mboost-dp1
Hvad er det sidste du spiste?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
sidste spist i dag er:
kalkun, katoffler, bønner og micro lidt gulerødder.. :-) vand var hvad der var eller fik drikke :-l
kalkun, katoffler, bønner og micro lidt gulerødder.. :-) vand var hvad der var eller fik drikke :-l
Sidste jeg har spist idag er en Chicago Town "Four Cheese", endnu engang med en underlig skorpe med fyld i! Og angående de fire oste, så var det 1) revet Mozzarella, 2) Mozzarella som var revet, 3) Mozzarella i strimler og 4) en lille smile revet cheddar ost..
Og om 2 minutter skal jeg lægge 3-4 lasagner sammen med den bechamel souce jeg lavede igår, friske lasagne plader og kødsovs som jeg har lavet i dag..
Og bagefter skal jeg have jordbærkage!!!!!! (uden citron!)
# myplacedk
Manglede 50 øre i dag, da jeg var ude og handle.. Og vidste jeg havde dem et sted.. hvilket var i bunden af den rygsæk min kæreste lige havde fyldt op med alle vores ting... Det tog cirka 2-3 minutter at få alle tingene ud og finde mønten, hvorefter jeg finder ud af det var en 25 øre i stedet for... Den flinke ekspedient siger dog, at det er fint nok, og vi får lov at gå (og har sparet en 50 øre!!!!!!) Da jeg kommer ud af butikken, finder jeg ud af at 50 øren lå i min pung... Men vi sparede da en 50 øre!
Og om 2 minutter skal jeg lægge 3-4 lasagner sammen med den bechamel souce jeg lavede igår, friske lasagne plader og kødsovs som jeg har lavet i dag..
Og bagefter skal jeg have jordbærkage!!!!!! (uden citron!)
# myplacedk
Manglede 50 øre i dag, da jeg var ude og handle.. Og vidste jeg havde dem et sted.. hvilket var i bunden af den rygsæk min kæreste lige havde fyldt op med alle vores ting... Det tog cirka 2-3 minutter at få alle tingene ud og finde mønten, hvorefter jeg finder ud af det var en 25 øre i stedet for... Den flinke ekspedient siger dog, at det er fint nok, og vi får lov at gå (og har sparet en 50 øre!!!!!!) Da jeg kommer ud af butikken, finder jeg ud af at 50 øren lå i min pung... Men vi sparede da en 50 øre!
Som et tillæg til #60 fandt jeg ud af, at der ikke var 4 oste på pizzaen, men fem! (FEM! 5), Den sidste ost bestod af "hård revet ost, 0,5 %"...
Det sidste jeg har spist (og stadig spiser), må være den ovenud fantastiske emmentallerost, som jeg har gravet frem fra en container.
En durumrulle med kylling fra en eller anden kebabbutik, da jeg skulle hente pandekager fra en eller anden pandekagebutik... Utroligt folk giver 150-250 kr. for pandekager...
XOX Gebäck - XOXys Schinken-Käse Geschmack.
Før det: Katjes Tapsy
Før det: McDouble, McChicken Junior, 2 x Cheesburger
Før det: Pom-bär Ketchup
Før det: Knorr Spagetteria Broccoli Mozzarella
#60: Mornay eller béchamel?
Før det: Katjes Tapsy
Før det: McDouble, McChicken Junior, 2 x Cheesburger
Før det: Pom-bär Ketchup
Før det: Knorr Spagetteria Broccoli Mozzarella
#60: Mornay eller béchamel?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.