mboost-dp1
NioBe
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvis du kun måtte skrive 1! besked til nioBe, HVAD ville du så skrive til denne underskønne kvinde :D?
GEEK!!!
GEEK!!!
holmen (20) skrev:"Skal vi slås' eller bolle?"
Skal vi slås så vil jeg vinde.
terracide (21) skrev:Det har det været længe...
Start din egen hjemmeside :)
Og det hedder Ar2. Ligesom Version2; som iøvrigt rimer på Fiat Punto, hvis man siger de sidste to stavelser hurtigt nok.
#topic
Har du set en laks?
vandfarve (17) skrev:Hej McNasty! Du er sgu da skide lækz... Ses vi på grillen? Det tror jeg nok, at vi bør.
Thx, jeg synes også selv at jeg er en fræk lille miz. Grillmad, ja tak!
terracide (21) skrev:Det har det været længe...
Og det vil det blive ved med!
OT:
Hvorfor er der ikke en kalender med "Girls of Newz.dk". Enten en julekalender eller en årskalender, det bør da være en mulighed!
Jeg ville spørge hende hvad hun ville skrive til mig, og hun ville svare at hun ville spørge hvad jeg ville skrive til hende, og så ville jeg svare at jeg ville spørge hvad hun ville skrive til mig, og så.....
helst en god kage... :-D jeg finpudser min falafel så :-D så er der mere eye candy
helst en god kage... :-D jeg finpudser min falafel så :-D så er der mere eye candy
det er det der er med til at gør newz.dk til et sted, man gider at tjekke igen... og igen...... og igen.........og igen....... og igen..........og igen.................og igen.............. og igen.............. og igen............ og igen.............. tror du har fået pointen :-)
men vil du ikke lige tjekke om jeg har sat ligemange "." alle steder ? :D
det er det der er med til at gør newz.dk til et sted, man gider at tjekke igen... og igen...... og igen.........og igen....... og igen..........og igen.................og igen.............. og igen.............. og igen............ og igen.............. tror du har fået pointen :-)
men vil du ikke lige tjekke om jeg har sat ligemange "." alle steder ? :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.