mboost-dp1
Hvad er det sidste du spiste?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
En blomme! En brutal og dødsensfarlig blomme som jeg nedlagde med mine bare hænder og tilberedte som moder natur havde tænkt det; med salt og safran!
En Chicago Town Pepperoni pizza, hvor skorpen var fyldt med sådan noget syntestisk tomatsovs. Smagte sgu ellers godt!
(var btw i går aftes.. Er lige stået op og regner med mit næste måltid bliver en franskbrødsmad med peanutbutter og syltetøj! nam nam!)
(var btw i går aftes.. Er lige stået op og regner med mit næste måltid bliver en franskbrødsmad med peanutbutter og syltetøj! nam nam!)
Aftensmad... Noget ubestemmeligt kød, lidt salat, og et stykke brød. Yay for min mors evner til at lave mad -.-'
myplacedk (33) skrev:Hjemmelavede burgere med ovnstegte kartoffelbåde. Sidder faktisk og har det halvdårligt fordi jeg spiste for meget.
+1
<rant ontopic="false">
Faktisk er det din skyld, at jeg købte citron i går. Og jeg havde ikke dankortet med ind i butikken, kun kontanter. Og takket være det skide citron-værk var der lige præcis ikke penge nok.
Og så spiste jeg så meget hovedret (#33), at jeg faldte i søvn i stedet for at lave dessert alligevel. Så jeg fik intet ud af at være pinlig. Rrr...
</rant>
Faktisk er det din skyld, at jeg købte citron i går. Og jeg havde ikke dankortet med ind i butikken, kun kontanter. Og takket være det skide citron-værk var der lige præcis ikke penge nok.
Og så spiste jeg så meget hovedret (#33), at jeg faldte i søvn i stedet for at lave dessert alligevel. Så jeg fik intet ud af at være pinlig. Rrr...
</rant>
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.