mboost-dp1
Caek of doom
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
myplacedk (45) skrev:o_O Damn, forkert strategi så...
Ja, nu om stunder er det fandme svært at finde en kvinde som sætter pris på at man brænder sit navn i græsset, i hendes baghave :/
noramskull (52) skrev:Ja, nu om stunder er det fandme svært at finde en kvinde som sætter pris på at man brænder sit navn i græsset, i hendes baghave :/
Hm. Det lyder ellers noget mere effektivt end at pisse sit navn. Man skal gøre det en del gange, før de visne bogstaver bliver synlige.
Man kan lære meget på newz!
XorpiZ (57) skrev:NioBe (55) skrev:Hvis du mente mig og ikke dig selv, så tager jeg den som en kompliment! xP
Altså min kæreste scorede mig ved at vise mig sin Wii konsol. Kan I da også bare gøre? xD
Jeg har en Wii OG en xbox derhjemme.. vil du med hjem og se?
Jamen vi har 2 Wii's og en xbox også! Æv bæv...! :P
NioBe (58) skrev:XorpiZ (57) skrev:NioBe (55) skrev:Hvis du mente mig og ikke dig selv, så tager jeg den som en kompliment! xP
Altså min kæreste scorede mig ved at vise mig sin Wii konsol. Kan I da også bare gøre? xD
Jeg har en Wii OG en xbox derhjemme.. vil du med hjem og se?
Jamen vi har 2 Wii's og en xbox også! Æv bæv...! :P
Arh pis. Det er feje hold!
3214N (71) skrev:NioBe (69) skrev:3214N (66) skrev:#65
Tæt på ellers...
Her er min A500
Tjo, hvis hun er nørd nok. :P Men hvis du havde flyet var det en 100% garanti xP
Jeg har scoret med pilot jakke og bar mave... Det er nok det tætteste på jeg kan gøre det.
Well, det virkede da kan jeg høre :P Så er den vist også godkendt! ;)
Det er også altid nørderne som får alle pigerne, os sportsfyre har en ikke chance :/
NioBe (75) skrev:Ud og køb en Wii. Afsted med dig! xP
Mit liv er for kort til at fægte foran et fjernsyn med en genstand der mest af alt ligner en hvid dildo :P
Den her tråd er da vidst i løbetid..
#85 Den dag jeg score nogen fordi jeg ejer noget elektronik af en art, så siger jeg til.. Skulle da lige være min Macbook Air, den har haft lidt en kvindelig magnet effekt, som om den var en baby eller noget.. Men ellers plejer det ikke ligefrem at være det som fungere..
"Vil du med hjem og se mine højtalere".. virker næppe.
Anyway.
Indtil da, så er du en mand, der taler meget.
#85 Den dag jeg score nogen fordi jeg ejer noget elektronik af en art, så siger jeg til.. Skulle da lige være min Macbook Air, den har haft lidt en kvindelig magnet effekt, som om den var en baby eller noget.. Men ellers plejer det ikke ligefrem at være det som fungere..
"Vil du med hjem og se mine højtalere".. virker næppe.
Anyway.
Indtil da, så er du en mand, der taler meget.
Ej nu er højtalere ikke ligefrem det kvinder vil se på. "De er normalt grimme og fylder for meget." Men en Wii er familie orienteret, og har spil kvinder kan finde ud af. Hvilket gør den til en af grundende til den er ekstra populær blandt familie.
Men fair nok du siger jeg er en mand (Har aldrig været god til pige fnidder fnadder alligevel). Så kan jeg også bare sige at du er en pige der lider under en eller anden form for phsykose og tror at du er en mand. Bum!
Ej nu er højtalere ikke ligefrem det kvinder vil se på. "De er normalt grimme og fylder for meget." Men en Wii er familie orienteret, og har spil kvinder kan finde ud af. Hvilket gør den til en af grundende til den er ekstra populær blandt familie.
Men fair nok du siger jeg er en mand (Har aldrig været god til pige fnidder fnadder alligevel). Så kan jeg også bare sige at du er en pige der lider under en eller anden form for phsykose og tror at du er en mand. Bum!
Caek of Doom (77) skrev:...mon ikke tråden efterhånden burde omdøbes til "NioBe"?
Du synes da bare at det er synd for hende at hun ikke har sin egen tråd (:
pewbe (97) skrev:Du synes da bare at det er synd for hende at hun ikke har sin egen tråd (:
Er det ikke ret meget hendes lige nu? xD
NioBe har nu hendes egen tråd! Så cake kan få hendes igen :D
http://newz.dk/forum/tagwall/niobe-94454#new
http://newz.dk/forum/tagwall/niobe-94454#new
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.