...
Du er så velkommen...
Men hvis du pludselig ser en NUTZ kvinde, løbe rundt og kaste med ting og råber op med de mest ikke sammensættende ord... Så er det nok mig du ser!
Eller hvis du ser en kvinde, der banker på din bildør og hvæser højlydt af dig.... Så er det også mig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.